Jump to content

[THEORIE] GTA IV niet op de PC?


Boris H.

Recommended Posts

Ik denk gewoon dat ze gezegd hebben dat GTAIV alleen op PS3 en 360 uit komt om zo die consoles beter te laten verkopen en omdat ze dan ook meer winst halen omdat games op consoles (bijna) altijd duurder zijn dan op PC. Gewoon geld, daar gaat het om. Dat is mijn theorie. En als ze GTAIV dan later ook nog op PC uitbrengen (wat ze denk ik vast en zeker zullen gaan doen), dan krijgen ze daar ook nog wat geld uit. Wat zou jij liever willen als jij een bedrijf als R* leidde? Dat je een duurdere game verkoopt op een console, of een goedkopere op PC? Dat is gewoon wat er gaande is denk ik.

Waarschijnlijk maakt het voor Rockstar niets uit, het verschil zal waarschijnlijk komen door andere partijen dan Rockstar en dus zal Rockstar net zoveel verdienen met PC als met console.

Je denkt toch niet echt dat de ontwikkelaars die volledige bedragen krijgen he?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    12

  • Mania-92

    11

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    3

Waarschijnlijk maakt het voor Rockstar niets uit, het verschil zal waarschijnlijk komen door andere partijen dan Rockstar en dus zal Rockstar net zoveel verdienen met PC als met console.

Je denkt toch niet echt dat de ontwikkelaars die volledige bedragen krijgen he?

Nee, maar wel een groot deel!

Maar ik denk wel dat het voor R* wat uit maakt hoor. ZEI zijn uitendelijk verantwoordelijk voor het spel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze releasen zeker weten een PC versie, denk aan alle diehard modders die GTAIV zowat alleen kopen om te modden....

Dan heb je nog de diehard PC gamers-GTA fans (waaronder ik), nee die miljoentjes laten ze echt niet lopen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Even twee dingen. GTA Vice City Story's en Liberty City Story's werden ook niet op de pc uitgegeven. Ik heb een hele zware pc. Klein voorbeeld: (twee maal 64-bit zware opteron prcessoren, €500 per stuk). Maar goed, GTA IV maakt van een nieuwe videotechniek gebruik: RAGE. (Rockstar Advanced Game Engine) Je hebt denk ik een heel zware videokaart nodig (DirectX 10 Compatible). Daasrbij komt nog eens dat we slechts kunnen hopen dat ie ook op de PC vrijgegeven wordt.

Groeten, Sef

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Even twee dingen. GTA Vice City Story's en Liberty City Story's werden ook niet op de pc uitgegeven.

VCS en LCS zijn hele andere soort games dan GTA IV, die kun je niet met elkaar vergelijken. Of verwacht je soms dat GTA IV naar de PSP komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Even twee dingen. GTA Vice City Story's en Liberty City Story's werden ook niet op de pc uitgegeven.

VCS en LCS zijn hele andere soort games dan GTA IV, die kun je niet met elkaar vergelijken. Of verwacht je soms dat GTA IV naar de PSP komt?

Dat kan de PSP niet aan denk ik ;)

GTA LCS en VCS waren exclusieve PSP games (behalve LCS dan, maarja die kwam verder alleen ook op de Playstation, alleen Sony systemen dus)

Dan kan je ook wel zeggen "GTAIV komt niet naar de PC want GTA Advance is ook niet voor de PC"

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk komt er wel een PC versie die heeft volgens mij altijd goed verkocht. Zou ook zonde zijn voor alle modders enzo. Ik denk dat ze het gewoon niet zeggen omdat ze willen dat de consoles beter verkopen.

Dus reken er maar op dat er een half jaar na de PS3/X360 release een PC release komt.

Link to comment
Delen op andere websites

1. PC zal altijd de beste en grootste console zijn.

2. met windows vista worden je specs verbeterd, vista zorgt er namelijk voor dat je het maximale uit je PC kan krijgen

3. Veel mensen willen niet een console kopen voor maar een game.

er zijn nog vele andere redenen om gta IV op de pc uit te brengen, en als ze dat niet doen dan kom ik met wakkiegeslacht mee en ga ik eens met ze praten :*D

1. Het is geen console ^_^

2. Ja en om vista te draaien heb je eerst een uberbeest nodig, :t . Linux FTW

3. Je weet niet eens waar je moet weten ^_^

dat uberbeest voor vista valt heel erg mee, ik heb 2 verschillende beta's uitgetest en beide lopen zonder

probleem op mijn laptop terwijl er maar 512mb werkgeheugen inzit.

En de console versie van GTA IV zou in oktober 2007 uitkomen, de PC versie van gta SA kwam een half jaar later dan de console versie. ik gok dat GTA IV voor de pc in juni 2008 uitkomt ( als hij komt ) tegen die tijd hebben we gamePC's met quadcore processors van 4 of 5ghz en video kaarten met 1GB geheugen <-- als dat een ps3 of xbox360 niet kan verslaan dan is er iets goed mis

Ow en hij komt echt wel op de PC :t

Link to comment
Delen op andere websites

1. PC zal altijd de beste en grootste console zijn.

2. met windows vista worden je specs verbeterd, vista zorgt er namelijk voor dat je het maximale uit je PC kan krijgen

3. Veel mensen willen niet een console kopen voor maar een game.

er zijn nog vele andere redenen om gta IV op de pc uit te brengen, en als ze dat niet doen dan kom ik met wakkiegeslacht mee en ga ik eens met ze praten :*D

1. Het is geen console ^_^

2. Ja en om vista te draaien heb je eerst een uberbeest nodig, :t . Linux FTW

3. Je weet niet eens waar je moet weten ^_^

dat uberbeest voor vista valt heel erg mee, ik heb 2 verschillende beta's uitgetest en beide lopen zonder

probleem op mijn laptop terwijl er maar 512mb werkgeheugen inzit.

En de console versie van GTA IV zou in oktober 2007 uitkomen, de PC versie van gta SA kwam een half jaar later dan de console versie. ik gok dat GTA IV voor de pc in juni 2008 uitkomt ( als hij komt ) tegen die tijd hebben we gamePC's met quadcore processors van 4 of 5ghz en video kaarten met 1GB geheugen <-- als dat een ps3 of xbox360 niet kan verslaan dan is er iets goed mis

Ow en hij komt echt wel op de PC :t

A. Maar 512MB? Dat noem ik veel

B. De mensen die het kunnen betalen hebben het misschien ja. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 512 MB erg weinig hoor. En Vista wordt helemaal niet zo duur als jij denkt dat het wordt. Iedere familie kan dat wel betalen.

En trouwens als R* het niet op PC uitbrengt zal ik keihard lachen om al die miljoenen die ze mislopen! :puh:

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV komt zeker wel op de pc uit (pas na een hele tijd)

omdat

-alle gta's op de pc zijn(behalve de remakes zoals:lcs en vcs)

-de pc gewoon het beste is om gta op te spelen

-het spel voor de pc goed zal verkocht worden!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV komt zeker wel op de pc uit (pas na een hele tijd)

omdat

-alle gta's op de pc zijn(behalve de remakes zoals:lcs en vcs)

-de pc gewoon het beste is om gta op te spelen

-het spel voor de pc goed zal verkocht worden!

1. Alle gta's waren ook exclusief voor de playstation de eerste periode... Wat de vorige gta's deden wil dus niets zeggen.

2. Waaruit maak je dat op?

3. Het zal miss goed verkocht worden, maar sony en microsoft zijn ook niet gek. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat GTA IV op de pc uitkomt. Ik weet zeker dat er voorlopig nog geen pc komt die de kracht van de PS3 kan evenaren voor een redelijke prijs, dus als GTA IV al voor de pc komt, wordt het spel waarschijnlijk minder gedetailleerd en is de speelwereld een stuk kleiner.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...