Jump to content

[THEORIE] GTA IV niet op de PC?


Boris H.

Recommended Posts

ik had voor mijn verjaardag 2 jaar geleden een nieuwe computer gekregen. toen SA voor de PC uitkwam heb ik heb gelijk gekocht. alleen bij mij haperde hij en deed hij het niet goed.(toen had ik nog geen PS2)

dus ik verwacht dat hij het iniedergeval bij mij het niet zal gaan doen. maar als hij komt ga ik het hoe dan ook uitproberen.

maar ik denk dus dat de computers het niet aan kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    12

  • Mania-92

    11

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    3

Ik weet bijna zeker dat ze het voor de pc uitbrengen. Als ze dit niet zouden doen lopen ze miljoenen mis.

Veel mensen dachten ook dat GTA III nooit op hun pc zou draauen maar daar heeft r* mooi miljoenen mee verdient

En dat de meeste denken dat een standaart pc het niet aan zou kunnen, oktober 2007 komt hij op ps3 en 360 uit dus een half jaar later is het dus mei/juni 2008!!

Een gemiddeld gezin heeft in 2008 wel een pc met 4 ghz en 2 tot 4 gig ram. Zeker nu alle nieuwe pc's Vista hebben en dus zoiezo al minstens 1 gig ram

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Rockstar Games doet het alleen voor het geld , sony heeft hun omgekocht om het eerst

voor de Playstation te doen , net als bij san andreas , Maar later doen ze het toch voor de PC omdat ze

daar het meeste mee verdienen , maar eerst voor sony die bieden waarschijnlijk heel veel :klap::klap: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk Rockstar Games doet het alleen voor het geld , sony heeft hun omgekocht om het eerst

voor de Playstation te doen , net als bij san andreas , Maar later doen ze het toch voor de PC omdat ze

daar het meeste mee verdienen , maar eerst voor sony die bieden waarschijnlijk heel veel :klap::klap: :klap:

Wij zullen toch bonussen krijgen net zoals de hott coffee mod uit gta sa snap je ?? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat hij op de PC uitkomt. R* weet zelf heel goed dat ze er dikke winst mee gaan maken. Ik denk dat er toch min of meer een contract is versloten dat hij eerst op de 360 en de PS3 uit gaat komen, want op die manier worden er nog meer 360s en ps3s verkocht. Een half jaar erna, ongeveer juni 08 komt hij op de pc uit denk ik. Uiteraad heb je er een hele goede PC voor nodig, maar tegen die tijd zijn die next-gen pc's van nu dan veel goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat hij op de PC uitkomt. R* weet zelf heel goed dat ze er dikke winst mee gaan maken. Ik denk dat er toch min of meer een contract is versloten dat hij eerst op de 360 en de PS3 uit gaat komen, want op die manier worden er nog meer 360s en ps3s verkocht. Een half jaar erna, ongeveer juni 08 komt hij op de pc uit denk ik. Uiteraad heb je er een hele goede PC voor nodig, maar tegen die tijd zijn die next-gen pc's van nu dan veel goedkoper.

Idd , mooi verhaal :schater:;):klap:

Bewerkt: door GTACLAN
Link to comment
Delen op andere websites

Heej mensen,

Ik heb zo'n vermoeden dat gta IV niet op de PC gaat uitkomen.

Denk maar na: iedereen zegt nu GTA IV komt een halfjaar later voor de pc.

Maar waarom? Eerst was dat altijd zo met GTA omdat Rockstar een contract had met Sony.

In dit contract stond dat hij eerst een halfjaar exclusief voor de Playstation 2 is en een halfjaar later voor de andere dingen zoals Xbox en pc uitgebracht mag worden. Nu er geen contract is waarom zouden ze hem dan een halfjaar later op de pc uitbrengen?

waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen.

Boris H.

MIjn PC laad GTA sa in 2 sec, terwijl x-box er bijna 10 overdoet. Volgens mij kan de pc het wel aan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...