Jump to content

[THEORIE] GTA IV niet op de PC?


Boris H.

Recommended Posts

Ik snap ook wel waarom LCS en VCS niet op de pc zijn uitgekomen. Want dan is het beeld veel te uitgerekt vanaf de psp. Dat is van ps2 naar pc toch wel anders.

Dat het beeld uitgerekt zou zijn van de PSP naar PC is onzin. Rockstar kan dit zelf aanpassen. GTA LCS en GTA VCS zijn van de PS2 naar de PSP geport en weer terug. Dat gaat toch ook prima met het beeld? En als van de PS2/X-box naar de PC porten met beeld wel kan kunnen ze toch ook de PS2 versie's van GTA LCS en GTA VCS naar de PC porten? :bonk:

De reden dat GTA VCS en GTA LCS niet naar de PC geport werden is omdat Rockstar een dealtje heeft met sony dat het Playstation(Portable & 2) exclusief is.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Boris H.

    12

  • Mania-92

    11

  • ~Lance Vance

    4

  • Clowntje_93

    3

Ik snap ook wel waarom LCS en VCS niet op de pc zijn uitgekomen. Want dan is het beeld veel te uitgerekt vanaf de psp. Dat is van ps2 naar pc toch wel anders.

Dat het beeld uitgerekt zou zijn van de PSP naar PC is onzin. Rockstar kan dit zelf aanpassen. GTA LCS en GTA VCS zijn van de PS2 naar de PSP geport en weer terug. Dat gaat toch ook prima met het beeld?

Dat ging niet helemaal vlekkeloos bij de port van LCS ;) Toen is het wel uitgerekt GTA_LCS_1.jpggta1.jpg Niet heel veel maar toch wel wat ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is verandert. Met de komst van Quad-core Processoren, Direct X 10 videokaarten en Ram geheugens van 8 GB moet GTA IV zeker speelbaar zijn op de PC. Ik geloof er zeker in alleen vind ik het nog wel raar dat hij pas later op de PC komt. Laat hem dan tegelijk met de console's komen!

Waarom denkt iedereen toch dat quadcore processoren en DirectX 10 zo fantastisch zijn. Een PC met een beetje videokaart (nVidia GF6800 of ATi X800), 1-2 GB geheugen en een processor zoals een AMD x2 3800 of een Intel E4300 zullen GTA IV echt wel aankunnen.

De huidige top PC's (zonder quadcore en directx10) zijn al beter dan de consoles, behalve als er goed gebruik wordt gemaakt van threading (wat bijna niet gebeurt).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien stellen ze hem voor de PC langer uit simpelweg omdat een poort van console naar pc redelijk moeilijk in elkaar zit, en natuurlijk krijgt de PC versie vele bonussen. En dat hij heel veel PC's waarschijnlijk niet aan kan zal wel waar zijn. Maar als je rond kijkt naar sommige PC's dan zitten er monsters tussen die wel 100 van dat soort spellen aankunnen.

Wat zou GTA zijn zonder de PC versies, wat dacht je van de Modding Scene, dat is bijna de helft van waar GTA om draait. Je kan waarschijnlijk in GTA IV met auto's rondrijden die we niet eens zagen in de beste racespellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heej mensen,

Ik heb zo'n vermoeden dat gta IV niet op de PC gaat uitkomen.

Denk maar na: iedereen zegt nu GTA IV komt een halfjaar later voor de pc.

Maar waarom? Eerst was dat altijd zo met GTA omdat Rockstar een contract had met Sony.

In dit contract stond dat hij eerst een halfjaar exclusief voor de Playstation 2 is en een halfjaar later voor de andere dingen zoals Xbox en pc uitgebracht mag worden. Nu er geen contract is waarom zouden ze hem dan een halfjaar later op de pc uitbrengen?

waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen.

Boris H.

Ik weet niet in welke tijd jhij zit maar er zijn al pc's van 4 ghz en 5 gigabyte geheugen en 2048 mb aan videokaarten en trouwens als je harde schrijf terrabyte omschrijft is GTA 4 geen probleem (terrabyte=1000 Gigabyte)

en ja ik weet veel van pc's :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wachten ze met de release op PC omdat het misschien een stuk moeilijker is om zo'n groot spel in een computer te stoppen, want ze moeten er denk ik wel voor zorgen dat GTA 4 niet alleen op de nieuwste van de nieuwste computers past, anders lopen ze erg veel geld mis.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk komt hij niet op de pc uit omdat pc's dit simpelweg niet aankunnen.

Was het niet zo dat Crysis niet op de consoles kwam omdat de consoles dergelijk niveau niet aankunnen?

Onzin dus.Theorie of niet.Als je bekijkt wat de specs van de consoles zijn en de PC.Dan zie je dat de PC grafisch veel meer kan dan enig console dit kan.

Uitgesloten dus dat de kwestie om de kracht draait.Als het niet op de PC zal uitkomen zal dit een zeer domme stap zijn,want GTA heeft veel te danken aan de mod community en ook de winst ligt bij de PC.Niet alleen bij de consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat denken jullie? Zal GTA IV op de PC uitkomen? Tegelijk met de PS3 en Xbxo360 Release? Of pas in 2008? Ik heb een leuke Poll aangemaakt omdat velen leden van gtaforum GTA IV op de PC willen hebben. Ik zelf hoop van wel. Nu ik de Trailer gezien heb met het vrijheidsbeeld ( Wat je in GTA III en in GTA LCS niet had ) Ben ik erg te spreken erover. Dit is pas het echte New York. En het water is ook heel erg mooi. Geef je mening en breng je stem uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...