Jump to content

Maak je eigen cover + Verhaallijn!


White Gold

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    26

  • Thundercover

    24

  • White Gold

    23

  • Clowntje_93

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, hier komt mijn verhaal, de cover komt later wel:

"In San Porfirio, een land bij Portugal, zijn drie eilanden. Het linker eiland, is het eiland waarop de hoofdstad, Neopolis, staat, plus nog wat kleinere dorpjes en een kleinere stad. Het middelste eiland is een plattelands eilandje, met in het noorden een grote woestijn. Hier zijn enkel dorpjes en een kleine stad te vinden. Op het derde eiland staat de op 1 na grootste stad, San Neo. Plus nog wat dorpjes.

Jij bent een arme, blanke jongen die op het derde eiland woont, in een dorpje aan de zee. Je woont in een klein, vervallen huisje. Je hebt enkel je broer, die in de gevangenis zit in San Neo, en je moeder, die doodziek op bed ligt. Ze heeft snel medicijnen nodig, maar daar hebben jullie geen geld voor.

Op een dag kom je je vriend in het dorp tegen, waarna hij zegt dat hij iemand weet die wat 'klusjes' voor je heeft. Je moet naar een ander huis in je dorp, waar de zogenaamde 'McYay' woont. Je moet van hem pakketjes bezorgen, zowel in het dorp als op de rest van het eiland. Hiervoor moet je je dierbaarste bezit, je fiets gebruiken. Mocht je hem verliezen, moet je een nieuwe kopen in het dorp.

Op een dag, als je weer naar McYay gaat voor een nieuwe bezorging, kom je onderweg een limo tegen, die richting een heuveltje rijdt, aan de rand van de stad. Als je eenmaal bij McYay bent aangekomen, krijg je je pakketje, dat je in het dorp moet afleveren. McYay zegt erbij dat hij zo tevreden met je is, dat je hierna geen pakketjes in het dorp meer hoeft te bezorgen, maar enkel buiten het dorp, waarmee je meer verdient. Maar als je net naar buiten stapt, hoor je een luid schot. Mensen schreeuwen, en je kijkt wat er is. Het blijkt, dat een rijke man uit Neopolis, Ray Diaz, is neergeschoten, terwijl hij onderweg was naar zijn vakantiehuisje op de heuvel. Zodra je bij het lijk komt, komt ook de sherif, en later ook de stadse politie, die het hele gebied afzetten. Niemand mag het dorp nog uit. Ook de bruggen naar de andere twee eilanden worden afgesloten door de politie. Opeens herinner je je dat je je pakje nog moet bezorgen, dus doe je dat. Maar opeens realiseer je je dat je, nu je het dorp niet uit mag, je pakketjes niet meer kunt bezorgen, en ook geen medicijnen voor je moeder meer kunt kopen! Als je dit tegen McYay zegt, wordt hij woedend. Hij vertelt je dat je die pakketjes moet bezorgen, of anders zwaait er wat.

Je legt je probleem voor aan je vrienden, die net bezig zijn een hutje te bouwen. Ze herinneren zich dat er een klein tunneltje ergens aan het water was, die doorliep tot voorbij de politie versperring. Dus nu moet je weer missies doen, maar ,met het risico gezien te worden door de agenten. Mocht je gezien worden, moet je aan de politie ontsnappen. Word je gepakt, dan beland je in het politiebureau van jouw dorpje. Zo verdien je je geld, voor de medicijnen van je moeder.

Maar helaas, op een dag overlijdt je moeder toch. Je hebt nog wat geld over, en besluit om aan dit dorpje te ontsnappen, aangezien er nu toch niets van waarde meer voor je is. Met een paar vrienden, die ook eens hier weg willen, steel je een sloep aan de andere kant van het eiland, en waar je daarmee naar het derde eiland. Daar ga je naar de grote stad, en vind je een schuilplaatsje. Een paar missies moet je goed uitkijken voor de politie, maar daarna kun je vrij van het tweede naar het derde eiland varen, omdat de politie erachter is gelkomen dat de moordenaar naar het eerste eiland is gevlucht, dat nog wel afgesloten is. Hier doe je veel missies, waaronder een missie waarin je je broer bevrijdt uit de gevangenis. Uiteindelijk wordt de moordenaar gepakt, en mag je naar het derde eiland.

Uiteindelijk moet je McYay vermoorden omdat hij je moeder bleek te hebben vergiftigd. Je moet hem doden door hem eerst vanuit Neopolis (daar woont hij nu) te achtervolgen naar een klein vliegveldje op het tweede eiland. Hij stijgt daar nog net op in een shamal, die jij door middel van hem te rammen met een dodo moet neerhalen. Op het laatst zie je allebei de vliegtuigen neerstorten, maar jullie hebben allebei een parachute. Jij landt net naast een canyon op het tweede eiland. McYay landt op een plateau in de canyon, waarop een villaatje staat. Samen met zijn overlevende metgezellen (en dat zijn er best veel) barricadeert hij het villaatje. Jij moet eerst het plateau opkomen via een smal weggetje, terwij er veel gasten op je schieten. Als je aankomt, moet je je weg schieten naar de kamer van McYay, waar een groot vuurgevecht begint. Uiteindelijk schiet McYay op iets explosiefs, waardoor er een gat in de muur komt.

Als je bijkomt, merk je dat je bent vastgebonden op een stoel, door metgezellen van McYay, die zelf ontsnapt is door het gat. Je wordt gevangen gezet in een kamer, waaruit je moet ontsnappen, door de deur in te slaan. Hierdoor beukt de deur tegen de bewaker aan die voor de deur staat. Je pakt zijn 9Neom en schiet je een weg naar buiten. Daar zie je McYay, die probeert te vluchten in een 'Canonball'. Achtervolg hem met een Rancher. Uiteindelijk rijd je McYay in een rivier, waardoor hij opgesloten zit in zijn auto. Je ziet hem als allerlaatste met de rivier meestromen. Hij belandt uiiteindelijk bij een waterval, waar jij vroeger als kind altijd speelde. Hij stort in zijn auto naar beneden, waarna zijn auto ontploft. McYay is dood. Als je het wrak bestudeert, ontdek je voor de lol ook nog een grote schat in een grot achter de waterval, die je vroeger nooit was opgevallen (je moet toch op een of ander emanier veel geld voor de eindmissie krijgen)."

Zo eindigt het dus.

Kort maar krachtig

:cya:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt jongens :D

ik heb er alineas van gemaakt, dan is het overzichtelijker.

oh ja, hier is mijn cover, zo gaat hij er waarschijnlijk in het echt ook ongeveer uitzien:

grandtheftauto4al5.th.gif

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de bejaarden ook vermaken he? :?

Min geupdate versie, meer dan 80 missies + meer zij missies zoals GTAForum badges zoeken, challenges in het Burned Rubber Stadium, of auto's bij SUmmer Cars in leveren. Natuurlijk heb ik nog veel meer, en er komen ook nog veel meer missies enzo. Bijna elke zij missie heeft een unieke beloning, door he voltooien van Rampages kan je bijvoorbeeld bodyguards recruteren, en door het behalen van de Unique Stunts zal je een Stuntplane krijgen, en nog meer. Neem gerust de tijd om de 40 pagina's door te lezen:

http://rapidshare.com/files/4770144/martineza.doc.html

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de bejaarden ook vermaken he? :?

Min geupdate versie, meer dan 80 missies + meer zij missies zoals GTAForum badges zoeken, challenges in het Burned Rubber Stadium, of auto's bij SUmmer Cars in leveren. Natuurlijk heb ik nog veel meer, en er komen ook nog veel meer missies enzo. Bijna elke zij missie heeft een unieke beloning, door he voltooien van Rampages kan je bijvoorbeeld bodyguards recruteren, en door het behalen van de Unique Stunts zal je een Stuntplane krijgen, en nog meer. Neem gerust de tijd om de 40 pagina's door te lezen:

http://rapidshare.com/files/4770144/martineza.doc.html

Ik zal er zeker de tijd voor nemen, als ik die tijd kan vinden :puh: Maar de inleiding vertelt mij dat het waarschijnlijk het lezen waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dolgraag mee willen doen, ik heb een mooi verhaal bedacht, maar die cover wordt een probleem. Ik kan namelijk helemaal niet Photoshoppen!! En met Pain© wordt het een zooitje! Wie zou misschien een cover voor mij kunnen maken(iemand die niet al mee doet)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dolgraag mee willen doen, ik heb een mooi verhaal bedacht, maar die cover wordt een probleem. Ik kan namelijk helemaal niet Photoshoppen!! En met Pain© wordt het een zooitje! Wie zou misschien een cover voor mij kunnen maken(iemand die niet al mee doet)?

Je kan met iemand samenwerken, bijvoorbeeld dat die ander de cover doet en jij het verhaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.

Mijn verhaallijn is in het kort:

Kengatu City, 2023

NA 20 JAAR AAN HET HOOFD VAN DE GROOTSTE MAFFIA FAMILIE ALLER TIJDEN VERANDERT HET LEVEN VAN TOKUGEN TOSHYWAKA IN EEN KLAP ALS ZIJN VROUW EN ZOONTJES WORDEN VERMOORD DOOR ZIJN GROOTSE RIVALEN.

Tokugen wordt neergeschoten maar weet te ontsnappen. Hij moet helemaal overnieuw beginnen met niets, zijn leven op de straat weer omhoog werken naar de Yakuza. Drugsdeals, gruwelijke moorden en diefstal zijn aan de orde van de dag. Tokugen moet de straten zien te overwinnen, voor de straat hém weet te overwinnen. Hij ontmoet Hakari Nasara, een man die op zoek is naar de moordenaars van zijn moeder. Dit blijkt later een drive by the zijn geweest van de mensen van de maffiabaas Atari Hakiri, die je later in de missie "Say Goodnight, mister Hakiri" moet vermoorden.

Kengatu City is gebaseerd op Tokyo.

Ik wou me wat meer richten op de Yakuza, want die komt alleen maar negatief voor, terwijl die toch vandaag de dag nog één van de grootste maffia's zijn in de wereld.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, hier komt mijn verhaal, de cover komt later wel:

"In San Porfirio, een land bij Portugal, zijn drie eilanden. Het linker eiland, is het eiland waarop de hoofdstad, Neopolis, staat, plus nog wat kleinere dorpjes en een kleinere stad. Het middelste eiland is een plattelands eilandje, met in het noorden een grote woestijn. Hier zijn enkel dorpjes en een kleine stad te vinden. Op het derde eiland staat de op 1 na grootste stad, San Neo. Plus nog wat dorpjes.

[...]

Daar zie je McYay, die probeert te vluchten in een 'Canonball'. Achtervolg hem met een Rancher. Uiteindelijk rijd je McYay in een rivier, waardoor hij opgesloten zit in zijn auto. Je ziet hem als allerlaatste met de rivier meestromen. Hij belandt uiiteindelijk bij een waterval, waar jij vroeger als kind altijd speelde. Hij stort in zijn auto naar beneden, waarna zijn auto ontploft. McYay is dood. Als je het wrak bestudeert, ontdek je voor de lol ook nog een grote schat in een grot achter de waterval, die je roeger nooit was opgevallen (je moet toch op een of ander emanier veel geld voor de eindmissie krijgen)."

Zo eindigt het dus.

Kort maar krachtig

:cya:

lol net wat je kort noemt

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...