Clowntje_93 Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik zou zeggen: Welkom op het forum en in de wedstrijd, weinig geluk! (geintje )
Da Phoenix Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Hier een previewtje op mijn cover: Ik ga dus meer voor de computer-art . Mijn Cover EN Personage's: Tommy 'Phoenix' Vercetti Jr. 50 Cent = Opdrachtgever Spider Loc = Opdrachtgever Eminem = Opdrachtgever Joey Leone = Opdrachtgever Claude = Opdrachtgever (mbv Briefjes ) Cj = Opdrachtgever (je moet o.a. Claude vermoorden ) Sweet = Opdrachtgever Cesar = Opdrachtgever Colonel Cortez = Opdrachtgever Rico 'Teddybear' Diaz = Opdrachtgever Tommy Vercetti = Opdrachtgever Johnny Lance Vance = Opdrachtgever (Lance is 2e naam) Olivia van G-Unit = Opdrachtgever En het speelt zich af in Liberty City, Vice City, San Andreas en een stad genaamd Remmington City gebaseerd op washinton D.C. (washington is een auto in san andreas net als de remmington vandaar die naam Waarom ga je nu mijn cover namaken? Het lijkt er namelijk verdomd veel op.. Je hebt net zoals mij het kleurenpalet van de plaatjes aangepast, zodat het er een beetje 'kapot' uitziet Waarom beschuldig je me ik had al een Cover gemaakt voor de lol en toen zag ik deze wedstrijd en ik dacht upload ik hem ff maar tog sorry ik had die van jou niet gesien
BigM Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Mensen stop nou eeens! De gelijkenissen zijn minimaal . Ook is het niet de bedoeling dat we hier zo gaan praten tegen elkaar . Het brengt je niet dichterbij de overwinning en ook is er dan kans dat dit topic opslot gaat
BigM Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 *Bumb * sorry . Ik wou alleeen nog even zeggen . Mensen die zich hebben opgegeven voor deze contest . Stuur jullie inzending nog wel in . De tijd dringt en is bijna om
need my speed Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Je kan toch inzenden tot 1 Januarie?
Clowntje_93 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ja, dus nog zo'n 2 weken.. En mijn missie beschrijvingen zijn nog niet af..
Thundercover Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 *Bumb * sorry . Ik wou alleeen nog even zeggen . Mensen die zich hebben opgegeven voor deze contest . Stuur jullie inzending nog wel in . De tijd dringt en is bijna om Hier wil ik even bij toevoegen: post je cover, verhaallijn, etc in dit topic. Een kleine moeite voor jullie, lijkt mij Dan hoeven de juryleden niet zo te zoeken
The Peppers Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 IK WIL OOK MEEDOOEEEEN :)
Multi-gunner Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 ik had het effe druk met de examens, maar terwijl heb ik wel nog mijn kaart kunnen tekenen. zeker deze week heb je alles nog, kga zelfs mijn cover een beetje int nieuw steke.
Pemp Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hier, dit is een preview op mijn cover, ik hoop dat jullie 'em mooi vinden Ik heb er miljoenen jaren over gedaan, so YOU BETTER LIKE IT!
Thundercover Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ziet er goed uit, Pemp. Je inzending kan je hier posten tot 1 januari, waarna wij (de juryleden: White Gold, Speciial_Marc5 en ik) hem gaan beoordelen.
BigM Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ja inderdaad . En ik moet je zeggen ik ben erg enthousiast . Ze zien er allemaal toppie uit
White Gold Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Jep, ik hoop dat er nog gauw meer komen !!!
Clowntje_93 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ik denk dat ik em niet nog afkrijg voor 1 januari. Maar ja ik win vast toch niet en je kan ook niets winnen dus het maakt ook niet zo veel uit. Ik had er gewoon heel weinig tijd voor. PS: Dit betekent niet dat ik ermee kap. Laat dat wel ff duidelijk zijn Bewerkt: 30 december 2006 door Wakkiegeslacht
carcrash Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 okee ik doe niet mee aan de contest want ik ben te lui om een heel verhaal te schrijven (A), maar ik verveelde me en heb wel even een cover gemaakt, gewoon voor de lol. Hier issie:
Recommended Posts