White Gold Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Iedereen mag meedoen Eigenlijk zoek ik ook nog iemand die ook wil beoordelen ! Want we hebben een paar verschillende "smaken" nodig om goed te kunnen beoordelen!
DJ-JoeY Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Erm .. ik vin NandroDavids daar voor geschikt !! Bewerkt: 21 november 2006 door DJ-JoeY
Tirz Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik wil ook wel meedoen, als dat nog kan. Tirz
BigM Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hallo Ik Heb Er Ook Eentje Gemaakt !! Ik Heb M'n Fantasie Uigebreid ! : Cover ( XBOX360 ) : KLIK HIER VOOR DE COVER !! Verhaal : We zijn aangeland is het jaar 2045 in Little Haitie , De Haitische drugs handelaren zijn allemaal opgepakt , Ricardo Vercetti ( Hoofd Personage ) , Joey Rosenberg moeten dit zien op te lossen door te proberen de Drugs handelaren weer op gang te krijgen , je moet de hele stad afreizen en proberen uit de handen te blijven van de Politie en de Mafia uit Liberty City die daar onder tussen ook al wonen. Storyline !!: Missies : Paul Martinez ( Zoon van : Jerry Martinez ! ) : The Beginning Getting Home The Meeting _______________ Alex Cassidy( Zoon van Phil Cassidy) : Get Out! Boomshine Blowout Truck Stop Marked Men _______________ Colonel Big Hair: The Test The Deal (1) Waking Up the Neighbors O, Brothel, Where Art Thou? Kill Paul Martinez _______________ Jean Paul ( Zoon Van : Kent Paul ) : When Funday Comes Takin' Out the White*Trash D.I.V.O.R.C.E To Victor, the Spoils Hose the Hoes Robbing the Cradle _______________ Sean Vance ( Zoon Van : Victor Vance ): Jive Drive The Audition Caught as an Act Snitch Hitch From Zero to Hero Brawn of the Dead Blitzkrieg Turn on, Tune in, Bug out Taking the Fall White Lies Where it Hurts Most Blitzkrieg Strikes Again Lost and Found Light my Pyre __________________ Rico Robina ( Zoon Van : Umberto Robina ) : Nice Package Balls Papi don't Screech Havana Good Time __________________ Mohammed Forbes: Money for Nothing Leap and Bound The Bum Deal __________________ Reni Wassulmaier: Accidents Will Happen The Colonel's Coke Kill Phil Say Cheese Kill Phil Part 2 So Long Schlong In the Air Tonight _________________ Johnny Mendez: The Mugshot Longshot Hostile Takeover Unfriendly Competition High Wire Burning Bridges ___________________ Ricardo Gonzales: Home's on the Range Purple Haze Farewell To Arms ___________________ Mauricio Diaz: Steal the Deal The Exchange Domo Arigato Domestobot Over the Top Last Stand ___________________ wat hebben ze ineens veel kinderen gekregen zeg al vind ik het wel dat je het grappig gedaan hebt en met veel passie maar ik begin er niet aan ik wacht wel af en dan zie ik het wel weer
White Gold Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Niemand moet zich verplicht voelen om mee te doen! Het draait om dit : FUN!! En Tirz, you're in the game!
DJ-JoeY Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 wat hebben ze ineens veel kinderen gekregen zeg al vind ik het wel dat je het grappig gedaan hebt en met veel passie maar ik begin er niet aan ik wacht wel af en dan zie ik het wel weer ______________________________-- Mischien wil je samen werken
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Jij en een paar gangleden gaan rustig een stukje rijden. Als je opeens worden beschoten door een vijandelijk gang. 2 gangleden komen om . jij zelf natuurlijk niet , anders is het verhaal meteen afgelopen. Wel raak je ernstig gewond en kom je in coma te liggen. Dit zul je zien in een ''Intro Film'' Daarna staat er ''One year later'' In het jaar dat jij in coma lag , was er veel gebeurd. De gang van jou en je broer had oorlog met een noordelijke gang gekregen. Je moeder komt om bij een auto ongeluk en je vader zit nog voor 3 jaar in de cel. Dan ontwaak je uit coma en ben je snel het ziekenhuis uit. '' The Begin'' Je belt broer op om je op te komen halen bij het ziekenhuis. Je staat te wachten en te wachten. Maar onderweg is je broer doodgeschoten door dezelfde gast die jou ook neerschoot. Uiteidelijk loop je maar naar huis. Eenmaal thuis krijg je al het nieuws van 1 jaar en 5 minuten te horen. Dit was nog alleenmaar het Intro filmpje !! Feiten ! Jij zelf bent : Curtis Brandson Je gang : The Cryps (Afgeleid van The Crips) Speelt zicht af rond 1990. Steden : Los Angeles , en alle omliggende steden. Wat vinde jullie er van ? Zal ik verder gaan met het verhaal ? (ben nogal wat van plan)
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) DJ-JoeY en Only GrandTheftAuto hebben afgesproken om samen te gaan werken! Bewerkt: 23 november 2006 door DJ-JoeY
White Gold Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Okey, veel succes en maak er wat moois van !
White Gold Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Hey, ik heb zelf een cover getekend over mijn dorp Je vind hem in de bijlage.. Het liefst moet de cover er met die uitdeling uit gaan zien. GTA Style [ARM] is een afkorting van mijn dorp Bewerkt: 23 november 2006 door Stefantjuh
DJ-JoeY Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hey ! Stefan ik vind hem persoonlijk heel vet gemaakt man!! De complimenten!
Puma Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik ben bezig... maar ik ga voor kwaliteit xD dus het duurt ff.. morgen (vrijdag) heb ik veel tijd dus dan zal ik 'm afmaken.
DJ-JoeY Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hey Leuk Puma Dat je ook mee doet!! ik wens je veel succes met je tegenstanders (IK EN Only GRANDTHEFTAUTO ) Vooral!! SUCCES!
Thundercover Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Ik wil ipv van meedoen wel beoordelen
Recommended Posts