Jump to content

Wat mis jij nou Echt in LCS?

Niellss

Recommended Posts

Ik mis het ook heel erg dat je niet kunt vliegen in LCS. En dat er geen multiplayer-functie op de PS2 zit, want daar heb ik 'm namelijk op.

ja vind ik ook is er geen savegame voor lcs op de ps2 dat er een maverick in je garage staat?

Hoe wil je die op je Memory Card krijgen? Volgens mij bestaat dit niet en kan het alleen op de PSP.

Delen op andere websites

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• VforV

5

• DenkaanHenk

3

• Bassiej

3

• BigM

3

Ik mis het vliegen heel erg (dat vond ik zooo lol :D ) en zwemmen ook heel erg want als je nu in het water ligt ben je verdoemd :duh: En dat hangen aan muurtjes uit SA vond ik ook erg handig, helaas is he er in LCS niet meer :N Ik mis ook wel een beetje de remote control bommen die blijven PLAKKEN (niet die wat je gooit zoals n gewone granaat). Oh ja: en ik mis de blue hell en de hidden interior universe, want in SA was dat echt vet dat je al die geheime dingen kon onderzoeken en die hidden interiors in kon gaan :puh:

En je hebt niet zo superveel voertuigen die je kunt kiezen... Verder is het wel oké hoor. (Tjezus er is best veel dat ik mis eraan hoor :cab: )

Delen op andere websites

Wat ik mis in het spel is het echte werk. Bijvoorbeeld, dat als je een bazuka kanon kogel op een gebouw schiet, er dan een gat in zit.. En dat je een huis in de fik kan steken en er niks van over blijft...

Weet je wel beetje in de richting van het echte werk :puh:

Trouwens dat al die dingen niet in lcs zitten, komt omdat het een vervolg

van GTA 3 is... Als er een Sanandreas stories kwam, kon je dat allemaal wel.. zwemmen

enzo...

Delen op andere websites

Wat ik mis in het spel is het echte werk. Bijvoorbeeld, dat als je een bazuka kanon kogel op een gebouw schiet, er dan een gat in zit.. En dat je een huis in de fik kan steken en er niks van over blijft...

Weet je wel beetje in de richting van het echte werk :puh:

Trouwens dat al die dingen niet in lcs zitten, komt omdat het een vervolg

van GTA 3 is... Als er een Sanandreas stories kwam, kon je dat allemaal wel.. zwemmen

enzo...

Als ze dat zouden doen dan zou er niks meer over zijn van Liberty City. En het vreet trouwens veel te veel geheugen.

En jij denkt dat je niet kan zwemmen in LCS omdat het een vervolg op GTA III is? Daar klopt niks van, je kan wel zwemmen in Vice City Stories en niet in Vice City, terwijl VCS een vervolg is op Vice City.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...