Marlies Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hallo, Kan iemand mij vertellen waar ik de "civil asset forfeiture" kan vinden. Alvast bedankt Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Allereerst: Welkom op het forum! Civel Asset Forfeiture is een bedrijf dat enkele voertuigen uit VCS wil bezitten. Op het moment dat je in een voertuig gaat waar de Civel Asset Forteiture naar op zoek is zul je dat linksbovenin kunnen zien. Ik heb een paar screens voor je gevonden waarop duiddelijk word waar je het kan vinden. Hier vind je het. Hier zul je wat voertuigen naartoe moeten brengen, zie daarvoor de volgende screen: Veel plezier ermee. Bewerkt: 23 november 2006 door Advancegta Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Dat is op het indrustrie terrein in Vice City. Je weet vast wel waar Main Land is hoop ik dat is dus het eiland waar je begint dan ben je helemaal onderaan. In Vice City moest je er ook een missie met een dermate aantal taxi's behalen ik geloof van het Taxi bedrijf, maar aan de andere kant is er ook een garage. Maar om niet de hele post vol te gaan kladden met beschrijvingen heb ik even een kaart gemaakt voor je. Kijk maar even in de bijlage, ook heb ik de boot import voor je gevonden. Ook heb ik even opgeschreven welke je nodig hebt, om het te voltooien dat kun je overgens ook zien aan de borden, maar dit is wellicht makkelijker. Civel Asset Forfeiture Voertuigen 1 Streetfighter Sanchez Oceanic Cuban Hermes Polaris V8 Stallion Pony BoxvilleCivel Asset Forfeiture Voertuigen 2 Wintergreen Freeway Banshee Cheetah Comet Phoenix Sentinel MuleCivel Asset Forfeiture Voertuigen 3 PCJ-600 Deluxo Infernus Sabre Stretch Stinger Maverick SparrowCivel Asset Forfeiture Vaartuigen Dinghy Jetski Marquis Rio Reefer Violator Squallo Tropic Veel succes er mee, want het kost wel enige tijd om het op te zoeken. Zoek je liever niet, dan kan je ook 'deze' kaart van WiKiGTA gebruiken. Nogmaals; Zet hem op! Edit: Advancegta was me voor... Bewerkt: 23 november 2006 door SummerBase Reageren
Marlies Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Heel erg bedankt beide Reageren
j0han15 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 mooi! Ik moet bij de eerste alleen nog een boxville. Welke is dat? En bij dat kaartje van voertuiglocaties... daar zie je toch niet welk voertuig het is? (A) Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 mooi! Ik moet bij de eerste alleen nog een boxville. Welke is dat? En bij dat kaartje van voertuiglocaties... daar zie je toch niet welk voertuig het is? (A) De Boxville is te vinden bij de Vice City Printing Works, in Little Haiti. Zie onderstaande kaartje. Overigens zijn bij de Voertuiglocaties wel te zien welk voertuig op de betreffende locatie staat, hoor. Houd je cursor maar eens ongeveer 1 seconde op het betreffende bolletje! Reageren
j0han15 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 idd! hartelijk bedankt he! Reageren
tiesto Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 en wat is dan de uiteindelijke beloning eigenlijk? Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof). Reageren
j0han15 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Waar vind je de hovercraft?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Daar zijn maar liefst drie vindplaatsen voor. Twee gewone vindplaatsen, en één plaats waar je de Bovver '64 (Hovercraft) kan kopen: dat is achter 'The Clymenus Suite' (je derde savehouse) in Vice Point. Zie onderstaande kaartje. Rood = Normale vindplaats voor Bovver '64; Blauw = Plaats waar je de Bovver '64 kan kopen. Reageren
tiesto Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof). ja dat bedoelde ik idd ja maar is het niet zo dat je dan ook de bullet proof stretch kijgt bij sunshine cars ofzo? Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof). ja dat bedoelde ik idd ja maar is het niet zo dat je dan ook de bullet proof stretch kijgt bij sunshine cars ofzo? Die krijg je al nadat je de missie 'Kill Phil' van Reni Wassulmaier hebt voltooid. Edit hieronder: Ja je hebt gelijk. Ik heb deze twee verward, mijn excuses daarvoor. Bewerkt: 24 november 2006 door Pietje II Reageren
Isafdar Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof). Je bedoelt zeker dat je gratis mag 'Pay and Sprayen', als je alle 'Empire Building' gebouwen hebt dan worden ze kogelvrij. Bewerkt: 24 november 2006 door Isafdar Reageren
j0han15 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Waar vind ik de MULE? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.