Jump to content

civil asset forfeiture


Marlies

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    7

  • j0han15

    5

  • Advancegta

    4

  • Marlies

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze kun je vinden in Little Havana, ik wist de exacte lokatie niet dus ik as even op zoek gegaan en heb hem uiteindelijk gevonden. Ik heb ook even een kaar voor je gemaakt, die kun je in de bijlage vinden. Het heeft even geduurt omdat mijn Photoshop niet op wilde starten. Maar goed je hebt hem nu en als er nog wat is dan kun je het altijd zeggen, maar dat lijkt me wel duidelijk.

post-5021-1164393225.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit is eigenlijk iets anders maar kan iemand mij ook vertellen waar ik de film studio kan vinden?

Dat zal ik je even vertellen. De filmstudio is nog niet aan het begin beschikbaar, je zult hem eerst moeten unlocken door middel van de missies te spelen. Om precies te zijn is het unlocked nadat je de missie From Zero To Hero met succes hebt voltooid. Als je dat dan uiteindelijk gedaan hebt kun je hem op de volgende plek vinden:

vcsmapfinalvp8.gif

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Info pagina over de Reefer

Reefer vindplaats

En dat alles met de zoekfunctie van Wiki GTA. Heel handige site! :engel:

Helemaal fout... We hebben het hier namelijk niet over GTA Vice City maar over GTA Vice City Stories en zoals je op deze kaart kan zien bevind de Reefer zich niet op de lokatie die jij hebt aangegeven, op deze plek bevinden zich wel boten maar geen Reefer. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt en daarmee moet het duiddelijk worden.

hqn8.gif

Link to comment
Delen op andere websites

TY m8 gevonden.

Ja klopt was niet helemaal duidelijk het ging over Vice City Stories !!

Maar bij deze !! wij danken u en gaan weer verder !! :cya:

ow ja wat was de beloning als je alles hebt gebracht ook de auto's ? uitgezonderd het geld nadat je iedere x een voer / vaartuig hebt afgeleverd ?

GRZ Dem!se

8) VROCK Home Of The Vulture 8)

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kom ik aan een violator of zo (het is een boot )

Ikzelf heb ook een behoorlijk tijdje op de kaart moeten zoeken voordat ik hem heb gevonden maar ik heb hem toch weten te vinden en wel op deze kaart. De Vialator bevind zich tussen een soort van kanaaltje in het Vice City gebied. Ik heb even een kaartje gemaakt en ik hoop dat het daarmee duiddelijk word. Veel plezier ermee.

Edit: ASPHALT was me voor.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...