Jump to content

civil asset forfeiture


Marlies

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    7

  • j0han15

    5

  • Advancegta

    4

  • Marlies

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Allereerst: Welkom op het forum! Civel Asset Forfeiture is een bedrijf dat enkele voertuigen uit VCS wil bezitten. Op het moment dat je in een voertuig gaat waar de Civel Asset Forteiture naar op zoek is zul je dat linksbovenin kunnen zien. Ik heb een paar screens voor je gevonden waarop duiddelijk word waar je het kan vinden.

4bfwsg7.jpg

Hier vind je het. Hier zul je wat voertuigen naartoe moeten brengen, zie daarvoor de volgende screen:

screen3mw3.png

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is op het indrustrie terrein in Vice City. Je weet vast wel waar Main Land is hoop ik dat is dus het eiland waar je begint dan ben je helemaal onderaan. In Vice City moest je er ook een missie met een dermate aantal taxi's behalen ik geloof van het Taxi bedrijf, maar aan de andere kant is er ook een garage. Maar om niet de hele post vol te gaan kladden met beschrijvingen heb ik even een kaart gemaakt voor je. Kijk maar even in de bijlage, ook heb ik de boot import voor je gevonden. Ook heb ik even opgeschreven welke je nodig hebt, om het te voltooien dat kun je overgens ook zien aan de borden, maar dit is wellicht makkelijker.

  • Civel Asset Forfeiture Voertuigen 1
  • Streetfighter
  • Sanchez
  • Oceanic
  • Cuban
  • Hermes
  • Polaris V8
  • Stallion
  • Pony
  • Boxville
    Civel Asset Forfeiture Voertuigen 2
  • Wintergreen
  • Freeway
  • Banshee
  • Cheetah
  • Comet
  • Phoenix
  • Sentinel
  • Mule
    Civel Asset Forfeiture Voertuigen 3
  • PCJ-600
  • Deluxo
  • Infernus
  • Sabre
  • Stretch
  • Stinger
  • Maverick
  • Sparrow
    Civel Asset Forfeiture Vaartuigen
  • Dinghy
  • Jetski
  • Marquis
  • Rio
  • Reefer
  • Violator
  • Squallo
  • Tropic

Veel succes er mee, want het kost wel enige tijd om het op te zoeken. Zoek je liever niet, dan kan je ook 'deze' kaart van WiKiGTA gebruiken. Nogmaals; Zet hem op! _O_

Edit: Advancegta was me voor...

post-5021-1164293952_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

mooi!;) Ik moet bij de eerste alleen nog een boxville. Welke is dat? En bij dat kaartje van voertuiglocaties... daar zie je toch niet welk voertuig het is? :puh: (A)

De Boxville is te vinden bij de Vice City Printing Works, in Little Haiti. Zie onderstaande kaartje.

naamloosgtaforumvr0.png

Overigens zijn bij de Voertuiglocaties wel te zien welk voertuig op de betreffende locatie staat, hoor. Houd je cursor maar eens ongeveer 1 seconde op het betreffende bolletje! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof).

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zijn maar liefst drie vindplaatsen voor. Twee gewone vindplaatsen, en één plaats waar je de Bovver '64 (Hovercraft) kan kopen: dat is achter 'The Clymenus Suite' (je derde savehouse) in Vice Point. Zie onderstaande kaartje.

naamloosgtaforumid7.png

Rood = Normale vindplaats voor Bovver '64;

Blauw = Plaats waar je de Bovver '64 kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof).

ja dat bedoelde ik idd ja :D maar is het niet zo dat je dan ook de bullet proof stretch kijgt bij sunshine cars ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof).

ja dat bedoelde ik idd ja :D maar is het niet zo dat je dan ook de bullet proof stretch kijgt bij sunshine cars ofzo?

Die krijg je al nadat je de missie 'Kill Phil' van Reni Wassulmaier hebt voltooid. ;)

Edit hieronder: Ja je hebt gelijk. Ik heb deze twee verward, mijn excuses daarvoor.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de beloning die je krijgt wanneer je alle voertuigen hebt verzameld voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound'? Dan zijn al jouw gangcars die voor jouw bedrijven van de 'Empire Building' geparkeerd staan kogelvrij (bulletproof).

Je bedoelt zeker dat je gratis mag 'Pay and Sprayen', als je alle 'Empire Building' gebouwen hebt dan worden ze kogelvrij.

Bewerkt: door Isafdar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...