Jump to content

civil asset forfeiture


Marlies

Recommended Posts

wie weet waar de ponny staat en heeft er enfentueel een screen van ???

Naar mijn weten is er geen vaste plaats waar je hem kan vinden. Kijk gewoon eens in het havengebied. Daar rijden er genoeg rond.

EDIT:

Ik denk dat ik er toch eentje weet. Ga naar de locatie op het bijgevoegd kaartje. ;)

Niet opzettelijk SB, simpelweg even vergeten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    7

  • j0han15

    5

  • Advancegta

    4

  • Marlies

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dizzee er is wel een plaats waar je hem kunt vinden; ik heb er ook heel lang naar gezocht, maar ik heb hem gevonden op het Vice City - gebied voor GTA Vice City Stories het tweede gedeelte. Hij staat achter een muurtje geparkeerd en door mijn beperkingen wat betreft screens maken kan ik geen screen maken voor je, maar ik heb uiteraard wel een map zodat het stukken makkelijker voor je is. Ik hoop dat je er wat aan hebt en mocht je nog eens iets niet weten dan kun je het altijd vragen natuurlijk. Volgende keer kun je ook de 'kaart' kijken voor de plaatsen.

Edit: Grapjas, mij laten zoeken en het zelf ook weten. :clown:

post-5021-1165865062.png

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Daar weet ik er wel een van te vinden hoor. ^_^

Er staat een WinterGreen geparkeerd achter de Malibu Club in Vice Point. Dit is dan ook maar de enige vindplaats van de WinterGreen. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens goed voor de exacte locatie.

naamloosgtaforumky4.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
als ik het goed begrijp moet je dus het zelfde doen als bij sunshine auto's in vc

Ja, je moet 4 importlijsten (3 voertuiglijsten en een vaarlijst) voltooien, voor een aantal beloningen. Ongeveer hetzelfde als bij Sunshine Garage in Vice City. Je hebt ook weer een lijstje waar je op kan kijken om de behaalde voertuigen te zien. Je hebt hier echter geen geldmarkertje als beloning, maar je hebt gratis toegang tot de pay & spray. De vaartuiglijst kan je tegelijkertijd met 1 van de voertuiglijsten doen. Kijk ook nog even op WikiGTA voor meer info ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...