Jump to content

Welke Next-Gen console koop jij?


Mania-92

Welke Next-Gen console koop jij?  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. -

    • Nintendo Wii ga ik kopen
      11
    • Microsoft Xbox 360 ga ik kopen
      16
    • Sony Playstation 3 ga ik kopen
      53
    • Playstation 3 & Wii ga ik kopen
      4
    • Xbox 360 & Wii ga ik kopen
      3
    • Xbox 360 & Playstation 3 ga ik kopen
      6
    • Nintendo Wii heb ik al
      6
    • Xbox 360 heb ik al
      18
    • Xbox 360 & Wii heb ik al
      1
    • Geen Next-Gen console ga ik kopen
      16
    • Ben er nog niet uit
      7
    • Wat is Next-Gen?
      3
    • Wat is een console?
      1
    • Anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    9

  • Steel Dogg

    8

  • MNC3

    7

  • Black Force

    7

Ik ga geen Next-Gen console halen. Ik heb pas een PSP gehaald en daar ben ik heel tevreden over. Voorlopig besteed ik mijn geld aan games voor de PSP. Misschien dat ik in de toekomst een Playstation 3 ga halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders, namelijk...

Ik heb geen console, behalve de PSP maar dat is een handheld, en ik ga ook geen next gen console kopen. Of in ieder geval nu toch niet. Die dingen kosten gewoon bakken met geld. En ik heb geen ezeltje in de tuin staan dat geld schijt. Niet alleen de console zelf is al zo duur, ook de games zijn een klein fortuin waard. Kijk maar eens naar de prijs van Xbox360 games. €59 à €67. Nee, ik heb net een nieuwe PC (sinds maart al) en daar kan ik nog een tijdje mee voort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb thuis all de xbox360 en de Wii staan dus ik weet niet zeker of ik ook de ps3 ga kopen.Hij lijkt me echt heel erg gaaf maar ben er nog niet helemaal uit. want heb ook all de DS lite,ps2,xbox,gamecube,psp dus weet het niet.hopelijk weet het met de tijd :puh:

_O_ Nex gen consoles _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Anders, namelijk...

Ik heb geen console, behalve de PSP maar dat is een handheld, en ik ga ook geen next gen console kopen. Of in ieder geval nu toch niet. Die dingen kosten gewoon bakken met geld. En ik heb geen ezeltje in de tuin staan dat geld schijt. Niet alleen de console zelf is al zo duur, ook de games zijn een klein fortuin waard. Kijk maar eens naar de prijs van Xbox360 games. €59 à €67. Nee, ik heb net een nieuwe PC (sinds maart al) en daar kan ik nog een tijdje mee voort.

Same here.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou een tijdje een xbox360 voor mijn verjaardag vragen maar mijn ouders vinden het als nog té duur. Dus dat feest gaat helaas niet door :N Dan wacht ik nog maar een jaartje wie weet is het dan allemaal wat goedkoper want zoals VforV en Koen729 al zeggen wij hebben geen ezel in de tuin die geld schijt, het kost ook allemaal bakken met geld en is dus niet voor iedereen zo gemakkelijk weggelegd..

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

"Nintendo Wii heb ik al" (ik ben toch niet de enigste op dit forum? :puh:)

Voor zover ik weet heeft piet-herr er een.

En verder weet ik niet, dat moeten die mensen zelf maar posten :puh:

gratz,

Boris H.

Xbox 360 & Wii heb ik al [ 1 ] [2.33%] :*D

(met de Wii heb ik geluk gehad. [had de laatste :puh:] Zo te zien ben ik de enige met een 360 en een Wii :engel: )

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...