Jump to content

Welke Next-Gen console koop jij?


Mania-92

Welke Next-Gen console koop jij?  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. -

    • Nintendo Wii ga ik kopen
      11
    • Microsoft Xbox 360 ga ik kopen
      16
    • Sony Playstation 3 ga ik kopen
      53
    • Playstation 3 & Wii ga ik kopen
      4
    • Xbox 360 & Wii ga ik kopen
      3
    • Xbox 360 & Playstation 3 ga ik kopen
      6
    • Nintendo Wii heb ik al
      6
    • Xbox 360 heb ik al
      18
    • Xbox 360 & Wii heb ik al
      1
    • Geen Next-Gen console ga ik kopen
      16
    • Ben er nog niet uit
      7
    • Wat is Next-Gen?
      3
    • Wat is een console?
      1
    • Anders, namelijk...
      8


Recommended Posts

Ik heb een Xbox 360. Toen ik gisteren een Xbox 360 ging kopen waren er daar maar 2 van de rest was verkocht. :sigaar: En ze hadden nog 10 PS3's. Ze hadden er geen 1 verkocht. :schater: Wat een verrassing. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    9

  • Steel Dogg

    8

  • MNC3

    7

  • Black Force

    7

Ik ga een 360 halen

sjonge jonge DIE PS3 IS SLECHT

een vriend van me heeft hem gekocht met 3 games!

geen van de 3 game deedt het alleen die DEMO die erbij zat!

heeft hij terug gebracht naar de winkel nog een andere spel geprobeerd deed het niet!

en zijn hardschijf werkte niet eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja 600 euro is erg duur voor een console. De verkoop van de PS3 is niet veel geworden. Athans in mijn plaats. Je kan beter voor 300 euro een Xbox360 kopen dat heb ik sinds kort ook gedaan. Daar kun je evenveel mee als met een PS3. Veder is de PS3 een mooi apparaat. Maar de Xbox360 vind ik mooier. En over de Nintendo Wii. Ik heb er tot nu toe geen leuke spellen op gezien ( actie spellen ) op Call of Duty 3 na. En het lijkt me iritant om de hele tijd met zo'n controller te gaan zwaaien. Ja je kan een gewone controller kopen. Maar ik denk even aan een standaard controller. Naar mijn weten koop een Xbox360 die kost 300 euro. De Wii kost 250 euro is ook te betalen. Rare poll trouwens.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een 360 halen

sjonge jonge DIE PS3 IS SLECHT

een vriend van me heeft hem gekocht met 3 games!

geen van de 3 game deedt het alleen die DEMO die erbij zat!

heeft hij terug gebracht naar de winkel nog een andere spel geprobeerd deed het niet!

en zijn hardschijf werkte niet eens!

Dit wil niet zeggen dat de Ps3 een slechte console is :duh:

Misgien houd jou vriend gewoon een defecte !!

Ik ga wel de Ps3 kopen !

Warom ? Ik heb altijd Playstations gehad en dat zal ook zo blijven

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja 600 euro is erg duur voor een console. De verkoop van de PS3 is niet veel geworden. Athans in mijn plaats. Je kan beter voor 300 euro een Xbox360 kopen dat heb ik sinds kort ook gedaan. Daar kun je evenveel mee als met een PS3. Veder is de PS3 een mooi apparaat. Maar de Xbox360 vind ik mooier. En over de Nintendo Wii. Ik heb er tot nu toe geen leuke spellen op gezien ( actie spellen ) op Call of Duty 3 na. En het lijkt me iritant om de hele tijd met zo'n controller te gaan zwaaien. Ja je kan een gewone controller kopen. Maar ik denk even aan een standaard controller. Naar mijn weten koop een Xbox360 die kost 300 euro. De Wii kost 250 euro is ook te betalen. Rare poll trouwens.....

De prijs valt best mee hoor, jij verglijkt alleen de goedkoopste uitvoering van xbox 360 met de duurste uitvoering van ps3.

Hier heb je een betere vergelijking (zelfde harde schijven)

Ps3 (20 gb) €500

Xbox 360 (20 gb) €400

Dat scheelt maar €100, daar kan je net anderhalf jaar xbox live van betalen wat bij playstation niet hoeft.

Na 1,5 jaar ben je met een ps3 dus goedkoper uit dan een 360 en je hebt ook nog eens een snellere en stillere console.

Ik ga dus als de zomervakantie begint een Ps3 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de PS3 kopen.

Wel lol, de PS3 staat hier nu al ver voor op de andere console's ^_^

Gratz,

Boris H.

Heb een X360 gekocht. Leukere games (Deadrising, Just Cause, PGR3 enz.) Hij is goedkoper(Ik had al wel 700 euro liggen voor de PS3) En de controller vind ik fijner. Hij veroorzaakt alleen wel een boel hitte, laatst na 5 uur gamen was het 25 graden op mijn kamer. xD

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Zelf heb ik + mijn broer ieder een X-box 360.

We zijn nog van plan een Wii te kopen. Maar we hebben overal rondgevraagd maar we krijgen overal ''nee'' te horen. Jammer hoor dat het zo lang duurt wat dat betreft vind ik het slecht van Nintendo om zo sloom een console op de markt te brengen. Deze week ga i kwaarschijnlijk naar Belgie aangezien ik hoorde van een vriend dat ze hem daar wel overal zo'n beetje op voorraad hadden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...