Arthis Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2008 Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar: Red Hot Chili Peppers rocks Ben me nu wat meer aan't richten op de meer funky nummers van RHCP. Zo lkkr zijn die om te spelen. Zo meteen weer naar les Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 nog effe een tab vraagje E---1--1--0--0--------1--1--0--0------------------------------ B---3--3--1--1--3-----3--3--1--1--3--------------------------- G---0--0--0--0--4-----0--0--0--0--4--------------------------- D---------------5-----------------5-------3-------3-------3--- A------------------------------------3h5-----3h5-----3h5------ E------------------------------------------------------------- zie bovenstaande. als eerste staat dat je E1 B3 en G0 moet spelen. waar moet je beginnen ? moet je eerst je vingers in positie zetten en dan gewoon strummen ? of is het eerst E1 en dan B3 enz alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Alle cijfers wat boven of onder elkaar staan moet je tegelijk strummen. Je moet dus van E de 1ste fret, van B de 3de en van G gewoon de snaar aanslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Heel erg bedankt voor het snelle antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Shit dubbelpost Weet iemand welke effect(en) op 2:40 worden gebruikt ? Phaser/flanger en mogelijk een wah, gok ik. Ik weet het al: het is Obi-wah van de Line 6 FM4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Bump: Ik ben nu bezig met de akkoorden te leren voor mijn gitaar. Gister kwam een vriend van mij langs en die zei dat ik mineur akkoorden moest leren. maar ik heb de hele tijd majeur akkoorden geleert. nu ben ik in de war. wat is belangrijker om te leren ? Bewerkt: 21 januari 2009 door PowerPats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAGibson Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Bump:Ik ben nu bezig met de akkoorden te leren voor mijn gitaar. Gister kwam een vriend van mij langs en die zei dat ik mineur akkoorden moest leren. maar ik heb de hele tijd majeur akkoorden geleert. nu ben ik in de war. wat is belangrijker om te leren ? Beide zijn belangrijk , Mineur is handiger zegt met vriend die mij les geeft.Hij covert alle liedjes op zijn gehoor echt vet knap en het klinkt echt super !!!! Ik ga hem opnemen en een filmpje op youtube zetten van hem! EDIT: Grammatica foutje :$ Bewerkt: 21 januari 2009 door GTAGibson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Hier een lijst van de top 100 gitaristen, volgens Rolling Stone magazine! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Hai allemaal, Ik had een vraagje, ik heb een electrische gitaar, en ik zoek een tab, het liedje is Glukoza - Schweine. Graag wil ik die tab hebben. Ik heb al gezocht maar kon niks vinden. Groetjes Twister24 Edit: Dit is mijn gitaar: En dit is mijn gitaar plus versterker: Wat aan te merken op mijn gitaar of mijn versterker, ga je gang en post het maar hoor. Rating of zo mag ook... Bewerkt: 21 februari 2009 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Deze tab goed? Gevonden via 911 tabs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Deze tab goed? Gevonden via 911 tabs. Ahhh... bedankt man, echt handig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 *tekst* wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Heeft iemand ervaring met het bouwen van een versterker? Het lijkt mij wel leuk om een 5/10 watt lampen versterker met 4*12 inch cabinet te bouwen. Het liefst met 2 kanalen(om effecten en clean snel te switchen via een pedaal),maar ik heb een geschikt schema nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Give it Away give it away give it away now!! De Peppers is het leukst om te spelen. Ik heb een akoestische, kan Run To The Hills, Otherside, Give it Away, Go With The Flow en Achy Breaky Heart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 *tekst* wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ? Sorry, maar ik heb echt geen idee, er staat boven op PARRO7 of PARR07 Versterker is een PG-01. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.