Jump to content

CSI: San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Geen mods on-line of zo? Te hard bezig met feest te vieren :cab:

Dat het een mooie serie wordt! :bier: proost! :bier:

Ps: Schrijf mijn naam a.u.b. juist!

>>> Door Dutchy3010: Moderators zijn ook mensen, en gaan dus ook wel eens op vakantie :duh:<<<

Dat weet ik ook wel, hoor. Waarom denk je dat ik deze ( :cab: ) achter de zin heb gezet?

Bewerkt: door Big Boss
  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

44

• Big Boss

31

• Thundercover

10

• Jarno

8

Geplaatst:

Oh ja, wat ik vergat te zeggen, ik heb het CSI: San Fierro lab, waarin CSI: San Fierro zich onder andere afspeelt, in dit topic gezet. Zeg maar wat jullie vinden! :sigaar:

:cya:

Geplaatst:

Helaas ik heb zeer slecht nieuws. Mijn CSI LAB is in rook opgegaan. een hele week werk (7 uur per dag!).

Als ik hem nu doe, crasht Sa meteen met laden. De back ups die ik heb gemaakt, werken niet. Zelfs die op internet niet. Ik heb nu dus een ander lab nodig, klein gebouw, snel te vullen. Iemand een idee?

Goed en slecht nieuws van mij! De film is af, maar de ondertiteling is maar half te zien :muur: . Dat ga ik dus nu even proberen te repareren.

Edit: Verkeerde formaat gebruikt! Nu is het wel goed!

:dans: Hij is af, hij is af! :dans:

Morgen ga ik hem uploaden! Het hele bestand neemt niet minder dan 73MB in beslag!

--------------------

Mijn film is af, geüpload en nu te bekijken op gtamovies.tk.

P.S.: Sorry van deze dubbelpost, maar anders kijkt hier niemand meer in! :t

>>> Door GTA-Sheep: Snap ik, maar toch maar samengevoegd<<<

Geplaatst:

Jezus stelletje mierenneukers, leuk idee toch, het is niet alsof ze een een echte Tv-serie maken, dus kap met die plagiaat gelul, stelletje 10 jarige wannabee advocaat bijdehandjes.

Mijn steun heb je.

>>> Door GTA-Sheep: Het vriendelijke verzoek dergelijke stemmingsmakerij gewoon achterwege te laten voortaan<<<

Geplaatst:
Jezus stelletje mierenneukers, leuk idee toch, het is niet alsof ze een een echte Tv-serie maken, dus kap met die plagiaat gelul, stelletje 10 jarige wannabee advocaat bijdehandjes.

Mijn steun heb je.

Waar slaat dit op? Ze waren toch al gestopt met 'ruziën'?

Ik ga het filmpje meteen bekijken ;)

Geplaatst:

Niet schelden, Mijn mening: Wohooo ik sta te shaken ^^ Echt leuk gemaakt vooral met die arrestatie in dat huis :D leuk bedacht! :klap:

Geplaatst:

Eej kunnen jullie deze csi voor mij op een ps2 schijfje zetten? en dan via de post versturen ik heb namelijk eentje waar je gebrande dvds op kunt afspelen dus ik weet of dit mag hoor dus geef me als het niet mag geen wwarschuwing alstublieft

ik vind de versie van San Fierro door Neosyp toch leuker en mooier

dat arrestatie in huis vond ik echt zwakjes, verstoppen achter muur en wapen richten

wat denk jij van

CJ komt binnen in huis, hoort geschreeuw in een kamertje (badkamer)

en de "DIEF" vrijt met zijn vrouw achter doek in de douche

zou ik echt beter vinden maar goed, jullie beslissen :)

Bewerkt: door SWYV

Ja, goed idee, dat stop ik in de volgende aflevering! :duh: Nee, je krijgt niet eens twee personen in een Safe House binnen, laat staan drie, het is dan ook onmogelijk dat een vrouw "iets" doet met een man in een badkamer dan nog wel!

In de volgende aflevering zal de arrestatie op straat of in het politiebureau plaatsvinden.

Geplaatst:

Goed filmpje. Ik vind het beter dan die van CSI:SF. Het duurt korter en het is makkelijk te volgen. De volgende keer zou ik wat meer geluid willen (muziek of stemmen) en misschien een iets langere aflevering. Die arrestatie mag ook best heftiger. Maar verder een goed filmpje :bier:

Er mocht inderdaad meer actie in, zoals SWYV al zei. Ook die aftiteling even veranderen want er staat:

'Speciale dank aan:'

....

en

....

en

....

en

....'

Die eerste twee 'ens' horen er niet. Voor de rest: Leuke aflevering :Y. Die verschillende shots, van in huis naar in de auto over switchen mocht van mij ook iets minder snel/geleidelijker. Voor de rest, zoals ik al zei, TOPPIE :tu:.

KUTGW

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...