Jump to content

Mijn eerste photoshop ontwerp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi dit is het eerste plaatje wat ik met photoshop heb gemaakt dus verwacht niet veel:

mijneersteontwerpnv9.png

Hopelijk vinden julie het niet te slecht.

Bewerkt: door Rs-modder
Geplaatst:

Opzich niet slecht voor je eerste design. Er zijn alleen een paar punten die niet zoveel te maken hebben met PS zelf maar wel aandacht verdienen. Teneerste vind ik wel dat de tekst: ''Zelda'' goed is gelukt, je hebt goed met de blending options gespeeld en ik vind 't met het tekentje op de ''Z'' een mooi geheel geworden. Dan de punten de die ik minder vind: de tekst eromheen. De tekst aan de linkerkant is totaal niet geslaagd, de letters staan ver van elkaar af en de tekst heeft niet echt een goede plaats. Wat veel beter zou zijn is om de tekst net als de tekst ''Daar gaat mijn site over'' tegen de tekst ''Zelda'' aan te plaatsen. Ik zou dit alleen wel aan de bovenkant doen en de letters dan gewoon Horizontaal laten lopen, dit leest wat makkelijker. Als je beide teksten dan zo vergroot(Edit -> Free Transform -> Scalen) dan kan je de tekst zo plaatsen, dat het bij elkaar een vierkant geheel vorm. Een ander fontje hierbij zou ook helpen, mischien gewoon hetzelfde als je dat bij Zelda hebt gedaan. Dan wel met een andere opmaak zodat het niet te eentonig wordt.

Over de achtergrond heb ik niet veel te zeggen, voor de eerste keer ziet 't er wel leuk uit. Wat het precies moet voorstellen weet ik niet, dus heb ik hier ook niet echt duidelijke tips voor. Volg tuts en je komt er wel, oefening baart kunt. :bier:

7,5

Goede beginner tutorials:

>Klik<

>Klik<

>Klik<

>Klik<

Geplaatst:

Ik heb de tekst verandert in Zelda style misschien is dit mooier kijk in mijn eeste post daar staat hij weer.

Geplaatst:

Omdat het je je eerste sig is vind ik dat het nog goed is van je hoor ^_^

mooi lettertype.mooie achtergrond .Het is goed hoor :tu:

ik geef je toch een 7/10

Greets SS ;)

Geplaatst:

Dankje wel ik had echt niet verwacht dat ik hoger dan een 7 zou krijgen ik dacht dat ik 6zen zou krijgen.

Maarja ik ga goed mijn best doen om hele mooie sigs te maken.

Geplaatst:

Ja ik hb er weer 1 gemaakt(volgensmij word ik een beetje sig maken verslaafd)nou dit is hem:

mijnrarewerkjersmodderch7.png

Ik vind hem zelf wel mooi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...