Jump to content

Het handige trucjes - topic


deagle

Recommended Posts

ik heb ook nog een tip die ik vandaag nog heb uitgevonden als je je auto in de garage zet verdwijnt hij maar dat weten de meeste wel maar bij het 2de savehouse is dat dus niet daar kun je gewoon 2 voertuigen in opslaan zonder dat ze verdwijnen ik weet niet of dit al bekend was? maar ik kon het niet vinden bij de zoek functie,,,

Stefan007, Cya :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • deagle

    17

  • Rinaldootje

    4

  • NummerLock

    4

  • Pietje II

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet echt of deze 2 vorige trucs wel de moeite waard zijn om te vermelden ...

Die van Bakkertje kan ik er misschien nog bijzitten maar die van stefan0077 is gebaseerd op een bug in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Snel Geld Verdienen

________________________

Om snel geld te verdienen kun je ook de code : R1, L1, L1, DOWN, UP, X, DOWN, L1 - om de tijd sneller te laten gaan ( CODE WERKT NIET IN VC die is namelijk : onspeed ) , DUs als de tijd sneller gaat krijg je sneeler geld van je empire's :D

Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , da's inderdaad waar maar dan word er natuurlijk weeral gebruik gemaakt van cheats , en die zorgen dan in sommige gevallen tot een PSP-brick ;).

Daarom komt jouw truc niet bij de lijst te staan ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , da's inderdaad waar maar dan word er natuurlijk weeral gebruik gemaakt van cheats , en die zorgen dan in sommige gevallen tot een PSP-brick ;).

Daarom komt jouw truc niet bij de lijst te staan ;).

Dat is echt heel onzinnig. Door gewone cheats kan je psp absoluut NIET kapot gaan... Door cheatdevice ook niet, enkel in 0.000000000000001/100 gevallen. Maar door gewone cheats niet, pure onzin dus. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je nu bijvoorbeeld veel kogels wilt hebben voor de Spaz 12 kan je hem altijd op de locatie gaan halen en wachten en terug komen enz. Dit neemt erg veel tijd in beslag handiger is als je de balloons hebt gehaald dat je aan je safehouse elke keer de Stubby Shotgun meeneemt. Dan, als je genoeg kogels hebt kan je naar de locatie van de Spaz 12 gaan en hem oppikken, alle kogels worden nu 'overgezet'.

Dit werkt met de meeste wapens maar sommige ook niet. :)

Bewerkt: door Carloke
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik heb ook een tip om makkelijk je empires te verdedingen ;)

als je een bepaalde missie hbe gedaan (weet ff niet zo snel welke) kan je bij sunshine auto's een kogelvrije limo kopen, dat komt erg van pas als je word aangevallen want ze kunnen je niks maken als je maar blijf rijden. ;)

hoop dat jullie er wat aan hebben ik hb er wel wat aan gehad in ieder geval :D

ey bedankt voor de tip hij is erg handig :bier::*D:D

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog een tip:als je een missie moet doen waarmee je ergens moet naartoe rijden en hij mislukt doe hem dan opnieuw maar druk dan op de up toets als je terug in de auto zit en de rit word automatisch gedaan

Bewerkt: door lance vacnce
Link to comment
Delen op andere websites

Armando Mendez in de missie ''Light My Pyre'' zeer snel vermoorden

__________________________________________________________

Natuurlijk zijn er veel manieren om Armando Mendez te vermoorden in de missie Light My Pyre. Als je nog geen Firefighter-missies (brandweermissies) heb gedaan, kun je het beste een Spaz 12 gebruiken om Armando snel neer te leggen. Je schiet gewoon een paar keer op Armando met de Spaz 12, en hij heeft geeneens de kans om je te vermoorden.

Ikzelf heb dit zo gedaan, ik stond in de fik, maar ik had nog meer dan de helft van mijn armor over, zo snel had ik hem neergelegd, hij had geen kans.

''The Last Stand''

________________

Dit is een simpele missie. Eerst schiet je met de Hunter de mensen neer in het gebouw. Als iedereen dood is, kun je naar binnen gaan. Je schiet alle mensen die je tegenkomt neer met een M4 of AK-47, een Minigun is nog beter. Als de helicopter de aanval neemt, moet je eerst dekking zoeken, en dan schieten, doe dit met een Minigun. (ik kreeg hem met een bazooka moeilijk naar beneden, omdat het heel erg precies richten is, met de Minigun ben je sneller)

Hierna moet je naar boven en wraak op Jerry en Diego nemen. Heel simpel, je pakt je Spaz 12 en je loopt naar de hoek van het dak, rechts van je. Je richt op Jerry en schiet een keer, daarna druk je pijltje naar links en je schiet op Diego, daarna weer pijltje naar rechts om Jerry weer te raken, en ga zo maar door.

Als je een Spaz 12 gebruikt, zal Jerry en Diego bij elk schot vallen, en kun je ze één voor één afmaken, zo zorgen ze niet voor heel veel schade op je en heb je ze snel dood. Zij hebben dan geen kans om je neer te schieten.

Edit: Lance Vacnce en Nicsan, dit heet de ''Trip Skip'', die je in San Andreas ook had.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een trucje in verband met de missie Accidents Will Happen. Als je bij deze missie problemen hebt voor de actiemeter gevuld te houden, moet je tegen de aankomende rode infernus rijden, deze zie je op de kaart aankomen, er komen er trouwens meerdere, doorheen de missie

Als je dit doet komt er een heel deel actie bij in je meter!

GTA-Freak2.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

richten met schieten met rennen erbij

als je richten en rennen te gelijk wilt doen moet je het aller eerst

gewoon rennen niet snel rennen

daarna moet je R - toets indrukken en pijltje naar beneden drukken

dan kan je gewoon je analog stick los laten maar je moet wel R-toets in drukken nu rent ie van zelf en kan je gewoon schieten en rennen maar het kan alleen met 1 wapen in je hand bijv. pistol)

van Aznstryker

Bewerkt: door aznstryker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...