Jump to content

Het handige trucjes - topic


deagle

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • deagle

    17

  • Rinaldootje

    4

  • NummerLock

    4

  • Pietje II

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is niet echt een turkje maar wel leuk om te doen.

Ga naar het stadion en ga naar het consert van phill. als het consert is gestart scroll dan ff rond met je wapens met de <&> toets dan neem je een goed wapen (alles waar je voor moet inzoemen kan niet) vermijd de handgrenaat vant als je op de grond ligt zit je in de problemen.

als je een ed wapen hebt houw je de Rtoets in om te richten. als je eenmal richt druk je op schieten en je schiet zo de bandleden dood. diegene die achter he keyboord staat is wel lastiger om te raken maar nogsteend mogelijk en phill kan je niet raken hij is net als een geest het gaat zo door hem heen.

maar als je iedereen hebt vermoord dan zie je aleen phill overeindstaan en de andere bandleden liggen te slapen (dood) :)

rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

nogsteend mogelijk en phill kan je niet raken hij is net als een geest het gaat zo door hem heen.

Phil Collins is wel te raken hoor, het is weliswaar bijna onmogelijk om hem te raken met wapens, maar wanneer je Cheatdevice gebruikt kun je de 'Pyrokenesis'-cheat gebruiken zodat de persoon waar je op richt meteen in brand vliegt. Zodoende ook bij Phil Collins. Het concert wordt niet afgelast, want de zang en dergelijke gaat gewoon door, terwijl Phil gewoon dood op de grond ligt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs zonder cheatdevice is het mogelijk:

Wacht gewoon tot Phil vanvoren op het podium staat en gooi dan een molotov coctail.

Bij mij ging hij niet dood maar liep al schreeuwend en brandend door de zaal.

Ook leuk is dat je wanted level dan verhoogd is na afloop van het concert.

Fre

>>> Door SummerBase: Dit is geen discussie topic, plaats alleen handige trucjes. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooi Topic Niscan maar volgensmij is dit trucje fout:

post-41085-1168176423.png Een omgekantelde wagen rechtkrijgen ( post-41085-1168176337.png Erjee )

Ik heb nog een handig trucje hoe je je auto overeind krijgt als die op ze kop

of op zijn zijkant ligt. Houd vierkantje ingedrukt en duw je analoge stick naar links of rechts.

Als de auto op ze kop ligt zal hij langzaam op zijn zijkant komen en daarna helemaal rechtop.

Als je als je auto op de kanteld naar rechts moet je tegensturen, naar links dus. De auto zal, indien mogelijk weer op zijn wielen terrecht komen. Het zelfde is voor links, dan stuur je tegen naar rechts. Volgensmij is dus het Square.gif overbodig..

Link to comment
Delen op andere websites

Wijzig het lied van de Intro.

Zodra VCS opstart (New Game) krijg je allereerst een cut scene waarin een leger wagen arriveert bij de leger basis. Dit liedje heeft als achtergrond muziek standaard Foreigner - I want to know what love is. Zodra de cut scene volledig afgelopen is ga je op de motor zitten en nog steeds hoor je I Want To Know What Love Is. Het is mogelijk om deze muziek in de intro te veranderen! Je moet namelijk op de motor gaan zitten en de radio op een andere zender dan Emotion 98.3 zetten. Nu verwoest je je motor (Of auto, die is makkelijk kapot) en blijf je erin zitten, met de andere radio zender aan. De game herstart nu weeral en weer zie je de intro, echter wordt nu niet I Want To Know What Love Is afgespeeld maar een willekeurig ander liedje. Ik dacht altijd dat dit een standaard geprogrammeerd lied was voor de Intro.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Topic Niscan maar volgensmij is dit trucje fout:

post-41085-1168176423.png Een omgekantelde wagen rechtkrijgen ( post-41085-1168176337.png Erjee )

Ik heb nog een handig trucje hoe je je auto overeind krijgt als die op ze kop

of op zijn zijkant ligt. Houd vierkantje ingedrukt en duw je analoge stick naar links of rechts.

Als de auto op ze kop ligt zal hij langzaam op zijn zijkant komen en daarna helemaal rechtop.

Als je als je auto op de kanteld naar rechts moet je tegensturen, naar links dus. De auto zal, indien mogelijk weer op zijn wielen terrecht komen. Het zelfde is voor links, dan stuur je tegen naar rechts. Volgensmij is dus het Square.gif overbodig..

Ik heb het eens ingame geprobeerd en het lukt niet echt goed, dit trucje is goed als je auto nog niet volledig op zijn dak ligt. Ik verander straks het "foutje".

Wijzig het lied van de Intro.

Zodra VCS opstart (New Game) krijg je allereerst een cut scene waarin een leger wagen arriveert bij de leger basis. Dit liedje heeft als achtergrond muziek standaard Foreigner - I want to know what love is. Zodra de cut scene volledig afgelopen is ga je op de motor zitten en nog steeds hoor je I Want To Know What Love Is. Het is mogelijk om deze muziek in de intro te veranderen! Je moet namelijk op de motor gaan zitten en de radio op een andere zender dan Emotion 98.3 zetten. Nu verwoest je je motor (Of auto, die is makkelijk kapot) en blijf je erin zitten, met de andere radio zender aan. De game herstart nu weeral en weer zie je de intro, echter wordt nu niet I Want To Know What Love Is afgespeeld maar een willekeurig ander liedje. Ik dacht altijd dat dit een standaard geprogrammeerd lied was voor de Intro.

Goede tip, deze voeg ik straks toe aan de startpost. Mooi gevonden ook trouwesns :sigaar:.

TIP: Als je alle auto's ingeleverd hebt en boten bij de 'Civil asselt forteiture impound' kan je gratis naar de 'Pay 'n spray

Dit is niet echt een trucje, maar eerder een beloning die je overigens =>hier<= kon vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog een trucje. Als je voertuig stuk is en je wil geen geld betalen voor de Pay 'N Spray, dan kun je het voertuig in je garage van een van drie savehouses stoppen. Dan loop je uit de garage en je hebt weer een voertuig zonder schade.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi Topic Niscan maar volgensmij is dit trucje fout:

[...]

[...]

Tevens heb je de laatste T van ASPHALT klein staan. :roll:

[...]

:schater:

- - - - - -

1) Dus als hij kantel moet je gewoon tegensturen? Zoja, dit staat toch zo beschreven in de hoofdpost?

2) Je naam heb ik aangepast :sigaar:

3) Ook aangepast.

Bedankt voor het melden!

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

gino99, idd het kan ja maar dan verlies jij wel de wapens

ff bekijken,lezen wat er al ontdekt is :)

edit:

is al ontdekt maar ik heb nog ene hele goede truc + tip voor die allerlaatste missies

wanneer jij de minigun kun kopen in de wapenwinkel en jij zou best dit tip "snel veel geld verdienen"

en als jij ziet dat jij kun kopen zou jij best alle empire buildingen in je bezit hebben en laat ze allemaal op hoogste graad aldus "High-roller" versies, allemaal alle gebouwen dus want nu verdien ik zowat $82700 per dag en een minigun kost amper $15000 dus kan jij de laatste missies gemakkelijk uit te bespelen met behulp van minigun

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Donuts Maken:

Je kan met je wagen Donuts maken.

Het enige dat je nodig hebt is een wagen met wat pit. (Banshee, Infernus of zelfs een stallion is goed).

Als je volledig stilstaat met die wagen moet je 2 knoppen tegelijk indrukken (het kruisje en het vierkantje op je psp).

Als je dat doet beginnen je achterwielen te spinnen... met een hoop rook als gevolg.

Daarna moet je gewoon je stick naar links of naar rechts duwen... En zo krijg een zwarte circel op de baan en de Donut is klaar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...