Jump to content

Het handige trucjes - topic


deagle

Recommended Posts

Nog een trucje :puh:

Als je bijv. veel Assault Rifle-Kogels wil moet je soldaten killen.

Hoe lukt dat zonder Health te verliezen:

1. Richt op een soldaat.

2. Ga achter hem staan. (niet voor)

3. Klik nu op Triangle (als er geen auto of iets dergelijks in de buurt is)

4. Laat Triangle los Maar... ...Blijf richten.

5. Nu klik je nog een keer op Triangle en dan... ...valt de soldaat dood neer :puh:

6. Pak nu zijn geweer. :puh:

EDIT: De typfout is verholpen :D.

*khad soldaar geschreven* :-(

Bewerkt: door NummerLock
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • deagle

    17

  • Rinaldootje

    4

  • NummerLock

    4

  • Pietje II

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog een trucje :puh:

Als je bijv. veel Assault Rifle-Kogels wil moet je soldaten killen.

Hoe lukt dat zonder Health te verliezen:

1. Richt op een soldaat.

2. Loop achter hem aan (niet voor)

3. Klik nu op Triangle (als er geen auto of iets dergelijks in de buurt is)

4. Laat Triangle los Maar... ...Blijf richten.

5. Nu klik je nog een keer op Triangle en dan... ...valt de soldaar dood neer :puh:

6. Pak nu zijn geweer. :puh:

Hoe is dat mogelijk? Een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

post-41085-1168176423.png Wijzig het lied van de Intro ( post-41085-1168176337.png AdvanceGTA )

Zodra VCS opstart (New Game) krijg je allereerst een cut scene waarin een leger wagen arriveert bij de leger basis. Dit liedje heeft als achtergrond muziek standaard Foreigner - I want to know what love is. Zodra de cut scene volledig afgelopen is ga je op de motor zitten en nog steeds hoor je I Want To Know What Love Is. Het is mogelijk om deze muziek in de intro te veranderen! Je moet namelijk op de motor gaan zitten en de radio op een andere zender dan Emotion 98.3 zetten. Nu verwoest je je motor (Of auto, die is makkelijk kapot) en blijf je erin zitten, met de andere radio zender aan. De game herstart nu weeral en weer zie je de intro, echter wordt nu niet I Want To Know What Love Is afgespeeld maar een willekeurig ander liedje. Ik dacht altijd dat dit een standaard geprogrammeerd lied was voor de Intro.

Extra info.

Als je je eigen muziek hebt, Je hebt die aanstaan en je start dan een nieuw spel dan draait de intro het eerste stukje van jou eerste nummer in de lijst af.

Ga je dan dood op de motor is het weer een ander nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog een trucje :puh:

Als je bijv. veel Assault Rifle-Kogels wil moet je soldaten killen.

Hoe lukt dat zonder Health te verliezen:

1. Richt op een soldaat.

2. Loop achter hem aan (niet voor)

3. Klik nu op Triangle (als er geen auto of iets dergelijks in de buurt is)

4. Laat Triangle los Maar... ...Blijf richten.

5. Nu klik je nog een keer op Triangle en dan... ...valt de soldaar dood neer :puh:

6. Pak nu zijn geweer. :puh:

Hoe is dat mogelijk? Een bug?

Nee, dit is geen bug.

Op deze manier laat de soldaat stikken :D

Volgens mij lukt dit ook bij bazen.

Bijv. bij de missie Last Stand wanneer je tegen Martinez en die andere gek moet. (ben zijn naam vergeten :ch: .

Maar dan moet je wel de kans krijgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik was laatst in Ocean beats bij een Empire gebouw

Volgens mij deet hij een beetje vaag(of neit) en ik kon er met een auto in rijden :bonk:

Je ziet niet wat er binnen(wel als je er in gaat :ch: )is, maar een soorte blue-hell

Als je neit snel bent met rijden, vooral bij Vice Beach, probeer een helicopter te nemen of heb er 1 bij je.

Zo kan je op de dak landen en ze zo doden, want dat help teken de vermindering van je HP

Gr. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst in Ocean beats bij een Empire gebouw

Volgens mij deet hij een beetje vaag(of neit) en ik kon er met een auto in rijden :bonk:

Je ziet niet wat er binnen(wel als je er in gaat :ch: )is, maar een soorte blue-hell

Als je neit snel bent met rijden, vooral bij Vice Beach, probeer een helicopter te nemen of heb er 1 bij je.

Zo kan je op de dak landen en ze zo doden, want dat help teken de vermindering van je HP

Gr. Kratod

Al bekend.

Het is een bug. Omdat GTA: VCS soms niet snel genoeg laadt zijn objecten vaak zoals ze alleen in de verte zijn. Unsollid. En als je snel rijdt kan je het laden voor zijn en kan je door een Empire building heen.

Zo heb je ook soms dat je een paal niet ziet terwijl hij er wel is. Enz.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

als je een missie moet uitvoeren bevoorbeeld over the top , dan moet je ze een voor een vermoorden door achter de muur te wachten tot hij komt , dan sta jij al klaar en moet hij nog richten , en als je klaar bent met hem dan moet je body armor cheat doen en naar de ander gaan zo speel je makkelijker ,en als je moet laden duurt dat 2 sec ongeveer , maar als je op links klikt voor een wapen en weer snel terug klikt dan duurt dat 1 sec :puh: :puh: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 11 maanden later...

Als er mensen achter staan, gooi ik gewoon een molotov...

Je hoort wel of ie raak is :puh: je hoort hem wel gillen.

Altijd stoer doen met een equalizer... net alsof ik politieagent ben.

Wapen heel handig met snel richten + neerschieten; richten kost minder tijd ;)

Altijd is remote nade ook wel handig... je gooit hem, als ie er ligt kun je even weglopen en op het knopje drukken...

Vijand ligt zoiezo op de grond, als het boss is kun je altijd nog naschieten met bv. minigun...

Je kan ook equalizer op boss schieten; switch naar minigun en heel snel neerhalen... of je gaat op hem zitten en doodslaan.

Maar ik ga nu offtopic... dus ik ga nu posten en stoppen met typen ;)

@Kratod, ik heb toen ik erin zat een filmpje gemaakt op m'n mobiel... duidelijk te zien dat ik in een klein gebouwtje zat bij robbery building, en dat ik eraf viel en terecht kwam bij een opstekop ambulance... waardoor ik stierf. ik probeer hem op de pc te zetten maar mobiel buggt telkens :'(

Bewerkt: door Setyyy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...