Jump to content

LCS saai?

Swiggers

Recommended Posts

Wat je ook kan doen, en waar je op het begin erg veel punten mee krijgt is aan een wanted level van 6 sterren ontsnappen.

lolz, ik zit meestal 5 minuten(echte) op 5 sterren en dan ga ik dood :engel:

Je kan dan het beste te voet verdergaan. In een auto sla je een paar keer over de kop als er een paar politiewagens op je in rijden en binnen de korste keren sta je dan in de fik. Er zijn een paar manieren om je wanted level tot 0 te krijgen. Er zijn veel Cop Bribes verspreid over Liberty City, maar hierdoor gaat je wanted level erg traag omlaag. De beste en de meeste bekende manier om van je wanted level af te komen is even de Pay&Spray raadplegen, dit gaat namelijk snel en makkelijker. Stap dicht bij de Pay&Spray in je auto omdat je het anders niet haalt tot de Pay&Spray, en zorg dat je het na het sprayen rustig aan doet totdat de knipperende wanted sterren uit zijn.

Ik ga meestal in een hoekje staan =P en schiet dan ieder neer, maar alleen als er een hartje in de buurt is 8)

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• M4X

9

• ASPHALT

4

• Swiggers

4

• Kakaroth

3

dit spel is cker niet saai het is wel van de 3 steden : Vice City , Liberty City , San andreas daarvan is Liberty City wel de saaiste stad maar dat maakt het spel zelf niet saai de stad is hetzelfde als gta 3 (Liberty City dus) en het verhaal zit wel goed in elkaar :D

Delen op andere websites

Hey iedereen,

GTA III heb ik een jaar of 2 voor het laatst gespeeld. Het spel heb ik net niet uitgespeeld en een hoop ben ik al weer vergeten in die tussen tijd. Ik wil weer opnieuw beginnen aan het Liberty City avontuur. Alleen sta ik nu voor een keuze op de PlayStation 2; GTA III of GTA Liberty City Stories? De prijs is te verwaarlozen, respectievelijk kosten de delen € 15.- en € 20.-.

Een zoektocht op internet deed mij lezen dat GTA: LCS een poort van de PlayStation Portable naar de PlayStation 2 is. Verder heeft GTA LCS in vergelijking met GTA III nieuwe features; motoren in het spel aanwezig, betere engine, goede besturing van San Andreas is terug etc.

Mijn vraag is, welke deel zou jij halen en kan iemand me wat meer uitleggen wat het verschil is tussen beide games (denk aan de missies, spelduur, mogelijkheden)?

Alvast bedankt!

PS: Ik vond het onzinnig om een nieuw onderwerp aan te maken terwijl er al een gelijkwaardige topic over was.

Delen op andere websites

Hey iedereen,

GTA III heb ik een jaar of 2 voor het laatst gespeeld. Het spel heb ik net niet uitgespeeld en een hoop ben ik al weer vergeten in die tussen tijd. Ik wil weer opnieuw beginnen aan het Liberty City avontuur. Alleen sta ik nu voor een keuze op de PlayStation 2; GTA III of GTA Liberty City Stories? De prijs is te verwaarlozen, respectievelijk kosten de delen € 15.- en € 20.-.

Een zoektocht op internet deed mij lezen dat GTA: LCS een poort van de PlayStation Portable naar de PlayStation 2 is. Verder heeft GTA LCS in vergelijking met GTA III nieuwe features; motoren in het spel aanwezig, betere engine, goede besturing van San Andreas is terug etc.

Mijn vraag is, welke deel zou jij halen en kan iemand me wat meer uitleggen wat het verschil is tussen beide games (denk aan de missies, spelduur, mogelijkheden)?

Alvast bedankt!

PS: Ik vond het onzinnig om een nieuw onderwerp aan te maken terwijl er al een gelijkwaardige topic over was.

Het zijn allebei topgames, en GTA III is het vervolg op LCS. LCS is inderdaad gemaakt voor de PSP, en daarom kan de kwaliteit op de PS2 wat minder zijn. GTA III is daarintegen wel gemaakt voor de PS2, maar deze game is maarliefst 5 jaar ouder dan LCS. Ik wil niet zeggen dat het de game slechter maakt, maar veel features uit LCS waren er toen nog niet. Bijvoorbeeld op motors rijden, velen auto's, en Claude (de hoofdpersoon), kan niet praten. De storylines zijn allebei vrij goed, en GTA III is zoals eerder gezegt een vervolg op LCS. Daarom zou ik LCS nemen, en als deze je bevalt kan je daarna GTA III nemen. LCS is toch wel iets beter, door de nieuwe features, en op grafisch gebied. Het nadeel van LCS is dat hij slecht scoort op de PS2, en GTA III doet er zeker niet aan onder. Maar als je ze allebei wilt nemen kan je het best met LCS beginnen, en daarna GTA III nemen. Dit omdat de storyline op die manier leuk blijft, en niet omdat de ene game onder doet aan de andere.

Delen op andere websites

Ik d8 altijd dat LCS het vervolg was op GTA 3 naja je merkt het eigelijk niet als ik jouw was zou ik gwn beginnen met gta 3 en daarna LCS niet omdat GTA LCS slechter is want dat is die cker niet meer gwn omdat het wel leuker is om eerst de oude gta gedaan te hebben vindt ik dan ik heb alle gta`s op release volgorde uitgespeeld en daar ben ik ook blij mee maar als ik jouw was zou ik ze zoiezo alle 2 halen maar als je er eentje eerder moet halen dan zou ik gta 3 doen xD (Hope you make the right choice)

Delen op andere websites

Daar dacht ik dus ook aan. Om eerst GTA III te spelen, daarna Liberty City Stories, dan weer Vice City, daarna Vice City Stories en als laatst San Andreas weer. Als er in de toekomst nog een San Andreas Stories komt, dan kan ik die er na ook nog spelen (hoewel ik dan bezig ben met GTA IV).

De reden dat ik GTA III als eerst wil spelen, is vooral voor technische redenen. Als je als eerst Libert City Stories speelt en daarna GTA III, dan lijkt mij dat een achteruit gang. Hoe dan ook, de verhaallijn en de missies in GTA III vond ik er boeiend dus die wil ik in in ieder geval niet missen.

Hoe zit het eigenlijk met schieten in beide delen op de PlayStation 2, is dat handmatig of automatisch? Op de Xbox was dat destijds automatisch en dat vond ik er storend. Met automatisch mikken bedoel ik dus mee dat als je mikt, je vizier gelijk naar het dichtstbijzijnde persoon gaat en je kan de schouder knoppen kan switchen. Ik heb namelijk liever dat je zelf kan schieten wanneer je wilt.

Delen op andere websites

Daar dacht ik dus ook aan. Om eerst GTA III te spelen, daarna Liberty City Stories, dan weer Vice City, daarna Vice City Stories en als laatst San Andreas weer. Als er in de toekomst nog een San Andreas Stories komt, dan kan ik die er na ook nog spelen (hoewel ik dan bezig ben met GTA IV).

De reden dat ik GTA III als eerst wil spelen, is vooral voor technische redenen. Als je als eerst Libert City Stories speelt en daarna GTA III, dan lijkt mij dat een achteruit gang. Hoe dan ook, de verhaallijn en de missies in GTA III vond ik er boeiend dus die wil ik in in ieder geval niet missen.

Hoe zit het eigenlijk met schieten in beide delen op de PlayStation 2, is dat handmatig of automatisch? Op de Xbox was dat destijds automatisch en dat vond ik er storend. Met automatisch mikken bedoel ik dus mee dat als je mikt, je vizier gelijk naar het dichtstbijzijnde persoon gaat en je kan de schouder knoppen kan switchen. Ik heb namelijk liever dat je zelf kan schieten wanneer je wilt.

Ik snap je logische keuze, en ik wil je niet overhalen. Wel wil ik even zeggen dat je GTA III niet moet onderschatten, want er zit echt niet heel veel technische achteruitgang in. Nogmaals, ik snap je keuze, het enige nadeel hier aan is de verhaallijn die onlogisch loopt. Al zijn de 2 verhalen los van elkaar ook erg leuk.

Ik meen dat het richten op de PS2 hetzelfde gaat als op de Xbox met GTAIII. Met LCS kan je automatisch richten en van target verwisselen, en je kan ook handmatig richten. Dat handmatig richten lijkt lekkerder, maar de meeste gebruiken automatisch richten. Dit omdat dat toch wat fijner is op de PS2 en de PSP, in tegenstelling tot de PC. Hoe dan ook, veel plezier met beide spellen :Y

Delen op andere websites

LCS is zeker niet saai. Als je gta 3 leuk vind, dan vind je LCS vast ook leuk! Het is een goede storyline. Ik vind dat je LCS niet met SA kan vergelijken. Je kan inderdaad minder in LCS dan in SA, maar het spel zelf is ook een stuk kleiner. SA staat op dvd, LCS op umd. Dus dat kan je niet met elkaar vergelijken. De grootte is volgens mij ongeveer hetzelfde als Gta 3.

Maar de missies zelf zijn ook leuk. Sommige zijn ook best lastig. En naast de storyline kan je veel zijmissies doen. Bijvoorbeeld auto's/bikes verkopen. En natuurlijk kan je ook weer mini races doen. De zijmissies maken het spel ook weer leuk.

Zwemmen kan je inderdaad niet. Maar zo erg vind ik dat niet. Ik zou zelf eerst gta 3 spelen dan LCS. Want de grapics van gta 3 zijn veel minder mooi dan van LCS. En als je eerst LCS speel, kan dat tegenvallen. :cya:

Bewerkt: door spoeky
Delen op andere websites

volgens mij is er ook niet verschil tussen gta III en LCS

Jawel hoor! :)

• Betere Grapichs
  • Andere verhaal lijn
  • Andere Zij missies
  • Sommige delen in de stad zijn er nog niet of in aanbouw. Het Stadion in Staunton Island of het appartementen gebouw in Hebburn Heights bijvoorbeeld.
    Dit komt doordat het 3 jaar eerder afspeeld als GTA III. Je leert zo veel meer van LC.
  • Motoren
  • Op de PSP door middel van CheatDevice kun je in Helikopters vliegen. Op de PS2 kan dat door middel van sommige trucjes.
  • Nieuwe gang, de Sindacco's
  • Een paar nieuwe auto's

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik snap jou gewoon niet

waarom gooi het spel gewoon niet uit het raam EN nooit meer dat flut spel spelen

>>> Door Dutchy3010: Uit ander topic gehaald en hier samengevoegd. Het is niet de bedoeling om midden in een topic een discussie hierover te starten, dat hoort alleen in topics zoals deze.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...