Woetsha Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Ja gaat GTA LCS pas saai vinden als je hem te veel speelt, maar dan moet je hem een tijdje niet meer spelen en dan zal je hem wel terug goed vinden ( maar dan niet te veel). Woetsha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2007 Ik heb ook GTA LCS. Maar ik vind die spel niet saai hoor als je er maar kan mee speelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 In het begin vond ik hem ook saai,maar naderhand met de verhaallijn werd het leuker en leuker.Ik ben nu alle zijmissies aant halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Dat is precies wat ik heb gedaan. Ik speel meestal met gemak de storyline uit, Waardoor ik geen zin meer heb in de zijmissies en uberhaupt het spel! ik vindt dat erg jammer, maar nu heb ik een maandje gewacht. En ik vind hem weer leuk Bewerkt: 29 april 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Min of meer. Ik heb Liberty City Té vaak gezien. Ik hoop dat GTA IV (min of meer Liberty City) Een hele verbetering wordt! Bewerkt: 29 april 2007 door Grove-Member Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Het is veel leuker dan GTA III, er zitten veel meer auto's in en de graphics zijn veel mooier. En gewoon rondrijden lekker met de radio blijft altijd leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind het spel wel redelijk. Niet heel saai maar ook niet superleuk ofzo. Natuurlijk mis ik vooral het vliegen. Maar dat is natuurlijk omdat het een van de eerste spellen op de psp was. Ik speel hem zelf trouwens op de Playstation 2. Oh ja, ook jammer dat je niet kan zwemmen. Hopen dat ze dat in IV wel doen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Ik vind het spel wel redelijk. Niet heel saai maar ook niet superleuk ofzo. Natuurlijk mis ik vooral het vliegen. Maar dat is natuurlijk omdat het een van de eerste spellen op de psp was. Ik speel hem zelf trouwens op de Playstation 2. Oh ja, ook jammer dat je niet kan zwemmen. Hopen dat ze dat in IV wel doen.... Op de PS2 is het juist heel gemakkelijk om het mogelijk te maken om te vliegen. Bekijk dit of filmpje maar eens! Bewerkt: 2 mei 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Dat wist ik al, maar ik bedoel gewoon vliegen op de normale manier zoals je in VC en SA gewend was. Dus gewoon het vliegveld op lopen, daar een heli/vliegtuig jatten en dan opstijgen. Maar back ontopic maar weer denk ik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.