Jump to content

GTA 'Stories' is niets meer dan commercie


Goliat

Eens?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. ja/nee?

    • Eens
      22
    • Oneens
      42


Recommended Posts

Nee, het is wel even snel in elkaar geflanst, dat wel, maar het is ook bedoeld om de PSP-eigenaars tevreden te stellen. De stories reeks was niet bedoeld voor PS2, maar omdat de fans zo bleven aandringen... Rockstar Games doet alles het allereerst voor Playstation, dus doen ze dat ook voor de mensen met een PSP :engel: . En ze doen het ook weer om een hele geruchtenstroom vol Easter Eggs en verzonnen seriemoordenaars op gang te krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Goliat

    3

  • Pietje II

    3

  • ASPHALT

    2

  • Godfather

    2

Ik ben het met je eens op veel punten.

Toch moet je eraan denken: een bedrijf blijft een bedrijf en die probeert flink winst te maken.

Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat mensen die hiervoor speciaal een PSP kopen zich flink ver**** voelen, zeker nu het gerucht er is dat het spel op de PS2 uitkomt.

Dat is jammer. De mogelijkheden met zwemmen vindt ik wel vet, maar dat je niet kan duiken is wel jammer. Ik speel het spel in ieder geval niet in 1 dag uit ;)

Ik heb ''Eens'' gestemd, omdat ik het grotendeels met je eens ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik ben het er wel en niet mee eens . Namelijk wel Omdat je het spel echt heel snel hebt uitgespeelt . En er valt niet echt heel veel meer schokkends te doen waarvan je zegt wou .Vooral voor de prijs kan je er eigenlijk beter mee wachten . Voor die storyline van mistends zowat 1 dag kan je ook nog wel een paar maanden wachten omdat ze dan meestal aanzienlijk goedkoper zijn . Ook voor de mensen die er helemaal speciaal een psp voor kopen kan ik van te voren al sterk afraden . Koop eerder er een ander spel bij . Mocht je jou psp helemaal kopen voor alleen gta zou ik zeggen doe maar niet . Want voor die prijs van de psp is het dat niet waart . Gelukkig kan je nog wel zeggen dat er zat andere leuke games . of consoles zijn .

Maar ik ben het er ook niet meer eens . Omdat : Tja het is toch wel een breede storyline . Erg mooie beelden als filmpjes in het begin van de missies en de mjissies hebben ze vergeleke Gta LCS aanzienlijk verbeterd . Ook ziet deze psp Gta er ook veel beter uit als LCS en VC . Waaraan je dus wel kan zien dat ze er moeite voor hebben gedaan . En de nieuwe hiden ballons zijn dan wel niet zo heel speciaal . Maar ze hebben toch weer een nieuw consept gemaakt .

Al deze dingen doe je lijkt me niet als je zomaar even een spelletje wilt maken .

Ik stem : Neutraal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het totaal met je eens. Het is verschrikkelijk geript van de ps2 en barst inderdaad van de bugs. je hebt gelijk als we praten over commerciele troep. Op de ps2 vondt ik hem STUKKEN beter dit is een spel waar niet over nagedacht is maar puur op winst en geld gebaseert is. Leuk tussendoortje Het gaat om het geld mensen! Ik vindt hem zelf dus op de psp troep dat is mijn mening. Een 5 jaar oud spel dat is geript van de Perfecte versie van de PS2 en er ook nog eens niet uitziet en een Zeer korte story-line heeft. hoeft van mij al niet.

Maar er zit dan ook wel weer iets positiefs aan mijn verhaal. De MP mode vindt ik zelf erg leuk en creatief de rest totaal niet. Ook vindt ik het onterecht dat ze hem niet proberen op de ps2 uitbrengen maar dat zou miss ook wel raar zijn want dan zou je op de PS2 2 VC spellen hebben. Zo ook vindt ik dat van GTA IV onterecht dat ze hem niet op de ps2 uitbrengen. Volgens mij beseffen ze daarmee niet hoeveel PS2 fans over de hele wereld (die geen geld hebben om een xbox360 te kopen of geen zin hebben) teleurstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ook vindt ik dat van GTA IV onterecht dat ze hem niet op de ps2 uitbrengen. Volgens mij beseffen ze daarmee niet hoeveel PS2 fans over de hele wereld (die geen geld hebben om een xbox360 te kopen of geen zin hebben) teleurstellen.

Dat klopt niet wat je daar zegt, GTA IV wordt niet op de PlayStation 2 uitgebracht omdat die GTA IV niet aankan. Dit heeft dus niets te maken met commercie (in zoverre dus) en met de exclusiviteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet aankan. Dan passen ze hem aan zodat hij op de ps2 wel geschikt is. Mijn computer kan namelijk geen 'ene' gta aan. Omdat er dus zoveel troep opstaat. Koop ook geen xbox360 ps3. En heb alleen een ps2. Zou het daarom best fijn vinden als hij op de ps2 uitkwam! Beter dan maar iets minder maar dat maakt me geen bal uit.

Bewerkt: door Pimpie_007
Link to comment
Delen op andere websites

Niet aankan. Dan passen ze hem aan zodat hij op de ps2 wel geschikt is. Mijn computer kan namelijk geen 'ene' gta aan. Omdat er dus zoveel troep opstaat. Koop ook geen xbox360 ps3. En heb alleen een ps2. Zou het daarom best fijn vinden als hij op de ps2 uitkwam! Beter dan maar iets minder maar dat maakt me geen bal uit.

Dat is hetzelfde alsof je de ontwikkelaars van Gears of War vraagt of ze hun spel op de Nintendo 64 uit willen brengen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...