Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik de orginele file wil verwijderen zegt ie:"file acces denied"wat moet ik nu doen?

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Heb je de map op 'alleen lezen' staan? Ik weet zo niet om welke GTA het gaat. Ga gewoon even naar de Rockstar Games map ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.), en klik met je rechtermuisknop op de betreffende map. Vink dan even 'alleen lezen' aan, en probeer het nog eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de orginele file wil verwijderen zegt ie:"file acces denied"wat moet ik nu doen?

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Heb je de map op 'alleen lezen' staan? Ik weet zo niet om welke GTA het gaat. Ga gewoon even naar de Rockstar Games map ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.), en klik met je rechtermuisknop op de betreffende map. Vink dan even 'alleen lezen' aan, en probeer het nog eens.

Nog steeds hetzelfde probleem nog een tip mischien?

en het gaat over GTA:SA

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen heb een vraag ik wil gta sa downraden maar heb een gekrackte .exe

wie zou mij de orginele .exe van 1.1 willen sturen???

als je hem hebt stuur hem A.U.B.

>>> Door Wazuup: MSN verwijderd, verder is Warez op dit form verboden ;)<<<

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar dit is illegaal en dit word neit op dit forum besproken , we mogen je er niet meer verder mee helpen.

Het is tevens ook niet toegestaan om Emails te posten , lees de forum regels nog eens door.Klik!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Nou mensen, ik zal een zeggen...

als ik de gta3.img open (die trouwens bij mij gewoon gta3 heet en dan staat er IMG-bestand onder, maar dat maakt denk ik niet uit)

en ik zoek naar de greenwood.ddf (dat is de auto die ik wil modden)

dan kan hij hem gewoon niet vinden ook de txt kan hij niet vinden.

ik krijg geen melding of iets in die richting, hij doet het gewoon niet.

ik hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mensen, ik zal een zeggen...

als ik de gta3.img open (die trouwens bij mij gewoon gta3 heet en dan staat er IMG-bestand onder, maar dat maakt denk ik niet uit)

en ik zoek naar de greenwood.ddf (dat is de auto die ik wil modden)

dan kan hij hem gewoon niet vinden ook de txt kan hij niet vinden.

ik krijg geen melding of iets in die richting, hij doet het gewoon niet.

ik hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben! :D

Dat komt omdat je zoekopdracht niet goed is. Het is namelijk niet 'greenwood.ddf', maar 'greenwood.dff'. Als je daar even op zoekt zul je hem als het goed is wel vinden. Ook je andere zoekopdracht is niet goed. Het moet 'greenwood.txd' zijn, in plaats van 'greenwood.txt.'

Link to comment
Delen op andere websites

Oké dat is een beetje stom van mij :D

maar nu ik dff heb geprobeerd en txd vind hij ze nogsteeds niet!

er moet wel iets zijn wat ik fout doe,

ook als ik zelf door het lijste heen scroll in de IMG tool, zie ik ook nergens auto namen staan, alleen maar andere dingen, hij komt echter wel overeen met de screen die Flying Dutchman heeft gepost in de eerste post..

Link to comment
Delen op andere websites

Oké dat is een beetje stom van mij :D

maar nu ik dff heb geprobeerd en txd vind hij ze nogsteeds niet!

er moet wel iets zijn wat ik fout doe,

ook als ik zelf door het lijste heen scroll in de IMG tool, zie ik ook nergens auto namen staan, alleen maar andere dingen, hij komt echter wel overeen met de screen die Flying Dutchman heeft gepost in de eerste post..

Als hij hem niet vind via de extensie, dus '.dff' of '.txd', dan kun je ook gewoon op 'greenwood' zoeken. Alle bestanden van de voertuigen zitten in de GTA3.img, dus ook deze zit er gewoon in. Als je eerste zoekresultaat een bestand oplevert met gedeelten van je zoekpdracht, druk dan even op 'F2' om zo de volgende te zoeken. Het door jou gezochte bestand zal dan vanzelf verschijnen, maar volgens mij heb je hem direct al bij je eerste zoekopdracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het probleem!!!

hij heet geen 'greenwood.dff' maar 'greenwoo.dff'! dus daarom kon hij hem niet vinden!

toch bedankt man!

Nou! ik heb de hele mod geïnstalleerd, maar nou start hij m'n GTA niet meer op!

hij doet alles, ik kan ook nog een saved game aanklikken, dan laad hij, maar dan wordt het zwart en blijft het zo, ik heb wel eens gehoort dat het wat langer kan duren als je mod's hebt geïnstalleerd, maar ZO lang??

Bewerkt: door casanova
Link to comment
Delen op andere websites

Nou! ik heb de hele mod geïnstalleerd, maar nou start hij m'n GTA niet meer op!

hij doet alles, ik kan ook nog een saved game aanklikken, dan laad hij, maar dan wordt het zwart en blijft het zo, ik heb wel eens gehoort dat het wat langer kan duren als je mod's hebt geïnstalleerd, maar ZO lang??

Het hoort niet zolang te duren. Misschien heb je een verkeerde versie. Met V2 valt namelijk niet te modden, dus als je die hebt moet je die even downgraden naar v1 doormiddel van deze patch. Als GTA het daarna nog niet doen, dan ligt het waarschijnlijk aan de mod zelf. Verwijder hem in dat geval weer, door de originele bestanden te vervangen met de huidige van de mod. Dit kan op dezelfde manier als dat je hem geïnstalleerd hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Met SAMI kan je het het best doen het is veel makkelijker en sneller als je een autobestand hebt gedownload doe je er rechtermuisknop op en zeg je:Instal with SAMI.Dan krijg je een nieuw schermpje van SAMI en druk je op volgende.Dan zie je zo'n beetje in het midden bijv. BMX,bike staan dan weet je dat je jouw gedownloade bestand met een BMX moet veranderen.Druk nu op volgende dan staat er een hele lange lijst met voertuigen druk op BMX en typ in het witte vak ook BMX.Druk dan op volgende en dan installeert die het druk dan op EXIT of play GTA SA

PS:Installeer geen niewe PCJ-600 of Fagiio want dan llopt het spel vast.voor vragen PB me of stuur een email naar goldking(at) live DOT nl

Greetz:menniemen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het probleem!!!

hij heet geen 'greenwood.dff' maar 'greenwoo.dff'! dus daarom kon hij hem niet vinden!

toch bedankt man!

Nou! ik heb de hele mod geïnstalleerd, maar nou start hij m'n GTA niet meer op!

hij doet alles, ik kan ook nog een saved game aanklikken, dan laad hij, maar dan wordt het zwart en blijft het zo, ik heb wel eens gehoort dat het wat langer kan duren als je mod's hebt geïnstalleerd, maar ZO lang??

als je een mod heb geinstalleerd duurt het niet langer volgens mij.

als die het bij mij niet doet stopt die op 50% van het laadbalkje

(niet dat je hier wat aan had maar oke)

Greetz:Menniemen

Link to comment
Delen op andere websites

Met SAMI kan je het het best doen het is veel makkelijker en sneller als je een autobestand hebt gedownload doe je er rechtermuisknop op en zeg je:Instal with SAMI.Dan krijg je een nieuw schermpje van SAMI en druk je op volgende.Dan zie je zo'n beetje in het midden bijv. BMX,bike staan dan weet je dat je jouw gedownloade bestand met een BMX moet veranderen.Druk nu op volgende dan staat er een hele lange lijst met voertuigen druk op BMX en typ in het witte vak ook BMX.Druk dan op volgende en dan installeert die het druk dan op EXIT of play GTA SA

PS:Installeer geen niewe PCJ-600 of Fagiio want dan llopt het spel vast.voor vragen PB me of stuur een email naar goldking(at) live DOT nl

Greetz:menniemen :cya:

Ik wil niets zeggen maar de IMGtool is véééél beter met SAMI wordt de mod gewoonweg niet geinstalleerd en trouwens wat jij zegt weet iedereen zowat en ik denk dat jij er niet zoveel van weet als je zelf denkt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...