Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.

Flying Dutchman

Recommended Posts

• Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

36

• Ghost_Rider

29

• Beagle

18

• K.O.

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij IMG Tool zit geen ReadMe, dus denk ik dat je het over de ReadMe van een modificatie hebt? Als dat zo is, die zitten meestal inbegrepen bij de modificatie. Die zitten vaak ingepakt met WinRAR, als je ze uitpakt dan zie je vaak de ReadMe wel staan. Als dat niet is wat je zoekt, zeg het dan. Hier kunnen we niet heel veel mee namelijk.

Delen op andere websites

ik wil een lamborghini murcielago in VC vervangen door de phoenix. ik heb alles gedaan (regels vervangen, .txd en .dff vervangen) maar nu staat er in de readme het volgende

pheonix.col replaced to the ...\models\coll\vehicles.col

maar hoe kan ik .col bestanden vervangen?? :S

Delen op andere websites

De .col bestanden moet je in de 'Vehicles.col' plaatsen. Dat doe je met de 'Collision File Editor', die download je >>hier<<. Na het uitpakken start je het programma op en zoek je de auto op die je gaat vervangen door naar 'Edit -> find' te gaan. Voer de naam en en verwijder de .col. Ga nu naar 'Edit -> Add' en voeg je gemodde .col toe. Sla op en sluit af. ;)

Delen op andere websites

De .col bestanden moet je in de 'Vehicles.col' plaatsen. Dat doe je met de 'Collision File Editor', die download je >>hier<<. Na het uitpakken start je het programma op en zoek je de auto op die je gaat vervangen door naar 'Edit -> find' te gaan. Voer de naam en en verwijder de .col. Ga nu naar 'Edit -> Add' en voeg je gemodde .col toe. Sla op en sluit af. ;)

_O__O_

Delen op andere websites

hoi

ik heb de mod gedaan voor de faggio en wou er een nrg neerzetten, ik heb alles gedaan wat in de toturial staat en nu in het spel als ik in de buurt kom van de garage waar de nrg zou staan blijft het spel vast hangen, hoe los ik dit op??

gr pocketbike

Delen op andere websites

ik vind t een goede beschrijving en het is gelukt om auto's te modden.

alleen als k t spel start en t een tijdje speel loopt ie vast

Dat heb ik ook.

Bewerkt: door WWW.outer
Delen op andere websites

• 2 weken later...

eej

ik heb gedaan wat moest behalve een backup gemaakt :duh: toen was k ff bezig en ik verwijderde

de verkeerde bestanden ik zoeken maar kan ze nergens vinden het waren die nebula files. dus ik proberen

k start sa op dat doet het gewoon maar als ik me saved game open loopt ie vast en geeft een foutmelding. ook als ik een new game wil maken loopt hij vast

ik weet het, het is men eigen fout maar zou er iemand zo aardig willen wezen en de 2 nebula files willen uploaden??

alvast bedankt _O_

jorn_sa

Delen op andere websites

Ik heb de files in m'n bijlagen gedaan... ^_^

Dat je savegame niet start kan er ook aan liggen dat je de verkeerde versie hebt.

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2/V1.1 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Delen op andere websites

dankje _O__O_

nadat ik het heb geprobeerd start sa zelfs niet meer op en die patcher werkt niet omdat gta-sa.exe file geen goede versie is weet iemand wat ik moet doen??

in ieder geval bedankt voor de moeite, ghostrider :tu:

Bewerkt: door jorn_sa
Delen op andere websites

Ik heb nu al paar keer geprobeert om een auto te vervangen, heb de stappen gevolgd van de eerste post, maar hij blijft steeds zeggen dat ik vorbisfile niet heb.. Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen??

vorbisfile.jpg

Delen op andere websites

Ik heb nu al paar keer geprobeert om een auto te vervangen, heb de stappen gevolgd van de eerste post, maar hij blijft steeds zeggen dat ik vorbisfile niet heb.. Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen??
vorbisFile.dll is een bestandje in je GTA SA map. Volgens het programma heb je het er niet staan, dus check dat even na. Mocht je het er echt niet hebben staan; zet het bestand er dan neer (of herinstalleer SA).
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...