conversuh Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik heb gta sa ook en img tool maar ik vind nooit die mods bv gta3 die vin ik noooit en ook as ik bij de eigenschappen kijk vn gta sa vink ik alleen lezen niet aan ik doe percies wat er staat maar tog blijft het aangevingt "unable to find dir-file" ? Reageren
conversuh Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Aan jouw screens te zien heb je Windows Vista, de kans is groot dat het daar aan ligt. Daar kan je ik helaas weinig mee helpen, daar heb ik geen ervaring mee. Het ligt niet aan vista, ergens op pagina 3 ofzo heeft iemand hetzelfde probleem, met windows xp. Reageren
Royboow Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik heb 2 vragen, Kan je het zo dan ook via pc op ps2 zetten. Werkt het ook op een Apple? Groetjes RoyBoow[/font][/font] Bewerkt: 6 juni 2008 door RoyBoow Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Het gaat geloof ik wel maar er komt héél veel bij kijken, en het is illegaal. Daar mogen we je dan niet mee helpen. Reageren
nelis_man Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 ik heb een vraagje hoe komt het dat ik van die map van sa niet de alleen lezen kenmerk uit kan schakele?:S Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 XP: Als je Windows XP hebt, en je het alleen lezen uitgeschakeld is het normaal dat hij weer aangevinkt is als je weer kijkt. Alleen lezen is dan gewoon uitgeschakeld en kun je modden. Vista: Met Vista komt er een probleem kijken. Net als hierboven is hij weer aangevinkt als je kijkt, maar dan staat 'ie nog op alleen lezen. Als je wilt modden moet je het bestand dat je wilt modden naar het bureaublad plaatsen, daar alleen lezen uitschakelen, en dán kun je wel modden. Na het modden plaats je het bestand terug en start je je spel zodat je van je mod kan genieten. Reageren
mgh Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hallo, Als ik een auto probeer te vervangen bij GTA Vice City dan loopt mijn computer de hele tijd vast. Wie kan mij tips geven hoe ik dit probleem kan oplossen. al vast bedankt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Hallo,Als ik een auto probeer te vervangen bij GTA Vice City dan loopt mijn computer de hele tijd vast. Wie kan mij tips geven hoe ik dit probleem kan oplossen. al vast bedankt Download DMagic1sWheelmod. ALs je auto´s hebt geinstalleerd met 3d wielen heb je namenlijk die mod nodig. Reageren
chantalvl Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Vanaf Stap 5 snap ik het al niet meer Reageren
dumbledore Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Heey, Als ik bij stap 6 naar de map toe blader waar ik mijn mods heb opgeslagen, zijn dat allemaal .rar bestanden en niet nebula.dff of .txd bestanden. Alvast Bedankt Jurriaan Reageren
dumbledore Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Heey, Ik heb wat geprobeerd met GTA SA te modificeren alleen als ik het spel op start laad hij maar voor de helft verder komt hij niet. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt Jurriaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Daar kunnen verscheidene redenen voor zijn. Het meest voorkomende probleem is de versie van GTA San Andreas. Klik hier voor meer uitleg. Daarnaast kan het natuurlijk altijd zijn dat je iets fout doet, probeer het dan opnieuw. Ik neem aan dat je een auto of iets dergelijks wilde installeren, en geen main.scm mod? Zo wel, dan moet je nieuw game opstarten. Als dit allemaal niet werkt, kan je het herinstalleren, misschien dat het dan wel werkt. Als ik bij stap 6 naar de map toe blader waar ik mijn mods heb opgeslagen, zijn dat allemaal .rar bestanden en niet nebula.dff of .txd bestanden. Dat moet je uitpakket met WinRAR, die kan je hier downloaden. Reageren
dumbledore Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Daar kunnen verscheidene redenen voor zijn. Het meest voorkomende probleem is de versie van GTA San Andreas. Klik hier voor meer uitleg. Daarnaast kan het natuurlijk altijd zijn dat je iets fout doet, probeer het dan opnieuw. Ik neem aan dat je een auto of iets dergelijks wilde installeren, en geen main.scm mod? Zo wel, dan moet je nieuw game opstarten.Als dit allemaal niet werkt, kan je het herinstalleren, misschien dat het dan wel werkt. Als ik bij stap 6 naar de map toe blader waar ik mijn mods heb opgeslagen, zijn dat allemaal .rar bestanden en niet nebula.dff of .txd bestanden. Dat moet je uitpakket met WinRAR, die kan je hier downloaden. Dank je wel voor de uitleg. Ik ga het nu proberen. Heey, Ik heb alles uitgepakt met Winrar maar als ik dan bij stap 6 weer naar die map toe blader dan zijn er nog steed geen .txd en .dff bestandjes. De .rar bestandjes zijn wel weg/ veranderd door Winrar. Alvast Bedankt Jurriaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Wij kunnen ook vrij weinig helpen met "de bestandjes". Je zult toch echt moeten vertellen welke mod je waar gedownload hebt, willen wij je kunnen helpen. Reageren
dumbledore Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Heey, Bedankt voor jullie hulp het is me gelukt. Maaaar als ik nu GTA SA opstart en ik wil hem loaden dan wordt het beeld zwart en komt er te staan : GTA SA werkt niet meer (Ik heb Vista). Wie kan mij helpen??/ Alvast bedankt. Bewerkt: 23 juni 2008 door dumbledore Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.