Flashingdemon666 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Ik gebruik IMG Tool 2 nu al een tijdje maar ik heb nogsteeds een probleem. Ik kan maar een file tegelijk toevoegen. Ook al selecteer ik er meer, hij splaatst er maar een. Reageren
djcas Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 als ik de regel wil vervangen ,lukt het niet. wat moet ik doen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dan zal je San Andreas map waarschijnlijk op 'Alleen lezen' staan. Ga naar de San Andreas map, klik er met de rechtermuisknop op en vink alleen lezen uit. Klik op toepassen en dan voor alle submappen en bestanden. Klik op ok en je kunt regels vervangen. Als je terug gaat staat hij weer aangevinkt, maar je kunt gewoon alles vervangen. Als je Windows Vista hebt moet je eerst het bestand naar het bureaublad plaatsen, daar alleen lezen uitzetten, regel vervangen en dan het bestand terugzetten. Reageren
mekane Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hoe moet je blood and cripz mod instaleren????. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik weet niet wqelke mod het is, maar bij elke mod zit meestal wel een readme. Lees deze door, want hier staat altijd in hoe en wat je moet vervangen voor de mod. Reageren
zarick1995 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Bij mij gaat dat gewoon niet. Elke keer dat ik een mod installeer (niet per se wagens) op GTA III of VC loopt hij vast. Zelfs als ik alles terugzet zoals het was loopt hij nog vast. Ik mag dus het hele spel opnieuw installeren. . Daarom heb ik het in SA nog niet aangedurfd om iets te veranderen, want met dat spel ben ik nog echt actief bezig met missies en zo. je moet een patch van gta downgrader v1.0 downloaden de link: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...der_Patch;74661 hier kun je de downgrader downloaden! dan is alles weer picobello. Reageren
djcas Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 hij zegt als ik wil aanvinken "Er is een fout opgetreden bij het toepassen op kenmerk in dit bestand .... toegang geweigerd" (das zo @#%*@ alst nie lukt) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Heb je je SA aan bij het modden? Reageren
DJFL Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 werkt dit ook voor VC want als ik dit plan volg zegt ims tool bij het verwijderen Dir File error! It might be in use... exiting wth betekent dat help a.u.b! Reageren
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 werkt dit ook voor VC want als ik dit plan volg zegt ims tool bij het verwijderen Dir File error! It might be in use... exiting wth betekent dat help a.u.b! Zorg ervoor dat GTA: Vice City uitstaat en haal "alleen lezen" van gta3.dir en gta3.img af. Reageren
moneyman Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 wtf hoe kom je aan map model die heb ik niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Instaleer je spel dan nog eens even opnieuw, alle bestanden zullen dan weer geplaats worden op de orginele plek. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Hoe un-installeer je een mod? Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Door je back-ups (heb je die?) met de gemodificeerde bestanden te vervangen. Altijd handig om back-ups te maken; niet gedaan? klik Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Door je back-ups (heb je die?) met de gemodificeerde bestanden te vervangen. Altijd handig om back-ups te maken; niet gedaan? klik Ehm hoe vervang je die met je mod? Replace toch? Ik snap er echt niets van nu start me sa ook niet meer op Bewerkt: 23 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.