_Mouser_ Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik heb dus alle stappen gevolgt, Hummer voor Rancher aangepast, ik start het spel op maar dan blijft het laadbalkje half hangen. Weet iemand hoe dit kan, en wat het probleem is (ik heb back-up ) P.S. kan je geen map downloaden waar al gemodde auto's in staan? Als het kan snel antwoorden, wil verder Bewerkt: 24 juli 2008 door _Mouser_ Reageren
Exotic Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik kan nu niet de map van rockstar enz zien alles is nu kwijt wat nu? ik heb hem ook overnieuw geinstaleert sorry van deze hele late bericht maar ik heb het hulp van mijn broer "ingeschakeld" om zo te zeggen, en ik heb die dingen waat je zei en heel erg bedankt Reageren
Zerostar Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik snap er gwn nx meer van! Toch goed gedaan. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Welke stap snap je niet? Als je dat ons even zegt kunnen we het misschien beter uitleggen wardoor je het wél snapt en lekker kunt gaan modden in SA. Reageren
MuffinSECRET Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Hallo iedereen ik heb een vraag over modde met GTA Sa als ik zeg maar GTA3 file opent in IMG Tool2 dan wil ik Nebula ofzo iets zoeke maardat vind hij helemaal niet!!!! wat ik kan er aan doen da hij het wel vind of wat moet ik doen????????????. Reageren
mart309 Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Ik heb de handlieding precies gevolgd maar ik kom niet verder dan stap 3, ik krijg dan geen "gta 3" groeten mart309 Bewerkt: 9 september 2008 door mart309 Reageren
d3m0n Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 t' werkt bij mij niet met GTA VC want als ik hem wil deleten dan komt er een foutmelding.. Dat is ook zo als ik hem een andere naam wil geven of wil replacen het werkt gewoon niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 t' werkt bij mij niet met GTA VC want als ik hem wil deleten dan komt er een foutmelding.. Dat is ook zo als ik hem een andere naam wil geven of wil replacen het werkt gewoon niet Wees er zeker van dat álles wat met VC te maken heeft niet meer aan is. Zorg dat VC is afgesloten, en voor de zekerheid kijk je even bij 'processen'. Druk 'Alt + Ctrl + Delete' in en dan klik je op het tabblad 'Processen' en kijk je of er een 'gtavc.exe' proces bezig is. Zoja, dan selecteer het en klik proces beëindigen. (Vista gebruiker moeten eerst op Taakbeheer klikken). Als dit niet werkt, laat het me dan evne weten. Reageren
jordyyy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 kan iemand mij helpen? ik heb dit gedaan hoealles hier stond maar als ik het spel opstarts laad die hemgewoonm aar hij blijft dan op de helft hangen? en laad die hem niet verder... wat meot ik nu doen:|? Reageren
jordyyy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb dus alle stappen gevolgt, Hummer voor Rancher aangepast, ik start het spel op maar dan blijft het laadbalkje half hangen. Weet iemand hoe dit kan, en wat het probleem is (ik heb back-up ) P.S. kan je geen map downloaden waar al gemodde auto's in staan? Als het kan snel antwoorden, wil verder heej kheb t zelfde problem heb jij al een andwoordt erop gekregen? grtzz Reageren
Truckstar Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 ey als ik een mod heb geinstaleert. En de auto bevalt me niet hoe krijg ik de oude auto weer terug? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Door de orginele bestanden weer in de gta3.img te doen zoals je met de gemodde auto's hebt gedaan. Ik hoop voor je dat je de orginele bestanden nog hebt, zo niet kan je ze >>hier<< aanvragen! Reageren
Truckstar Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) oke ik heb data en models map gekopieerd en terugzetten lukt dus en kun je ook auto's toevoegen zonder je ereen ruilt laat maar zeggen zodat je geen buffelo hoeft in te ruilen voor peugot 205 zegmaar. (voorbeeld) Bewerkt: 20 oktober 2008 door Truckstar Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik geloof dat dat niet kon, je zult een auto moeten vervangen. Reageren
Truckstar Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ah jmmr. want som staat er sultan.dff en sultan .txd dan moet je wel de sultan vervangen en dat wil ik niet maargoed als het niet anders kan.. en bestaat er een mod dat je hetzelfde krijgt als bij gta san op de ps2 zon groen geval wat dan om iemand heen gaat. lijkt me erg fijn in de online gameplay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.