Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dus alle stappen gevolgt, Hummer voor Rancher aangepast, ik start het spel op maar dan blijft het laadbalkje half hangen. :duh:

Weet iemand hoe dit kan, en wat het probleem is :? (ik heb back-up :7 )

P.S. kan je geen map downloaden waar al gemodde auto's in staan?

Als het kan snel antwoorden, wil verder :gaap:

Bewerkt: door _Mouser_
  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

36

• Ghost_Rider

29

• Beagle

18

• K.O.

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
:schater: ik kan nu niet de map van rockstar enz zien alles is nu kwijt :( wat nu? ik heb hem ook overnieuw geinstaleert

sorry van deze hele late bericht maar ik heb het hulp van mijn broer "ingeschakeld" om zo te zeggen, en ik heb die dingen waat je zei en heel erg bedankt ^_^

Geplaatst:

Welke stap snap je niet? Als je dat ons even zegt kunnen we het misschien beter uitleggen wardoor je het wél snapt en lekker kunt gaan modden in SA. :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo iedereen ik heb een vraag over modde met GTA Sa als ik zeg maar GTA3 file opent in IMG Tool2 dan wil ik Nebula ofzo iets zoeke maardat vind hij helemaal niet!!!! wat ik kan er aan doen da hij het wel vind of wat moet ik doen????????????. :cry:

• 3 weken later...

Ik heb de handlieding precies gevolgd maar ik

kom niet verder dan stap 3, ik krijg dan geen "gta 3" :cry:

groeten mart309 :bier:

Bewerkt: door mart309
Geplaatst:

t' werkt bij mij niet met GTA VC want als ik hem wil deleten dan komt er een foutmelding.. Dat is ook zo als ik hem een andere naam wil geven of wil replacen het werkt gewoon niet :(

Geplaatst:
t' werkt bij mij niet met GTA VC want als ik hem wil deleten dan komt er een foutmelding.. Dat is ook zo als ik hem een andere naam wil geven of wil replacen het werkt gewoon niet :(

Wees er zeker van dat álles wat met VC te maken heeft niet meer aan is. Zorg dat VC is afgesloten, en voor de zekerheid kijk je even bij 'processen'. Druk 'Alt + Ctrl + Delete' in en dan klik je op het tabblad 'Processen' en kijk je of er een 'gtavc.exe' proces bezig is. Zoja, dan selecteer het en klik proces beëindigen. (Vista gebruiker moeten eerst op Taakbeheer klikken). Als dit niet werkt, laat het me dan evne weten. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

kan iemand mij helpen?

ik heb dit gedaan hoealles hier stond maar als ik het spel opstarts laad die hemgewoonm aar hij blijft dan op de helft hangen? en laad die hem niet verder...

wat meot ik nu doen:|?

Geplaatst:
Ik heb dus alle stappen gevolgt, Hummer voor Rancher aangepast, ik start het spel op maar dan blijft het laadbalkje half hangen. :duh:

Weet iemand hoe dit kan, en wat het probleem is :? (ik heb back-up :7 )

P.S. kan je geen map downloaden waar al gemodde auto's in staan?

Als het kan snel antwoorden, wil verder :gaap:

heej kheb t zelfde problem heb jij al een andwoordt erop gekregen?

grtzz

Geplaatst:

Door de orginele bestanden weer in de gta3.img te doen zoals je met de gemodde auto's hebt gedaan. Ik hoop voor je dat je de orginele bestanden nog hebt, zo niet kan je ze >>hier<< aanvragen! :Y

oke ik heb data en models map gekopieerd en terugzetten lukt dus

en kun je ook auto's toevoegen zonder je ereen ruilt laat maar zeggen

zodat je geen buffelo hoeft in te ruilen voor peugot 205 zegmaar. (voorbeeld)

Bewerkt: door Truckstar
Geplaatst:

ah jmmr. want som staat er sultan.dff en sultan .txd dan moet je wel de sultan vervangen en dat wil ik niet maargoed als het niet anders kan..

en bestaat er een mod dat je hetzelfde krijgt als bij gta san op de ps2

zon groen geval wat dan om iemand heen gaat. lijkt me erg fijn in de online gameplay

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...