acjvlkiller Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 het lukt mij niet een auto in san andreas te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 het lukt mij niet een auto in san andreas te krijgen En wat lukt dan precies niet? We kunnen je niet helpen als je geen informatie geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markhupperichs Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 hallo ik kan geen bestanden delete bij gta SA ik wil nieuwe voertuigen plaatsen maar kan het andere bestand niet delete Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 halloik kan geen bestanden delete bij gta SA ik wil nieuwe voertuigen plaatsen maar kan het andere bestand niet delete Kan je een omschrijving geven waarom je het niet kan verwijderen? Geeft hij een foutmelding.. Wat gebeurt er? Je kan overigens beter de "replace" gebruiken, door rechtsklik op het bestand te drukken en dan op "replace" drukken. Zoek dan je bestand. Hiermee hoef je niet te rebuilden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adadiss Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Dankzij dit, (ik heb alles netjes opgevolgd) doet mijn gta het niet meer NEP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Dankzij dit, (ik heb alles netjes opgevolgd) doet mijn gta het niet meerNEP Misschien moet je eerst beter kijken voordat je zegt dat iets "nep" is. De hele tutorial staat vol met reacties met vragen, en mensen die zeggen "bedankt, het werkt ". De tutorial zou er überhaupt niet zijn als het niet zou werken, net zoals de hele modding fora. Misschien als je meer informatie post over welke mod het is, en hoe je het geïnstalleerd hebt, kunnen we je beter helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorbenn033 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo, Stap 8 van die tutorial lukt bij mij niet, want dan zegt ie; dat hij het bestand niet kan maken, en dat ik moet controleren of de juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. Kan iemand me hier mee helpen? Alvast bedankt, Jorbennn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan123 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Als ik Aleen Lezen uitvink, > Op Toepassen druk> En dan OK. En dan kijk ik weer dan staat hij aangevinkt. Iemand weet hoe dat komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Naam steeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Idd 6 Daagjes xD. Maar toen had ik jou acc nog niet gezien xxD. Maar kan iemand me helpen? Als ik Aleen Lezen uitvink, > Op Toepassen druk> En dan OK. En dan kijk ik weer dan staat hij aangevinkt. Iemand weet hoe dat komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Als ik zoek (In mijn geval: greenwoo.ddf en .txd) dan vind ie ze niet ~,~ wat moet ik doen? T.T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Als ik nu gta sa wil opstarten gaat hij zwart en sluit hij automaatish af ( Hoe schrijf je dat?) Wat moet ik nu doen? gta opnieuws instaleren? Helluuupp! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dangerwolf Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Okay , Mijn probleem : ik heb een paar mods geinstalleerd , en alles stap voor stap gevolgd op het moment dat ik een New game start sluit ie m af op moment dat laden klaar is als ik een bestaande game start laad hij maar tot de helft de back-up , patch en opnieuw installeren werken geen vd 3 meer. wat moet ik nu doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Okay ,Mijn probleem : ik heb een paar mods geinstalleerd , en alles stap voor stap gevolgd op het moment dat ik een New game start sluit ie m af op moment dat laden klaar is als ik een bestaande game start laad hij maar tot de helft de back-up , patch en opnieuw installeren werken geen vd 3 meer. wat moet ik nu doen ? de backups trug zetten. en als je v2 hebt het omzetten naar v1.01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sander0008 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2009 Er is dus nog niets geopend. Voordat je auto's kunt installeren, moet je eerst het bestand 'gta3.img' openen. Hier staan alle files van de auto's en vele gebouwen in. Klik op 'File' en dan op 'Open'. Blader dan naar C / Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas / Models. Als je dan dus in de map 'Models' bent, moet je dubbelklikken op 'gta3.img'. Als je gta3.img geopend hebt, zie je als het goed is dit: dit lukt bij mij niet en ik heb 1.0 version help het lukt me niet snap er niks van ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.