SmeTalX Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 ik heb een back up gemaakt maar als er iets mis gaat me san andreas wat moet je dan met die back up ? Een back-up is een kopie van, in de meeste gevallen, het originele bestand. Gaat er dus iets mis bij het modden, dan verwijder je de gemodde bestanden en voeg je de back-up bestanden weer toe. Je back-up's zijn in principe gewoon je eigen, originele bestanden die normaal gesproken ook in het spel zitten. De back-up bestanden kun je overigens ook gewoon toevoegen met de IMG Tool, op exact dezelfde wijze als in deze tutorial beschreven wordt. Alleen doe je dat dan niet met gemodde, maar het met de originele (.dff en txd) bestanden. ik heb een mod gedaan maar het is verkeerd gegaan(san andreas start maar voor de helft op bij het laden) wat nu ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) ik heb een mod gedaan maar het is verkeerd gegaan(san andreas start maar voor de helft op bij het laden) wat nu ? Je hebt het waarschijnlijk niet verkeerd gedaan, want ik vermoed dat het te maken heeft met je versie. GTA: San Andreas kent namelijk 2 hoofdversies, dit zijn V1 en V2. Om bepaalde redenen is het niet mogelijk om met V2 te modden, en dus zal hij een foutmelding geven als je probeert je savegame te laden. Enkel met V1 is mogelijk om te modden, dus daarom raad ik je aan deze patch te downloaden (en te installeren) die ervoor zorgt dat je (wellicht huidige) V2 naar V1 wordt gedowngrade. Je merkt vrijwel geen verschil, savegames en dergelijke zullen gewoon blijven werken. Echter is er natuurlijk wel één groot verschil: de mods zullen, mits ze goed geïnstalleerd zijn, het gewoon moeten doen! Blijft dezelfde fout, ook na installatie van de patch, dan is de kans groot dat je de mod niet goed geïnstalleerd hebt. In dat geval zul je de back-up bestanden dus moeten gebruiken. Deze voeg je dan op exact dezelfde wijze weer toe, net zoals je ook deed bij de gemodde bestanden. Bewerkt: 11 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SmeTalX Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2007 als ik die wil downloadn zeg hij is geen geldige win32-toepassing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SmeTalX Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 hoe plaats je zo een afbeelding als je die aan iemand wil late zien hoe doe je dat want als ik dat weet kan ik laten zien wat voor probleem het is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2007 hoe plaats je zo een afbeelding als je die aan iemand wil late zien hoe doe je dat want als ik dat weet kan ik laten zien wat voor probleem het is ? Voor de foutmelding "Geen geldige win32-toepassing" heb ik nog even wat rondgezocht, ik hoop dat ik je ermee kan helpen. Ga ten eerste naar de volgende map: "C/WINDOWS/Repair". Kopieer vervolgens het bestand "autoexec.nt" naar: "C/WINDOWS/System32" en zet deze op "alleen lezen". Dit kun je doen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor "eigenschappen". Vervolgens vink je de optie "alleen lezen" aan, mocht dat nog niet het geval zijn. Kies "toepassen" om je wijziging op te slaan en sluit het scherm. Herstart tot slot je PC, en probeer de patch nog eens uit te voeren. Maak wel back-up's! En als je niet zeker bent (het is immers Windows), doe dit dan niet. PS: Lees dit door als je wilt weten hoe je een plaatje kunt uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H0ppie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2007 Kan dit ook op Vista? Want bij mij doet hij het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasGEK Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Bij stap 4, daar snap ik het niet zo goed! Want er staat nergers C:/Rockstargames enz.. en ik kan niet die gta3.img vinden. Help mij a.u.b! Wil zo graag auto's modden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 Bij stap 4, daar snap ik het niet zo goed! Want er staat nergers C:/Rockstargames enz.. en ik kan niet die gta3.img vinden. Hmm.. meestal is de standaard path gewoon: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models". Dan zul je in die map een bestand moeten zien met de naam "GTA3.img". Wat je eventueel zou kunnen doen, is gewoon even zelf naar die map gaan en kijken of hij er daadwerkelijk wel staat. Mocht hij er dan staan, klik er met je rechtermuisknop op en kies voor "openen met IMG Tool". Kun je hem nog steeds niet vinden, ga dan naar "Deze Computer" en probeer hem te zoeken. Dit kan door op [CTRL] + [F] te drukken. Wordt hij dan wel gevonden, kijk dan onder "In map" om exact te zien waar het bestand staat. Met de IMG Tool volg je dan het path naar het bestand om hem alsnog te kunnen openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chippo Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik kan die IMG tool niet openen. Hulp!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Je moet hem eerst uitpakken. Zoals je kan zien is het een .rar of .zip bestandje, en dus heb je het programma WinRar, WinZip of WinAce nodig. Dan kun je het openen en het bestand (de IMG Tool) uitpakken en gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 hey moet ik persee rebuildwn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 moet ik persee rebuildwn? Ja, want zo 'leest' het spel als het ware de nieuwe bestanden. Doe je dit niet, dan is de kans daar dat het spel crasht. En aangezien het rebuilden enkele minuten duurt (afhankelijk van de grote) is het een kleine moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 moet ik persee rebuildwn? Ja, want zo 'leest' het spel als het ware de nieuwe bestanden. Doe je dit niet, dan is de kans daar dat het spel crasht. En aangezien het rebuilden enkele minuten duurt (afhankelijk van de grote) is het een kleine moeite. ok maar hoe kmt het dat als ik ga rebuilden 1 gyg wkijt raak op mijn harde schijf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik kan de site voor IMG Tool 2.0 niet openen... Tijmentje5 >>> Door Wazuup: www.google.nl<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickjuhh Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 het is veeeel makkelijk om gewoon bij google san andreas mod installer op te zoeken. ik gebruik hem zelf en heb nog geen problemen gehad. ik heb het ook een keer zonder dat programma geprobeerd en nu ligt de wielbasis van mijn voodoo veel te laag. als ik instap ontploft ie. kan iemand me helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.