gta-pilot Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 waneer komen de eerste screens? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 3 Maart, plus nog wat andere info. Reageren
markoes Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik wil heel graag meehelpen met deze mod aleen ik ben niet zo goed met die txd en dat soort spul wat kan ik anders nog doen groetjes, Markoes Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Als je om kan gaan met Photoshop, mag je mij wel helpen. Maar voor de zekerheid, als je om kan gaan met Photoshop, zou ik het dan nog even aan Mark vragen Reageren
Jericho Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Als je om kan gaan met Photoshop, mag je mij wel helpen.Maar voor de zekerheid, als je om kan gaan met Photoshop, zou ik het dan nog even aan Mark vragen Ik ben geen expert in Photoshop, maar ik heb er toch wel ervaring. In sigs maken ben ik niet zo goed, maar ik kan wel andere dingen maken. Reageren
Black Force Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 mensen, er is geloof een misverstand, 3 maart komt er informatie vrij, maar nog geen screen, ik denk dat de eerste screens pas eind maart/begin April komen. markps3fanman Reageren
noudjuh Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb die missie naar je gestuurd via de pb Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Vandaag komt als het goed is wat informatie uit wat betreft de verhaallijn, en zoals ik begrepen heb, GEEN screens. Maar Mark heeft een probleem met zijn PC, dus we weten nog niet of het vandaag wel komt. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ze zijden dat er ook screens kwamen Reageren
Black Force Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Nou Nee screens nog niet, maar wel info. afspeeljaar: 1997 (5 jaar na GTA SA) andere info: * je speelt nog gewoon met CJ * je begint in Las Venturas * het verhaal draait om een ongeluk met Cesar en Kendl (meer info binnenkort) * er zullen nieuwe missie mogelijkheden zijn, zoals coast guard missions enzo * er zullen waarschijnlijk een aantal nieuwe wapens in komen meer info later, markps3fanman Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ziet er al goed uit hoor! Maar zal er misschien zo een empire building modus komen zoals in GTA Vcs? Reageren
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 NICE Ik ga deze mod zeker spelen KUTGW voor nu. Greedzzz BigT Reageren
Black Force Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ahja, ik vind het heel mooi dat deze mod al door heel veel mensen gevolgd word alleen deze mod zal niet erg snel vorderen, want ik zit in het examjaar en ik heb a.s. week weer PW week en er is nog een hoop voor school te doen voor de examens, dus ik zal alleen echt hieraan werken als ik echt tijd ervoor heb, dat zal meestal in weekenden zijn en in vrije dagen. Dat is ook de reden dat ik nog modellers zoek, dus heb je zin om een aantal gebouwen te maken, meld je dan a.u.b. hier aan als modeller, we kunnen je hulp goed gebruiken. mensen voor de verhaallijn heb ik echter niet meer nodig, daar zijn er nu genoeg van. markps3fanman Reageren
White Gold Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ahja, ik vind het heel mooi dat deze mod al door heel veel mensen gevolgd word alleen deze mod zal niet erg snel vorderen, want ik zit in het examjaar en ik heb a.s. week weer PW week en er is nog een hoop voor school te doen voor de examens, dus ik zal alleen echt hieraan werken als ik echt tijd ervoor heb, dat zal meestal in weekenden zijn en in vrije dagen. Dat is ook de reden dat ik nog modellers zoek, dus heb je zin om een aantal gebouwen te maken, meld je dan a.u.b. hier aan als modeller, we kunnen je hulp goed gebruiken. mensen voor de verhaallijn heb ik echter niet meer nodig, daar zijn er nu genoeg van. markps3fanman Ik kan goed Sketchuppen. Alleen weet ik niet of je Sketchuppers kan gebruiken. Wel van Google, wel te verstaan. Maar ik ben zeer benieuwd naar de verhaallijn . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Als je met Sketchup overweg kan kan je in principe ook met Gmax(of 3DsMax) overweg. Ik kan een beetje Gmax'en maar heb het een tijd niet meer gedaan dus ik zal kijken of ik nog kan helpen met gebouwtjes maken mark. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.