Jump to content

The San Andreas Stories


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    55

  • Clowntje_93

    12

  • Damos

    9

  • markoes

    7

Als je om kan gaan met Photoshop, mag je mij wel helpen.

Maar voor de zekerheid, als je om kan gaan met Photoshop, zou ik het dan nog even aan Mark vragen ;)

Ik ben geen expert in Photoshop, maar ik heb er toch wel ervaring. In sigs maken ben ik niet zo goed, maar ik kan wel andere dingen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag komt als het goed is wat informatie uit wat betreft de verhaallijn, en zoals ik begrepen heb, GEEN screens. Maar Mark heeft een probleem met zijn PC, dus we weten nog niet of het vandaag wel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Nee screens nog niet, maar wel info.

afspeeljaar:

1997 (5 jaar na GTA SA)

andere info:

* je speelt nog gewoon met CJ

* je begint in Las Venturas

* het verhaal draait om een ongeluk met Cesar en Kendl (meer info binnenkort)

* er zullen nieuwe missie mogelijkheden zijn, zoals coast guard missions enzo

* er zullen waarschijnlijk een aantal nieuwe wapens in komen

meer info later,

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

ahja,

ik vind het heel mooi dat deze mod al door heel veel mensen gevolgd word :tu:

alleen deze mod zal niet erg snel vorderen, want ik zit in het examjaar en ik heb a.s. week weer PW week en er is nog een hoop voor school te doen voor de examens, dus ik zal alleen echt hieraan werken als ik echt tijd ervoor heb, dat zal meestal in weekenden zijn en in vrije dagen.

Dat is ook de reden dat ik nog modellers zoek, dus heb je zin om een aantal gebouwen te maken, meld je dan a.u.b. hier aan als modeller, we kunnen je hulp goed gebruiken. mensen voor de verhaallijn heb ik echter niet meer nodig, daar zijn er nu genoeg van.

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

ahja,

ik vind het heel mooi dat deze mod al door heel veel mensen gevolgd word :tu:

alleen deze mod zal niet erg snel vorderen, want ik zit in het examjaar en ik heb a.s. week weer PW week en er is nog een hoop voor school te doen voor de examens, dus ik zal alleen echt hieraan werken als ik echt tijd ervoor heb, dat zal meestal in weekenden zijn en in vrije dagen.

Dat is ook de reden dat ik nog modellers zoek, dus heb je zin om een aantal gebouwen te maken, meld je dan a.u.b. hier aan als modeller, we kunnen je hulp goed gebruiken. mensen voor de verhaallijn heb ik echter niet meer nodig, daar zijn er nu genoeg van.

markps3fanman

Ik kan goed Sketchuppen. Alleen weet ik niet of je Sketchuppers kan gebruiken. Wel van Google, wel te verstaan.

Maar ik ben zeer benieuwd naar de verhaallijn :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met Sketchup overweg kan kan je in principe ook met Gmax(of 3DsMax) overweg. Ik kan een beetje Gmax'en maar heb het een tijd niet meer gedaan dus ik zal kijken of ik nog kan helpen met gebouwtjes maken mark.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...