markoes Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 wie is/zou de hoofd persoon zijn is dat gewoon cj groetjes, markoes Reageren
Black Force Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik denk toch dat we een ander nieuw hoofdpersoon erin gaan maken, dan zijn er geen shops en kappers meer maar ik denk niet dat dat heel erg zal zijn. ik zal later, bekend maken wie het word, in ieder geval, je zult het niet verwachten (waarschijnlijk)/hopelijk is morgen mijn pc weer goed! markps3fanman Reageren
Damos Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 je kan als nog het hoofd veranderen en toch shops oen dat is toch wel mogelijk? Reageren
Black Force Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 (bewerkt) Nee dat wil ik niet, ik wil dan het hele Lichaam veranderen, niet alleen het hoofd. Maar ik wacht nog even 2 weken de poll af, en daarna beslis ik of het CJ word of dat het een ander (bekend van SA) personage word. EDIT ---------------> PC doet het weer, ik neem nu dus weer de leiding over the san andreas stories, maar als jullie nog iets voor de mod willen doen appel mac en fire1bull is dat natuurlijk helemaal niet erg! markps3fanman Bewerkt: 14 maart 2007 door markPs3fanman Reageren
Black Force Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Eerste niet ingame screens komen op 24 Maart 2007 markps3fanman Reageren
White Gold Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Wat bedoel je met "Niet-ingame"? Screens uit 3DSmax of een ander programma? Of artwork? Kan je het iets wat duidelijker uitleggen? Reageren
Black Force Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 zoiezo screens uit 3Ds max en misschien sketch up, maar artwork vind ik ook wel een goed idee, maar zoiezo dus screen uit 3Ds en misschien sketch up , ik ben nu druk bezig dus. markps3fanman Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Oké, laten we er nu maar even hard aan gaan werken want alles blijft maar uitgesteld en uitgesteld worden. Dat moeten we niet nog eens laten gebeuren. Goed dat je PC het weer doet mark! Reageren
Black Force Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Nee mensen, dit keer gaat mijn pc niet kapot en krijgen jullie de screens op 24 Maart beloofd! markps3fanman Reageren
White Gold Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Nee mensen, dit keer gaat mijn pc niet kapot Helderziend? In ieder geval ik kan niet wachten. Krijgen we ook al wat te horen over de verhaallijn? En krijgen we ook ooit een film te zien? Dat lijkt me wel gaaf. En hoe gaan de missie's in z'n werking? Tekstbalken of cutscénes? Reageren
Black Force Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 het enige wat ik zeg, is dat ik heel hard mijn best doe om er wel cutscenes in te doen, maar dan staat er ook uitleg ik witte letters onder. markps3fanman Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Oké, laten we er nu maar even hard aan gaan werken want alles blijft maar uitgesteld en uitgesteld worden. Dat moeten we niet nog eens laten gebeuren. Goed dat je PC het weer doet mark! Het is net zoals de ps3. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Het is net zoals de ps3. Ja Can't wait to buy it. Maar even iets on topic, er komen waarschijnlijk ook ingame screen(s) van missies. markps3fanman Reageren
Black Force Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Ik cancel deze MOD. waarom? omdat ik gister en eergister keihard bezig ben geweest met een missie maken, en daar doe je dan 3 tot 5 uur over, en dan krijg je ingame alleen maar zwart beeld, dus ik vind dat weggegooide tijd, dus ik cancel deze MOD. het spijt me voor de leden maar mijn besluit staat vast. zou iemand dit topic dus willen verwijderen. mark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.