markoes Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als ik daar iemand voor nodig heb dan hoor je het wel Oke is Goed Reageren
Black Force Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als je in de poll stemt, zou je dan als je tijd hebt even willen posten in het topic waarom ja dat vind, bijvoorbeeld als je kiest voor, het lijkt me niks, dan wil ik graag weten waarom niet zodat ik de mod kan verbeteren. Reageren
YoungRob Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als je in de poll stemt, zou je dan als je tijd hebt even willen posten in het topic waarom ja dat vind, bijvoorbeeld als je kiest voor, het lijkt me niks, dan wil ik graag weten waarom niet zodat ik de mod kan verbeteren. kzit op een grafische school, ik kan wel met loading screens/menu's etc helpen... want jou loading screen vond ik niet heel top :$ Reageren
Black Force Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Oke, mooi dat je je wilt aanmelden, kun je wat van je werk laten zien, zodat ik kan zien of dat goed is, waarschijnlijk wel maar even voor de zekerheid. en btw, na de restart van TSAS waren er geen loading screens. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Nog iets , ik ben erg handig met het monteren van filmpjes en het maken van muziek en geluid clips. Dus voor de cutscenes als je daar leuk geluid bij wil , kan je het altijd bij mij vragen En ik kan ook een vette nieuwe intro maken met de originele Soundtrack Voor een voorbeeldje kan je me altijd even PMen of mailen of toevoegen op msn Bewerkt: 30 mei 2007 door Galiorix Reageren
Black Force Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) oke mooi, ik zal je even toevoegen op msn! EDIT:beste fans, ik heb het voor elkaar gekregen om een beetje goede cutscenes te maken, waarbij de camera bijvoorbeeld een auto volgt, in ieder geval, het gaat erom dat de camera beweegt, daar ben ik nu achter hoe dat werkt. Bewerkt: 31 mei 2007 door Black Force Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik vind een trailer opzich wel vet , dan weet je een beetje wat voor leuks je kan verwachten. Greetz , Galiorix Reageren
Black Force Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) oke, maar die zal dan nog even moeten wachten, aangezien er nu net 1 WIP missie af is EDIT: hoe kan dat, die post 2x???? :$ Bewerkt: 31 mei 2007 door Black Force Reageren
Black Force Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) oke, maar die zal dan nog even moeten wachten, aangezien er nu net 1 WIP missie af is EDIT: sorry voor de dubbel cloon post, denk ik per ongeluk 2x geklikt ofzo :$ Bewerkt: 31 mei 2007 door Black Force Reageren
Black Force Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Gaaf Keep up the good work dat zullen we zeker doen hoor EDIT: ik heb besloten TSAS te veranderen tot meer de kant op van een Mission add on pack, de reden daarvoor is omdat je zonder die cutscenes zoals rockstar niet echt een verhaal kan maken, zonder stemmen dus, dus kan ik beter zorgen dat er leuke missies worden gemaakt die verder los van elkaar staan, dus geen verhaal, maar wel leuke missies. En omdat GameGround ook missies gaat maken komen er nog meer missies in en zal de release voor GTA IV zeker vaststaan. EDIT2: poll toegevoegd Ik denk dat niemand hier verder problemen mee zal hebben, Greetz, Black Force Bewerkt: 4 juni 2007 door Black Force Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik hoop dat het iets goeds wordt...! Ga zo door! ga deze mod wel gebruiken als je hem teminste op internet zet Reageren
Black Force Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 het word zeker vet, We zijn nu met 2 missiescripters bezig om zoveel mogelijk missies te maken, en de release staat nog niet vast, maar het licht in de buurt van GTA IV, ervoor denk ik toch ^^. ik hoop dat iedereen nog vertrouwen heeft in deze mod ondanks dat er niet echt een verhaal in zal zitten, maar meer van gewoon allemaal leuke missies spelen die los van elkaar staan. Nog enkele nieuwtjes van mijn gemaakte missies: * Sommige missies zullen lang zijn. * Aan het einde zal het zeer lastig gaan worden ^^ * de missies spelen zich voornamelijk af in de steden, en niet in de woestijn en het platteland. nog enkele nieuwtjes van GameGround zijn missies: * De missie zullen varieren van soort en zijn niet alleen maar shoot missies maar van alles * Missies hebben geen verband/verhaallijn Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Mega, maar komen er dan niet meer zoveel nieuwe gebouwen in? Owja, wat bedoel je met geen verhaal? Zit er dan geen verhaal in? Kan je niet voortgaan op het einde? Dus dat die officer dood is. En dat de gangs weg zijn. Maar dat er veel nieuwe gngs komen enzo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.