Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Volgens mij zal je het wel op low aankunnen met die videokaart (de rest is zeker in orde), maar ik ben er niet 100% zeker van. Een second opinion is in dit geval wel welkom.

Hmm, vond op het internet een filmpje van iemand die Far Cry 2 speelde op die grafische kaart, en daar ging het wat moeizaam. Daar moet gezegd bij worden dat hij op 1024*768 speelde met Medium settings, en was het een desktop versie. GTA IV is slechter geoptimaliseerd dan Far Cry 2 (dat wilt zeggen, Far Cry 2 kan beter met je pc omgaan dan GTA IV), dus ik kan niet met zekerheid zeggen of hij zal werken of niet... Ik zou eerst uitproberen op je PC of hij het doet of niet (lenen van een vriend, of wat dan ook, hoe je het uitprobeert maakt voor dit (en voor mij) vrij weinig uit), en daarna pas overwegen of je het wilt aanschaffen of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij zal je het wel op low aankunnen met die videokaart (de rest is zeker in orde), maar ik ben er niet 100% zeker van. Een second opinion is in dit geval wel welkom.

Hij kan hem inderdaad op low aan speel em nu gewn op low want als ik alles op medium zet doet ie wel traag .. ik gebruik 258 van de 986 dus ja ik dacht dat ie dat wel kon maar dus niet maar iedergeval bedankt maar wat bedoel je met second opinion ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een second opinion is in dit geval wel welkom.

wat bedoel je met second opinion ?

Hanneswasco geeft aan dat hij er niet helemaal zeker van is, dat hij ook graag de mening van iemand anders hoort. Een tweede mening, zogezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil binnekort een nieuwe laptop kopen

ik heb er een gezien maar ik weet niet of die gta iv aankan.

TOSHIBA Satellite C670-1D3

specs zijn:

processor: intel i5-2450m

grafische kaart: nVidea Geforce GT 520m

Windows 7 home premium 64-bit

alvast bedankt :tu:

Ik denk dat GTA 4 op low/medium zal draaien bij jou.

oke bedanktt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de site systemrequirementslab.com/cyri zou mijn videokaart niet goed genoeg zijn, verder alle andere onderdelen wel. Echter, als ik kijk naar de specifieke punten van de videokaart, dan zou het wel goed genoeg moeten zijn.

Op de computer thuis gaat het allemaal wel lukken, maar die op mijn kamer, daar twijfel ik over. Hieronder staan daarvan de gegevens getest via de bovengenoemde site.

dlly15.png

Zou het dan wel of niet werken?

Edit: Hier nog een extra screen..

2193tk1.png

Bewerkt: door Feyenoord
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de site systemrequirementslab.com/cyri zou mijn videokaart niet goed genoeg zijn, verder alle andere onderdelen wel. Echter, als ik kijk naar de specifieke punten van de videokaart, dan zou het wel goed genoeg moeten zijn.

Op de computer thuis gaat het allemaal wel lukken, maar die op mijn kamer, daar twijfel ik over. Hieronder staan daarvan de gegevens getest via de bovengenoemde site.

*plaatje*

Zou het dan wel of niet werken?

Edit: Hier nog een extra screen..

*plaatje*

Die videokaart is niet zo goed. Ik gok op low/medium met

16/30

FPS

--------------------------------

Kan gta 4 op de computer van mijn neef?

Intel core I5 3.10 ghz

8GB RAM

ATI 6850 1GB

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de site systemrequirementslab.com/cyri zou mijn videokaart niet goed genoeg zijn, verder alle andere onderdelen wel. Echter, als ik kijk naar de specifieke punten van de videokaart, dan zou het wel goed genoeg moeten zijn.

Op de computer thuis gaat het allemaal wel lukken, maar die op mijn kamer, daar twijfel ik over. Hieronder staan daarvan de gegevens getest via de bovengenoemde site.

Die videokaart is niet zo goed. Ik gok op low/medium met

16/30

FPS

Die videokaart is inderdaad niet goed, en ik volgens mij zal je niet veel verder komen dan het spel op te starten. Als je op low kan spelen met 15 FPS mag je volgens mij tevreden zijn. :puh: Je kan het uiteraard altijd eens proberen, en eventueel hier laten weten hoe het erop draaide. ^^

Intel core I5 3.10 ghz

8GB RAM

ATI 6850 1GB

Dat moet volgens mij zeker op high lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het dan maar eens proberen. Ja, de videokaart is inderdaad het probleem van die computer. We zullen zien. Ik laat het wel even weten.

-------------

Ik kan met de meeste dingen op low een FPS halen van stabiel 28. Dat is nog wel te doen voor gewoon wat plezier op een vervelende avond.. :)

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd en gigantische quotes verwijderd. Leuk dat je GTA IV toch nog kan spelen op die PC! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of ik GTA 4 kan spelen op mijn nieuwe PC:

i7 3960X overclocked

2x GTX690

Je maakt een grapje zeker :puh:? Als je daarop GTA IV niet kunt draaien, is er toch iets erg mis. Dat lukt ook wel maxed out.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet de vraag of dat ik het kan spelen, maar ben benieuwd hoe hoog ik het kan spelen. Heb mijn pc vernieuwd maar ivm wat problemen met de DVD-Rom kan ik even niet installeren. xD Dus wil slechts weten of dat ik hiermee zonder problemen op maximale settings kan spelen. (AA daar even buiten gelaten).

i7-2700k @ 3.50 Ghz

ATI HD7870 @ 2GB

8GB @ 1600 MhZ

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik wilde even vragen of mijn PC GTA EFLC aankan. ook wil ik graag weten hoeveel geld ik ongeveer nodig heb om een computer te kopen die alle nieuwste games zoals max payne 3 aankan. Hier mijn specs:

Rapport van Gebruiker's computer

Uitgevoerd op 5-6-2012, 18:33:58

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD

- Computermodel: MS-7599

- Computernaam: GEBRUIKER-PC (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD

- Model: 870-C45 (MS-7599)

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: Default System BIOS, versie V1.12

- Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij), PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Vrij), PCIE3 (Vrij)

- Poorten: PS1 (Muis), PS1 (Toetsenbord), COM1 (Serieel), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), JACK1 (Audio), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), USB1 (USB), LAN (Netwerk), JBAT1 (Geen), CD_IN1 (Audio), JCI1 (Geen), JUSB1 (USB), JUSB2 (USB), JUSB3 (USB), JFP1 (Geen), JFP2 (Geen), FDD1 (Geen), IDE1 (Geen), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), SATA5 (8251 Compatibel), SATA6 (8251 Compatibel)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon II X3 450 Processor (Triple Core)

- Kloksnelheid: 3200 MHz

- Socket & Cache(s): CPU 1, 1536 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 4095 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (F:)

- Grootte: 1397,17 GB (195,21 GB (C:) + 270,45 GB (D:) + 931,51 GB (F:) )

- Vrije ruimte: 749,70 GB (42,56 GB (C:) + 104,13 GB (D:) + 603,01 GB (F:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Lokale harde schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Verwisselbare schijf, K: Onbekend

- Model(len): C: WDC WD5000AADS-00S9B0 ATA Device IDE, D: WD Ext HDD 1021 USB Device USB, E: TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device, F: Generic- Compact Flash USB Device USB, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Onbekend, K: DTSOFT Virtual CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Advanced Micro Devices

- Model: AMD High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Radeon HD 5450

- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68F9)

- Geheugengrootte: 1024 MB VRAM

- Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.951.0.0

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: Microsoft PS/2-muis

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: PS/2

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.2.106, MAC: 6C:62:6D:6C:F2:3B, DHCP: 192.168.2.1 & IP: 5.87.176.181, MAC: 7A:79:05:57:B0:B5, DHCP: 5.0.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...