Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Die pc zou hem zelfs aan moeten kunnen op medium.

Dat kon mijn laptop (HP G72) ook.

Had ook een i3, met 3GB geheugen, met de videokaart AMD Mobility Radeon HD 5470 (512MB geheugen).

Deze pc is op een paar punten beter, en als ik 'm al op medium kon draaien, moet jij dat zeker kunnen.

MAAR! Als jij echt veel wilt gaan gamen, zou ik toch voor een NVidea GT 560TI videokaart gaan, en een Intel i5 (of zelfs i7) processor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een i5 is ook een goeie hoor! ;)

OT:

Mijn neefje belde laatst net dat GTA 4 het niet doet op zijn PC. Hij had mij de specs al verteld en ik zei al dat het sowieso niet gaat lukken. Maar hij denkt van wel. (:7) Nu plaats ik hier de specs om hem te overtuigen dat ie echt een andere PC moet hebben.

OS: Windows XP SP3

Processor: Intel Celeron 1 Ghz.

Videokaart: VisionTek GeForce3 Graphics Accelerator

RAM: 2GB

Hij geloofde me niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hen ook advies gegeven: Zelf een PC samenstellen, met mij contact opnemen als ie klaar is met samenstellen, dan zeg ik dat ie goed/slecht is, en als ie goed is, gaat hij hem bestellen Anders geef ik hem nog advies ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan. Je kan het zelfs zelf doen! Ik raad aan om je processor, videokaart te vervangen en eventueel wat meer RAM-geheugen erbij te doen. (RAM is goedkoop!)

Ik ben bij de pc maker geweest en het kost 600 euro voordat mijn pc gta iv aan kan dus ik laat het maar (wel jammer maar is met iets te duur)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kan mijn Laptop gta IV aan?

Ik denk eerlijk van wel want ik heb eens vergeleken en het lijkt mij oké :D

Maar nu wil ik de reactie van de mensen die hier echt iets van kennen...

Als het voorlopig niet lukt op deze laptop dat is toch niet erg ik ga binnen 2 maand een laptop met intel core i7 kopen :D

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer Inc.

- Computermodel: K50IJ

- Computernaam: ELS-PC (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer Inc.

- Model: K50IJ

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: Default System BIOS, versie 212

- Aansluitingen: PCIE1 (Gebruikt)

- Poorten: J3401 (Netwerk), J4501 (Video), J5201 (USB), J5201 (USB), J4800 (Geen), J5101 (8251 Compatibel), J4202 (Geen), J4301 (Geen), J6601 (8251 Compatibel), J3703 (Audio), J3801 (Audio), J2502 (USB), J4203 (FireWire), J5401 (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Pentium® Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz (Dual Core)

- Kloksnelheid: 2100 MHz

- Socket & Cache(s): Socket 478, 1024 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 4061 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, SO-DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, SO-DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 283,44 GB (149,05 GB (C:) + 134,39 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 182,63 GB (55,46 GB (C:) + 127,17 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend

- Model(len): C: ST9320325AS IDE, E: MATSHITA DVD-RAM UJ880AS

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: VIA Technologies, Inc.

- Model: VIA High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family

- Beeldprocessor: Onbekend (0x2A43)

- Geheugengrootte: Onbekend

- Stuurprogramma: igdumd64.dll,igd10umd64.dll,igdumdx32,igd10umd32, versie 8.15.10.1840

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Onbekend

- Model: Standaardbeeldscherm

- Schermresolutie: 1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-invoerapparaat

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Keyboard Device Filter

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Atheros AR9285 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.1.3, MAC: 00:25:D3:9E:D7:9A, DHCP: 192.168.1.1 & IP: 5.197.233.65, MAC: 7A:79:05:C5:E9:41, DHCP: 5.0.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Link to comment
Delen op andere websites

De processor is een sterk verouderde Pentium Dual Core met een lage kloksnelheid van 2.1 GHz en de videokaart is een onboardkaart die niet geschikt is voor het gamen. Daarbovenop heb je een laptop, en dus geen desktop. Laptops zijn sowieso niet geschikt om te gamen aangezien alle onderdelen in compacte vorm zijn, waardoor de prestaties minder zijn en ze sneller warm worden (wat niet goed is).

Als je van plan bent om een nieuw systeem aan te schaffen dan raad ik je dus aan om een desktop te kopen, deze zijn een pak goedkoper dan laptops en veel geschikter om te gamen. Daarnaast is het makkelijk om een desktop samen te stellen of dit voor jou te laten doen, wat meer personalisatie mogelijk maakt en het is een pak goedkoper dan de kant-en-klare PC's in de winkel. Maar die keuze ligt uiteraard bij jou. Als je een (laptop met) een i7 processor koopt dan kijk je best nog eens naar de videokaart: deze is vaak een pak trager in vergelijking met de processor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Processor en videokaart: AMD A6-3600 APU @ 2.10 Ghz with integrated Radeon HD 6400 Graphics

RAM: 4 GB

Besturingssysteem: Windows 7 - 64 Bits Home Premium

Harde schijf; 1.3 TB verdeeld in 3 schijven.

Zelfs op het allerlaagst + 800 x 600 blijft die wat laggen... Op welke settings zal die het best spelen. Mijn pc kan toch niet zo slecht zijn??

Is er geen graphics tweak of bepaalde updates waardoor dit toch wel beter moet gaan op mijn pc...?

Link to comment
Delen op andere websites

Tjah, die processor en videokaart zijn beide totaal niet geschikt voor het gamen. Ik veronderstel dat je de nieuwste patch al geïnstalleerd hebt?

Ik heb alle updates geinstalleerd die ik moest installeren na het inloggen bij Windows Live Home via de homeknop in-game. Verder weet ik niet wat ik allemaal moet installeren of doen met mijn pc en welke patches en waar ik dat moet installeren om mijn GTA IV optimaal te kunnen gebruiken.

Want alles op low spelen en dan alsnog laggen vind ik onrealistisch... Er klopt echt iets niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...