Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Nee, dat kan niet. GTA IV bestaat niet voor een tablet, dus je specificaties zijn irrelevant.

Dat klopt niet wat je daar zegt. GTA IV is er enkel voor het Windows platform met de X86 architectuur. Als een tablet nou gewoon een x86 processor gebruikt i.p.v een ARM processor, dan kan je daar gewoon x86 programma's op draaien, en je GTA IV executable is ook een X86 programma.

Dus dat het een tablet betreft maakt niet uit, ligt eraan wat voor hardware erin zit, en de acer iconia w700 heeft gewoon een x86 processor.

Maar voordat je nu helemaal blij wordt, nee GTA IV zal er niet op draaien omdat het een intel i3 integraded grafische kaart betreft, en die zijn simpelweg niet krachtig daarvoor. Daarnaast een tablet is ook niet ontworpen om zulke grafisch krachtige dingen mee te doen, wil je gamen koop een desktop of een console :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo,

ik ga een nieuwe laptop kopen, ik heb er al 1 in gedachten maar wil ook kijken of ik er GTA IV op kan spelen.

de laptop heeft de volgende specificaties:

processor: intel core I3

processor model: I3-3229y

processor kern: Dual core

processor snelheid: 1,4 GHZ

besturings systeem: windows 8 64 bitt

producent videokaart: Intel

model grafische kaart: HD 4000

technologie grafisch geheugen: DDR3 SDRAM

toegankelijkheid grafisch geheugen: gedeeld

wie kan mij helpen ben niet goed in dit soort dingen uit te vogelen!

vriendelijke groet,

huubi

>>> Door Guardian1980: Topic samengevoegd met dit bestaande topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n computerexpert als sommige anderen hier, maar ik durf zo al te zeggen dat die laptop GTA IV absoluut niet aankan. Kloksnelheid ligt te laag daarvoor en toevallig heeft mijn huidige laptop ook Intel HD 4000 graphics. En die kan het ook niet aan, ondanks de hogere kloksnelheid en betere processor.

Link to comment
Delen op andere websites

kan mijn pc GTA iv aan?

hier specificaties

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer Inc.

- Computermodel: K52Je

- Computernaam: WIN8PC (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer Inc.

- Model: K52Je

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: BIOS Date: 10/30/09 15:13:23 Ver: 08.00.10, versie K52Je.211

- Aansluitingen: J5C1 (Gebruikt), J6C2 (Vrij), J6D2 (Gebruikt), J7C1 (Vrij), J7D2 (Vrij), J6C1 (Vrij), J8C1 (Gebruikt), J9C1 (Vrij), JAC1 (Vrij), JBC1 (Vrij)

- Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J1A2A (Serieel), J1A2B (Video), J3A2 (Video), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (Netwerk), J5A1 (Geen), J8J1 (8251 Compatibel), J7J1 (8251 Compatibel), J6J1 (8251 Compatibel), J1F2 (Geen), J5B1 - PCH JTAG (Geen), J9A1 - TPM/PORT 80 (Geen), J9E4 - HDA 2X8 Header (Geen), J9E7 - HDA 8Pin Header (Geen), J8F1 - HDA HDMI (Geen), J9E3 - Scan Matrix Keyboard (Geen), J8E1 - SPI Program (Geen), J9E5 - LPC Hot Docking (Geen), J9G2 - LPC SIDE BAND (Geen), J8F2 - LPC Slot (Geen), J8H3 - PCH XDP (Geen), J7G1 - SATA Port 2 (8251 Compatibel), J7G2 - SATA Port 1 (8251 Compatibel), J6H1 - SATA Power (Geen), J5J1 - FP Header (Geen), J4H1 - ATX Power (Geen), J1J3 - AVMC (Geen), J1H1 - BATT B (Geen), J1H2 - BATT A (Geen), J2G1 - CPU Fan (Geen), J1D3 - XDP (Geen), J4V1 - Memory Slot 1 (Geen), J4V2 - Memory Slot 2 (Geen), J4C1 - FAN PWR (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core i3 CPU M 330 @ 2.13GHz (Quad Core)

- Kloksnelheid: 2133 MHz

- Socket & Cache(s): Socket 989, 256 KB L2 Cache, 3072 KB L3 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2989 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-1067 PC2-8500 533 MHz, SO-DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-1067 PC2-8500 533 MHz, SO-DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:)

- Grootte: 297,75 GB (297,75 GB (C:) )

- Vrije ruimte: 211,62 GB (211,62 GB (C:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, E: Onbekend

- Model(len): C: WDC WD3200BEVT-80A0RT0 IDE, D: ELBY CLONEDRIVE SCSI CdRom Device, E: Slimtype DVD A DS8A4S

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Advanced Micro Devices

- Model: AMD High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Mobility Radeon HD 5000 Series (Microsoft Corporation - WDDM v1.20)

- Beeldprocessor: Onbekend (0x68E0)

- Geheugengrootte: 512 MB VRAM

- Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64, versie 8.97.10.6

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1366x768 (Breedbeeld 16:9 WXGA)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: Microsoft PS/2-muis

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: PS/2

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): JMicron PCI Express Gigabit Ethernet Adapter (Ethernet 802.3), Draadloze netwerkadapter AR9285 van Qualcomm Atheros (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.2.7, MAC: 48:5D:60:03:EC:0A, DHCP: 192.168.2.254

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 9.0c

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 8 Pro with Media Center

- Versie: 6.2.9200

- Service Pack: Geen

gta iv heb ik wel op me pc maar het loopt niet naar wens en ik wou graag weten of mijn pc ook aan het MINIMUM zit of dat het makkelijk op high of medium kan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit waren de resultaten op http://cyri.systemrequirementslab.com te vertrouwen?

green_checkmark.gif CPU Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: Intel® Core i7-2670QM CPU @ 2.20GHz

drivers-updates.gifClick here for the latest CPU drivers. green_checkmark.gif CPU Speed Recommended: 2.4 GHz You Have: 2.2 GHz Performance Rated at: 6.05 GHz

green_checkmark.gif RAM Recommended: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista) You Have: 8.1 GB

green_checkmark.gif OS Recommended: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 / Windows 7 You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

drivers-updates.gifClick here for the latest Windows drivers. green_checkmark.gif Video Card Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: GeForce GT 540M

drivers-updates.gifClick here for the latest Video Card drivers. Features: Recommended attributes of your Video Card Required You Have green_checkmark_small.gif 3D Yes Yes green_checkmark_small.gif Hardware T&L Yes Yes green_checkmark_small.gif Pixel Shader version 3.0 5.0 green_checkmark_small.gif Vertex Shader version 3.0 5.0 green_checkmark_small.gif Dedicated Video RAM 512 MB 2.1 GB green_checkmark.gif Sound Card Recommended: Yes You Have: Intel® Display Audio

drivers-updates.gifClick here for the latest Sound Card drivers. green_checkmark.gif Free Disk Space Recommended: 18 GB You Have: 462.9 GB

Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is over het algemeen niet echt te vertrouwen. Ik denk als ik jou specs zo zie, je het nog wel draaien kunt overigens. Al is het wel zo, zoals Hannes al zei, dat grafische kaarten in Laptops nooit zo fantastisch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn mijn specs Processor: Intel® Core i3-2365M CPU @ 1.40GHz (4 CPUs), ~1.4GHz

Memory: 6144MB RAM

Available OS Memory: 5960MB RAM

Page File: 3065MB used, 8853MB available

Windows Dir: C:\Windows

DirectX Version: DirectX 11

Link to comment
Delen op andere websites

Moet lukken, maar je moet er niet te veel van verwachten. Grafische kaarten in laptops zijn nooit erg goed voor gamen.

Grappig, ik heb net dezelfde specificaties en speel vlotjes op medium settings offline, voor online gaming best shadows uitzetten of op low. 525M kan IV echt wel aan hoor. :) En laptops zijn niet meer wat ze geweest zijn, de huidige GTX chips van Nvidia spelen IV alsof het niets is.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Moet lukken, maar je moet er niet te veel van verwachten. Grafische kaarten in laptops zijn nooit erg goed voor gamen.

Grappig, ik heb net dezelfde specificaties en speel vlotjes op medium settings offline, voor online gaming best shadows uitzetten of op low. 525M kan IV echt wel aan hoor. :) En laptops zijn niet meer wat ze geweest zijn, de huidige GTX chips van Nvidia spelen IV alsof het niets is.

Ik heb een GT520M en weet dat ik GTA IV aankan, maar vind het toch net wat te haperig om er van te genieten, vandaar dat ik zei dat ie er niet te veel van moet verwachten. Maar aangezien die een GT540M heeft zal dat geen probleem zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...