Sammie_GTA Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Ik denk dat je het kan draaien met alles op low (Alles op 0 dus) Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 je kan het WEL draaien, maar dan met de laagste settings... dat bedoelt ie ik denk dat je wel ver komt... maar niet op zn hoogst :-P Reageren
Kiwie Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Is het dan slim om `m te kopen? Of zeg je doe dat maar niet met deze kwaliteiten? Of is de kwaliteit zo slecht nog niet? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=d7uBC-hu7As Niet zo mooi dus... Reageren
Kiwie Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 Oke, bedankt ik denk dat ik `m wel ga aanschaffen ik vind dit nog wel meevallen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 juni 2012 Rapport Geplaatst: 15 juni 2012 @ De heren hierboven: Het is niet nodig om de laatste post te quoten als je daarop wil reageren. Ik heb de onnodige quotes verwijderd Reageren
RocketShooter Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Ik denk dat mijn Laptop GTA IV wel aankan, maar ik vroeg me af of hij het ook in de hoogste settings aan zou kunnen. De specificaties zijn als volgt: Acer Aspire 5755G-2678G64MN Processor: Intel Core i7-2670QM (Quad Core) Kloksnelheid: 2200 MHz Intern RAM-geheugen: 8GB (2x4GB) (SO-DIMM DDR3-1066) Harde schijf: 640GB - 5400 rpm Videokaart: NVIDIA GeForce GT 540M - 2048 MB Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bit Reageren
flashingst Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Of je het hoogste red betwijfel ik, maar je zal wel een heel eind komen dat zeker! Reageren
Hayte Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Oke, bedankt ik denk dat ik `m wel ga aanschaffen ik vind dit nog wel meevallen. Ik zou het NIET meteen aanschaffen. Je hebt schijnbaar een laptop (laptops zijn altijd langzamer dan hun desktop tegenhangers), en dus betwijfel ik zeer of je hem überhaupt opgestart zal kunnen krijgen. Ik zou hem in jouw instantie eerst uit zien te proberen (lenen van een vriend, of andere, minder legitieme, manieren), en dan kijken of het wel speelbaar is. Het lijkt me doodzonde dat je geld uitgeeft aan iets wat niet fatsoenlijk zal werken... @Hierboven; Hoogste settings is sowieso een onhaalbaar iets. Ook jij hebt een laptop, en is de clocksnelheid van je processor redelijk laag te noemen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 @RocketShooter: Ik heb vergelijkbare specs en ik kan GTA IV op high draaien, sommige standen kunnen op very high maar niet allemaal. Echter op die stand haal je maar een maximum fps van 15-20. Reageren
Sprunk Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Framerates van 15-20 zijn eigenlijk niet speelbaar. Wil je een beetje vloeiende ervaring heb je toch zo'n 30 FPS nodig. Bovendien reageert iedere PC anders op GTA IV. Omdat jij het spel goed kan draaien op High wilt dat niet automatisch betekenen dat computers "met vergelijkbare specificaties" dat ook kunnen. Overigens denk ik niet dat hij geld weggooit. Zijn laptop voldoet aan de minimale eisen maar er zal enkel en alleen op low/medium instellingen gespeeld kunnen worden. Reageren
Aronnn Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) Hallo, Ik wil erg graag GTA IV op mijn laptop spelen, nu heb ik alleen geen enkel verstand van computers en dus ook niet of mijn computer aan de eisen voldoet. Zoals jullie zien heb ik hieronder mijn systeemgegevens van Flitskikker erbij gekregen. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt! Bewerkt: 24 juli 2012 door Aronnn Reageren
kelwin Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 Je kan het aan op low-medium. voortaan liever in dit topic vragen: http://www.gtaforum.nl/topic/45362-kan-mijn-systeem-gta-iv-aan/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.