commando Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2012 dus.... ... heb je gelijk ... ga je voor je autorijbewijs ... goop je dan die auto ... pleur je die lelijke (limo-)scooters weg Dus je mag na twee jaar minimaal zelfstandig rijden, en rijbewijs 3 tot 4x zo duur is wat niet iedereen even heeft. Een auto duurder is, zowel als aanschaf, als verbruik, als verzekering, als belasting, als onderhoud. En lelijk is wat je zelf vindt ja, ik vind een Fiat Sciecento is ook aardig om te kotsen terwijl de ander het een grappig ding vindt. En moet je nou echt serieus bij iedere post van je een plaatje als voorbeeld erbij zetten? ----- @Limbolander: vond die speedfights altijd wel mooi en deze ziet er ook wel weer mooi uit... al vind de kleur van de oude Speedfight2 wel iets mooier, maar de stripes van de nieuwe vind ik weer mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2012 dus.... ... heb je gelijk ... ga je voor je autorijbewijs ... goop je dan die auto ... pleur je die lelijke (limo-)scooters weg Dus je mag na twee jaar minimaal zelfstandig rijden, en rijbewijs 3 tot 4x zo duur is wat niet iedereen even heeft. Een auto duurder is, zowel als aanschaf, als verbruik, als verzekering, als belasting, als onderhoud. En lelijk is wat je zelf vindt ja, ik vind een Fiat Sciecento is ook aardig om te kotsen terwijl de ander het een grappig ding vindt. En moet je nou echt serieus bij iedere post van je een plaatje als voorbeeld erbij zetten? Geen argumenten terug hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2012 dus.... ... heb je gelijk ... ga je voor je autorijbewijs ... goop je dan die auto ... pleur je die lelijke (limo-)scooters weg Dus je mag na twee jaar minimaal zelfstandig rijden, en rijbewijs 3 tot 4x zo duur is wat niet iedereen even heeft. Een auto duurder is, zowel als aanschaf, als verbruik, als verzekering, als belasting, als onderhoud. En lelijk is wat je zelf vindt ja, ik vind een Fiat Sciecento is ook aardig om te kotsen terwijl de ander het een grappig ding vindt. En moet je nou echt serieus bij iedere post van je een plaatje als voorbeeld erbij zetten? ----- @Limbolander: vond die speedfights altijd wel mooi en deze ziet er ook wel weer mooi uit... al vind de kleur van de oude Speedfight2 wel iets mooier, maar de stripes van de nieuwe vind ik weer mooier. Vind de wit/zwarte net iets mooier, maar het model speedfight 2 is van zichzelf gewoon al erg mooi idd, kleuren maken niet zo heel veel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2012 Ik ben inmiddels begonnen de scooter te plastidippen Best chemisch spulletje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2012 Hierbij een paar actuele pics van mijn vervoersmiddel Achterkappen afgezaagd om hem iets minder lomp eruit te laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 (bewerkt) @Djmaddox Je brommer ziet er best clean uit, alleen een uitlaat onderlangs bij een crosser vind ik niet passen, het is meer voor bijv. een kuipbrommer. de afgezaagde spatborden zijn ook niet echt mijn smaak. het heeft net iets van een persoon die te kleine kleren heeft aangetrokken. Geeft te veel bloot. Maar smaken verschillen. Bewerkt: 5 juni 2012 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 @Djmaddox Je brommer ziet er best clean uit, alleen een uitlaat onderlangs bij een crosser vind ik niet passen, het is meer voor bijv. een kuipbrommer. de afgezaagde spatborden zijn ook niet echt mijn smaak. het heeft net iets van een persoon die te kleine kleren heeft aangetrokken. Geeft te veel bloot. Maar smaken verschillen. Ik heb al een bovenlangse uitlaat klaarliggen, moet ik alleen nog even V stukje voor maken voor de dubbele dempers. overigens zit de andere kappenset er nu op, zonder die afgezaagde achterkappen. Zal ik binnenkort even foto'tje van posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Lijkt erop dat die onderlangse uitlaat z'n beste tijd heeft gehad..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Lijkt erop dat die onderlangse uitlaat z'n beste tijd heeft gehad..? Nope, is nog helemaal in goede staat, alleen een beetje vies + oppervlakkige roest. Als ik hem schuur ziet hij er uit als nieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 Lijkt erop dat die onderlangse uitlaat z'n beste tijd heeft gehad..? Opervlakkige roest kan geen kwaad hoor, dit is normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 En hier de foto's met de nieuwe kappen. Let aub niet op het kapotte zadel, komt een nieuwe hoes op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2012 eens een pic van mijn brommer: heb er had afgelopen halfjaar al meer dan 7500KM mee gereden, best veel naar mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2012 Das een TMS toch? Bevalt die? Is het nou een A of B merkje? Ligt denk ik een am6 blokje onder? Mijn brommer doet het overigens nog gewoon, kan wel even oude picca dumpen Maar dan 2 dempers dus zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 (bewerkt) Das een TMS toch? Bevalt die? Is het nou een A of B merkje? Ligt denk ik een am6 blokje onder? Mijn Brommer is een Gilera GSM uit 2001 met een Derbi Blok. Ik weet niet welk blok dat is maar die lag in die tijd ook in de Senda's van derbi. Mooie Brommer trouwens Flip. BTW, messchien is het handig om een stuk metaal te plaatsen op het stuur net zoals bij mij, dat voorkomt dat het stuur bij een klap niet zo ver verbuigt. Bewerkt: 7 juni 2012 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2012 (bewerkt) Ohja, Gilera had het moeten herkennen haha. Klopt, is derbi blok! Jij hebt dan het oude type, ik heb het nieuwe type dan. (bouwjaar na 2005 is nieuw). Bedankt voor de tip, maar het heeft geen ene ruk zin haha, zeker niet als je een (ik neem aan zoals bij jou) standaard stuurtje hebt. Als je die te hard tegen de muur zet is die al krom. Is meer voor de sier dan voor de nuttigheid zegmaar. Bij Rentall en ProTaper stuurtjes zal het gegarandeerd wel een functie hebben. Overigens ga ik niet zelf zo'n stuk op me stuur beunen Bedankt trouwens! Alle schakels zijn sws geil, best grappig ook dat er hier al 3 zijn terwijl je ze relatief niet vaak ziet.. Bewerkt: 7 juni 2012 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.