Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Nee hoor, als je hem goed afsteld valt dat wel mee, ja tuurlijk zit je nu vast, daar dient die CDI dan ook voor :7.

Wel goed afstellen! Warm/vastloper is niet fijn, kan ik je verzekeren.

Al ervaring mee gehad dan? :puh:

Yup, met de standaard cilinder, uiteindelijk een cilinder van DR50 genomen, spijt van gehad dat ik geen 70cc gekocht had. :puh:

Goede site om onderdelen te bestellen is btw www.josdijkman.nl

--> webshop klikken

Waarom niet gelijk motorswap Yamaha TZR125? :puh:

Als je toch verboden bezig bent :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee hoor, als je hem goed afsteld valt dat wel mee, ja tuurlijk zit je nu vast, daar dient die CDI dan ook voor :7.

Wel goed afstellen! Warm/vastloper is niet fijn, kan ik je verzekeren.

Al ervaring mee gehad dan? :puh:

Yup, met de standaard cilinder, uiteindelijk een cilinder van DR50 genomen, spijt van gehad dat ik geen 70cc gekocht had. :puh:

Goede site om onderdelen te bestellen is btw www.josdijkman.nl

--> webshop klikken

Waarom niet gelijk motorswap Yamaha TZR125? :puh:

Als je toch verboden bezig bent :puh:

Had het geld niet, vond er geen en had niet echt de technische kennis toen :puh:.

Eigenlijk wel ja. :puh:

Maar moechy, wordt die MK RK Replica Carbon eigenlijk nog wel gemaakt? Vind ze op geen enkele webshop meer terug.. :(

Ik spreek wel over 2 - 3 jaar terug, ik zal eens even voor jou rondsnuffelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik ben op zoek naar een specifiek model brommer. Ik zag hem in een flits voorbijrijden en weet niet precies wat het is.. het leek op een Derbi Senda, maar hij had 2 ronde voorlichten zoals het oudere model Derbi GPR Nude heeft. Iemand een idee? Alvast bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een specifiek model brommer. Ik zag hem in een flits voorbijrijden en weet niet precies wat het is.. het leek op een Derbi Senda, maar hij had 2 ronde voorlichten zoals het oudere model Derbi GPR Nude heeft. Iemand een idee? Alvast bedankt! :)

Geen idee.

Hoe zit het met je tzr btw?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het met je tzr btw?

€1200 kunnen opstrijken van de verzekering van de knul die met mijn brommer gevallen was. :7

Zou hem dus volledig kunnen maken, met de schade van mijn eigen val inbegrepen, voor ongeveer €800/900. Daarom ben ik misschien van plan mijn TZR te verkopen in deze staat en iets anders te kopen omdat dat financieel beter uitkomt en dan waarschijnlijk meer geld over houd. (moet trouwens ook stilaan beginnen te sparen voor een auto. :) )

En zag het laatst een brommer (supermotard zoals ik hierboven beschreven heb voorbijrijden) die ik echt retevet vond. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm lekker sparen voor een motor man :D.

Trouwens verwacht niet teveel geld van je tzr als je deze verkoopt.

Is ook de bedoeling op lange termijn. :D (want motor > auto) Maar met de nieuwe regeling op het motorrijbewijs in België is dat niet meer zo evident..

En het is me beginnen op te vallen dat sinds ik met een TZR rijd, ik er steeds vaker één tegenkom. Volgens mij ben ik een trendsetter. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm lekker sparen voor een motor man :D.

Trouwens verwacht niet teveel geld van je tzr als je deze verkoopt.

Is ook de bedoeling op lange termijn. :D (want motor > auto) Maar met de nieuwe regeling op het motorrijbewijs in België is dat niet meer zo evident..

En het is me beginnen op te vallen dat sinds ik met een TZR rijd, ik er steeds vaker één tegenkom. Volgens mij ben ik een trendsetter. :puh:

Had ik ook lol, nu zijn ze weer wat uitgestorven hier. Duur model ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een specifiek model brommer. Ik zag hem in een flits voorbijrijden en weet niet precies wat het is.. het leek op een Derbi Senda, maar hij had 2 ronde voorlichten zoals het oudere model Derbi GPR Nude heeft. Iemand een idee? Alvast bedankt! :)

Malaguti RST50 / Derbi GPR 2000? Kan ook custom voorlicht zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...