Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je de snelheidslimieten bedoelt; die zijn in het hele land gelijk.

Hmm, ik heb het hele internet afgezocht en op elke pagina zeggen ze weer wat anders. Ik wil dit namelijk weten, want als ik te hard ga op de rollerbank rijd ik onverzekerd rond. Wat ik te horen heb gekregen is dat de snelheids limieten per soort (?) rollerbank verschilt maar dat er onder de 60km/u geen boete word uitgeschreven, hoeverre dit klopt weet ik niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is is elke rollerbank geijkt, wat betekent dat de snelheid die wordt aangegeven ook de daadwerkelijke snelheid is. Het zou dus niet goed zijn als verschillende rollerbanken verschillende snelheden aangeven, terwijl die constant is. Vervolgens is het aan de politie om te bepalen wat ze er mee doen, dat hoort bij de bevoegdheden die de politie heeft. Daarnaast heb je altijd een wettelijke correctie die er af gaat, maar hoeveel dat is weet ik niet uit m'n hoofd.

Het beste is natuurlijk om niet op te voeren en je aan de snelheid te houden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste is natuurlijk om niet op te voeren en je aan de snelheid te houden knipoog.gif

Inderdaad, maar de politie ziet het al als opvoeren als de vario ring eruit is :puh: Heb het trouwens nog heel even opgezocht en je mag blijkbaar met correctie er vanaf niet harder dan 50km/u lopen. Die boete's zijn trouwens ook niet mild :(

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste keer dat ik op de bank heb gestaan met mijn oude tandwielverhouding liep hij 58, dat was inclusief de correctie. Die 4kmph was. Hij liep toen 2kmph te snel. dat kostte me al direct 60 euro. ze bekeuren dus vanaf 60kmph.

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort de brommer eens een opknapbeurtje geven, goed schoonmaken en een aantal dingen vervangen zoals: Stuur, uitlaat, kappen, accukap, handvaten en proberen de toerenteller te maken. die draait sinds kort alle kanten op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...