Jump to content

Scooters


Nuke[NL]

Recommended Posts

Scooters lijken me zelf wel leuk, maar zou je niet van zo'n ding af vallen? Of moet jezelf dat gewicht proberen te belanceren. Heb dat nooit namelijk echt geweten :?

Het werkt hetzelfde als met een fiets, maar dan nog iets stabieler vanwege de bredere banden. Hoe sneller je rijd, des te minder moeite je hoeft te doen om te balanceren. En dat kan je weer (deels) vergelijken met een centrifuge... Lang leve natuurkunde :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    248

  • flippie13

    222

  • Djmaddox

    176

  • Amfetamientje

    103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scooters lijken me zelf wel leuk, maar zou je niet van zo'n ding af vallen? Of moet jezelf dat gewicht proberen te belanceren. Heb dat nooit namelijk echt geweten :?

Je ziet overal gemoriseerde tweewielers rondrijden en jij denkt dat je er zomaar van af valt?

Link to comment
Delen op andere websites

Scooters lijken me zelf wel leuk, maar zou je niet van zo'n ding af vallen? Of moet jezelf dat gewicht proberen te belanceren. Heb dat nooit namelijk echt geweten :?

Het werkt hetzelfde als met een fiets, maar dan nog iets stabieler vanwege de bredere banden. Hoe sneller je rijd, des te minder moeite jehoeft te doen om te balanceren. En dat kan je weer (deels) vergelijken met een centrifuge... Lang leve natuurkunde :puh:

Thanks.. :puh:

[quote nam

e=Extreem' timestamp='1379867692' post='2083243]

Scooters lijken me zelf wel leuk, maar zou je niet van zo'n ding af vallen? Of moet jezelf dat gewicht proberen te belanceren. Heb dat nooit namelijk echt geweten :?

Je ziet overal gemoriseerde tweewielers rondrijden en jij denkt dat je er zomaar van af valt?

Niet zomaar ofzo, maar ik hoor heel vaak dat mensen van hun scooter af vallen.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daarvan nog nooit gehoord, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt bij onverantwoord rijgedrag en botsingen.

Mhoa, ik ben ook wel een keer onderuit gegaan, maar dat kwam omdat er in een bocht een plas olie lag, dan is er niets meer te houden aan zo'n ding :puh:

Maar scooters zijn inderdaad erg stabiel :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik zit te wachten op de verzekering, ik heb waarschijnlijk binnen een maand m'n 435 km oude scooter total loss gereden :ch:

Was niet mijn fout, sloeg een auto rechtsaf terwijl ik rechtdoor moest (reedt op fietspad en had voorrang)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te wachten op de verzekering, ik heb waarschijnlijk binnen een maand m'n 435 km oude scooter total loss gereden :ch:

Was niet mijn fout, sloeg een auto rechtsaf terwijl ik rechtdoor moest (reedt op fietspad en had voorrang)

Moet goed komen, zelfs als ze moeilijk gaan doen, gewoon doorzeuren en een zo legaal mogelijk verhaaltje opzetten.

Zo ben ik 2 jaar geleden met 50km/h tegen een auto geknald en gelukkig mijn scooter vergoed gekregen die total los was verklaard ( 1100 nog voor gebeurd ) speedfight 2

Link to comment
Delen op andere websites

Moet goed komen, zelfs als ze moeilijk gaan doen, gewoon doorzeuren en een zo legaal mogelijk verhaaltje opzetten.

Zo ben ik 2 jaar geleden met 50km/h tegen een auto geknald en gelukkig mijn scooter vergoed gekregen die total los was verklaard ( 1100 nog voor gebeurd ) speedfight 2

Nou, tegenpartij had al meteen aangegeven dat hij fout zat, dus dat is het probleem niet

Zit nu nog steeds te wachten op het oordeel van de schade-expert, daarna gaan ze pas uit betalen... :ch:

Daarna deze:

mc_nsc50r_004_2014_g.jpg

Of deze bestellen:

scooter-yamaha-aerox-4_hd.jpg

Allebei 4 takt injectie overigens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ah das beter,

ja duurt ook een tijdje volgens mij, kan het me niet meer zo goed herinneren.

Moest bij me laatste ongeluk toch nogal bijkomen van de pijn ^^

Buiten mijn auto heb ik ook nog altijd mijn peugeot speedfight 2 r-cup wit/zwart uit 2009, heerlijk met dat weer van vandaag :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...