Amfetamientje Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 yooo, Ik heb na 1maand en 1dag eindelijk een uitlaat binnen, het is niet de Yas R black geworden, die werd niet meer geleverd (vandaar duurde het zo lang ) dus heb ik nu een shot gehaald (werkt ook goed op 50cc +70cclaag/middel) hij was toevallig in de aanbieding dus koste het me maar 150 euro ipv 180+ Hij heeft ook een zwarte demper , en vind hem heel mooi.. Enige probleem is dat hij niet past in me cilinder, dus ik moet vandaag ff het een en ander bij beunen Foto's komen er later nog wel aan en de prestaties (onafgesteld) ook mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Heeft wel lang geduurt hey plantebak. Ik ben eindelijk Geslaagd voor me rijbewijs. Alleen krijg ik hem pas woensdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 ja ik weet het , en gefeliciteerd man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 ja ik weet het , en gefeliciteerd man Je bent alleen maar hier actief je Maar bedankt. Nou heb ik me scooter, maar moet ik nog een nieuwe uitlaat kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 Hallo ik heb neit zoveel verstand van scooters maar ik zou er wel eentje willen hebben. Hoeveel kost b.v. een gillera runner of een peugeot speedfighter 2 in de winkel en op marktplaats. EN gaan die dingen net zo stuk als minibikes ? En moet je als je het van marktplaats koopt persee een nieuwe uitlaat kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Hallo ik heb neit zoveel verstand van scooters maar ik zou er wel eentje willen hebben. Hoeveel kost b.v. een gillera runner of een peugeot speedfighter 2 in de winkel? ik denk rond de 2500 ofzo , dan zou je ff wat sites moeten bezoeken en op marktplaats.? verschilt erg, dan zou je ff moeten kijken EN gaan die dingen net zo stuk als minibikes ? ze gaan niet net zo snel stuk nee maar er kan altijd wat gebeuren natuurlijk, gelukkig is het vaak bij een scooter makkelijk zelf te maken En moet je als je het van marktplaats koopt persee een nieuwe uitlaat kopen. kweeni waar je dat vandaan haalt maar dat is niet zo verschilt natuurlijk weer per koop, stel hij rijd niet meer of er zit een lek in je pijp dan is het wel beter van wel jah.. maar als het goed is test je , je scooter als je hem 2e hands wilt kopen eerst en ja ik ben alleen hier actief en in me gang Bewerkt: 28 oktober 2007 door Plantebak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hank_187 Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 yooo,Ik heb na 1maand en 1dag eindelijk een uitlaat binnen, het is niet de Yas R black geworden, die werd niet meer geleverd (vandaar duurde het zo lang ) dus heb ik nu een shot gehaald (werkt ook goed op 50cc +70cclaag/middel) hij was toevallig in de aanbieding dus koste het me maar 150 euro ipv 180+ Hij heeft ook een zwarte demper , en vind hem heel mooi.. Enige probleem is dat hij niet past in me cilinder, dus ik moet vandaag ff het een en ander bij beunen Foto's komen er later nog wel aan en de prestaties (onafgesteld) ook mzzl huiuh ik had ook een shot op polnii 70 cc gietijzer en 19 mm en speedclutch en multivar boekte hardcore op BETA ARK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 huiuh ik had ook een shot op polnii 70 cc gietijzer en 19 mm en speedclutch en multivar boekte hardcore op BETA ARK ja ik ga gewoon DR70 halen denk ik... en 17.5mm heb trouwens wel nog malossi vario liggen.. btw onafgesteld rijd ik net 82 ofzo (100 op me teller ) en trekt echt kut op... moet binne kort maar ff afstellen dus.. en ik heb nog geen foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Damn ik heb ook nog zo'n ding effe foto zoeken Edit: Zijn wel oude foto's Bewerkt: 1 november 2007 door Time-Bandit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Wajoow Gillera Runner gek 180CC pompesh door de straat. Als ik 16 ben hea gekke scooter halen maar eerst sparen gek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Damn ik heb ook nog zo'n ding effe foto zoeken Edit: Zijn wel oude foto's Die NRG ziet er wel leuk uit, alleen waar is het grilletje naartoe ? En de blauwe achterlichten staan me niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 Damn ik heb ook nog zo'n ding effe foto zoeken Edit: Zijn wel oude foto's Die NRG ziet er wel leuk uit, alleen waar is het grilletje naartoe ? En de blauwe achterlichten staan me niet aan Het grilletje was helaas nog niet klaar van de spuiterij. Hij is ondertussen wel al veranderd. Zit nu een Hebo Gara uitlaat met DMP Koppeling en Hebo Vario. Kappen liggen weer bij de spuiterij. Ze worden nu zilver met rood ipv zilver blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 klinkt wel netjes man... zelf ben k te lui foto's te nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 ik kijk wel als ik zin heb in extra werken om me geldjes bij elkaar te krijgen voor een scooter anders haal ik gewoon een peugeot vivacity ^^ 2e hands en ga ik daar rustig op rondscheuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2007 Ik kwam vandaag met de scooter van de aldi ( in kampen/ijselmuiden ) en reed net weg, en toen kwam er uit het niets een oude man, die heb ik aangereden(reed 15km/h), hij deed alsof ze been gebroken was, maar had een klein schaafwondje. Vond wel dat hij zich aanstelde hoor. Zou ik hier problemen me krijgen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.