Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

owja idd niet goed gekeken nee, ik heb het zelf ook zo gedaan met mijn achterlichten maar als je kan plamuren had ik dat wel gedaan, dan kan j e echt ziek mooie resulaten mee krijgen.

er was ook een gozer die het voor 15-20 euro deed dacht ik. misschien te overwegen ?

Nee, aangezien de kleur die ik heb niet te krijgen is (zo'n zelf gemaakte kleur)

En ik het dus zonde vind om de complete scooter over te spuiten..

Ik vind het zo wel goed:P

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was van vorige week donderdag, tot gisteren bij Francorchamps, en zag een minibike, met een 4 cilinder motor erop. Dat gaat gewoon echt te ver =D

hahaah dat is wel lache, heb je foto's ?

@ hierboven...

ermmm hoi?

Jammer genoeg niet. Ik zag hem langsrijden, en daarna niet meer gezien.

@ Dennizzzz, ziet er Erg goed uit. Alleen 1 klein ding, wat ik neit zou doen. Zoveel tekst op de band wit maken =D

Delen op andere websites

Aerox zou ik nemen als het gaat om rijden

:7 !!

hopeloos antwoord imo, elke scooter rijd anders en het is maar net wat je gewend ben. ik ben begonnnen op SR en wil niets anders, dat betekend niet dat ze het beste rijden.

Delen op andere websites

leuk ding exit :)

ik heb trouwens mijn scooter nu bijna af, hij vonkt ( met hpi :dans: )

alleen hij wilt nog niet starten. ik heb ook nog maar 10min de tijd gehad en hij trekt waarshcijnlijk overal valse lucht maar goed :puh: morgen ff checken dus uit me werk ( wordt weer in de avond dus :( )

Delen op andere websites

leuk ding exit :)

ik heb trouwens mijn scooter nu bijna af, hij vonkt ( met hpi :dans: )

alleen hij wilt nog niet starten. ik heb ook nog maar 10min de tijd gehad en hij trekt waarshcijnlijk overal valse lucht maar goed :puh: morgen ff checken dus uit me werk ( wordt weer in de avond dus :( )

Hoe kun je merken/zien dat hij valse lucht trekt?

Delen op andere websites

Als je denkt dat hij op een bepaalde plek valse lucht zuigt, gewoon wat remreiniger op die plek spuiten, dat verbrand zeer slecht en als hij er dan mee ophoud weet je het zeker. :puh:

Zo was dat met mijn Yamaha DT ook, die kreeg valse lucht, dus als ik hem aankickte ging hij meteen volle toeren(zonder gas te geven), spoot je er dan wat van dat spul op, hield hij er meteen mee op :puh:

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ik heb eerst twee scooters gehad. Allemaal heel leuk maar ik heb een schakel toch altijd mooier gevonden. Toen had ik ongeveer 3 maanden geleden een hele mooie Derbi Senda gelocht. Dit is een grote schakelbrommer(6 versnellingen) Heerlijk ding, hij reed 110 km per uur en was dus mooi snel. Het was zo'n cross brommer dus ik ging er ook mee of-road. Hierdoor is hij ook aan zijn eind gekomen. Ik reed over het gras met een snelheidje van 90. Toen ging ik de weg weer op en reed ik ongeveer 70. Ik kwam dus met 70 de weg op maar er kwam een vrachtwagentje van de andere kant en daar kanalde ik vol op met 70 km per uur. Gelukkig had ik zelf alleen gekneusde knieen maar de brommer was total loss. De hele voorkant lag eraf en de motor was kapot.

Toen ben ik naar mijn dealer gegaan en heb ik een compleet nieuwe Derbi Senda besteld. Het is dus dezelfde brommer maar dan helemaal nieuw. Het was helaas wel een dure grap want ik kreeg mijn oude brommer niet vergoed. Ik kreeg gelukkig nog wel 350 inruil voor mijn oude en na die inruil kwam de nieuwe brommer op 2400 euro. Ik rij er nu al zon twee weken mee en hij iongeveer 500 km oud. Ik kan er lekker mee crossen alleen loopt hij nog 50. Volgende week krijg ik mijn nieuwe uitlaat en dan laat ik hem ongeveer 80 lopen, niet gigantisch hard maar wel een lekker snelheidje. Ik heb ook nog een paar foto's.

01082008095uh7.jpg

Mijn oude Derbi na het ongeluk.

25082008111fd1.jpg

Mijn nieuwe Derbi. :)

Nou dit was een beetje mijn brommerverhaal. :puh:

Groetjes,

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Delen op andere websites

Ik heb eerst twee scooters gehad. Allemaal heel leuk maar ik heb een schakel toch altijd mooier gevonden. Toen had ik ongeveer 3 maanden geleden een hele mooie Derbi Senda gelocht. Dit is een grote schakelbrommer(6 versnellingen) Heerlijk ding, hij reed 110 km per uur en was dus mooi snel. Het was zo'n cross brommer dus ik ging er ook mee of-road. Hierdoor is hij ook aan zijn eind gekomen. Ik reed over het gras met een snelheidje van 90. Toen ging ik de weg weer op en reed ik ongeveer 70. Ik kwam dus met 70 de weg op maar er kwam een vrachtwagentje van de andere kant en daar kanalde ik vol op met 70 km per uur. Gelukkig had ik zelf alleen gekneusde knieen maar de brommer was total loss. De hele voorkant lag eraf en de motor was kapot.

Toen ben ik naar mijn dealer gegaan en heb ik een compleet nieuwe Derbi Senda besteld. Het is dus dezelfde brommer maar dan helemaal nieuw. Het was helaas wel een dure grap want ik kreeg mijn oude brommer niet vergoed. Ik kreeg gelukkig nog wel 350 inruil voor mijn oude en na die inruil kwam de nieuwe brommer op 2400 euro. Ik rij er nu al zon twee weken mee en hij iongeveer 500 km oud. Ik kan er lekker mee crossen alleen loopt hij nog 50. Volgende week krijg ik mijn nieuwe uitlaat en dan laat ik hem ongeveer 80 lopen, niet gigantisch hard maar wel een lekker snelheidje. Ik heb ook nog een paar foto's.

Mijn nieuwe Derbi. :)

Nou dit was een beetje mijn brommerverhaal. :puh:

Groetjes,

Boris H.

Mooi ding, maar geen foto's van de oude ? Na het ongeluk ?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...