Time-Bandit Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2008 Evo MHR team MHR zuigt. Heb veel liever Hebo/Polini. Alleen de Multivar van Mlossi is goed imo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 Heb mijn neon, mijn alarm, mijn treeplanks en mijn halogeen lampen binnen, maar nu heb ik het neon er onder gezet en die doet het, ook mijn hologeen lampen met de treeplanks passen, maar ik heb het alarm ook geinstaleerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om hem op mijn knipperlichten aan te sluiten, hij doet het gewoon niet, iemand die verstand heeft van een alarm? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 Een alarm op je scooter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Angela16 Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2008 Ik heb een rode vespa. Geel nummerbord dus moet wel een helm op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Kijk dit is nou mijn topic i (L) scooters Ik heb zelf een Piaggio Zip 2000 Foto van internet: http://img.2dehands.nl/f/view/42621180-pia...bromscooter.jpg Ik heb er nog weinig aan want ik ben 14 en ik mocht hem overneme van me zus.. dus ik mag er niet vaak op rijden maar verder is het wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Hé! Leuk topic Het 16e levensjaar is aangebroken (net zoals het bier) dus het is tijd voor reallife GTA . Natuurlijk moet je wel iets hebben om mee te patsen op school, dus het is een Derbi geworden... Laat het niet zo zijn dat daar al talloze van staan bij ons... Dus ik dacht, dat moet een bijzonderen worden! Daar ik in juni al aan het kijken was, kwam ik ineens een model tegen, wat ook in juni uitkwam; de DRD Evo. Diréct naar de dealer . Nu ik er eindelijk op mag rijden (na 2 maandjes kwijlen en rijbewijsje halen) groeit m'n trots (en m'n ego ) enórm... Nu ook nog wat kweilplaatjes voor jullie? Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Hé! Leuk topic Het 16e levensjaar is aangebroken (net zoals het bier) dus het is tijd voor reallife GTA . Natuurlijk moet je wel iets hebben om mee te patsen op school, dus het is een Derbi geworden... Laat het niet zo zijn dat daar al talloze van staan bij ons... Dus ik dacht, dat moet een bijzonderen worden! Daar ik in juni al aan het kijken was, kwam ik ineens een model tegen, wat ook in juni uitkwam; de DRD Evo. Diréct naar de dealer . Nu ik er eindelijk op mag rijden (na 2 maandjes kwijlen en rijbewijsje halen) groeit m'n trots (en m'n ego ) enórm... Nu ook nog wat kweilplaatjes voor jullie? Groetjes Morgen issie weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Mooie scooter man Heb je al plannen voor je setup of doe je daar niet aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Een alarm op je scooter? Ja toch. Maar iemand die verstand heeft van een alarm, ik krijg hem niet op de knipperlichten, hij piept wel gewoon als je hem aanraakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Een alarm op je scooter? Ja toch. Maar iemand die verstand heeft van een alarm, ik krijg hem niet op de knipperlichten, hij piept wel gewoon als je hem aanraakt. Licht er aan welk alarm je hebt, gewoon de handleiding lezen die er bij zit, en er zeker van zijn dat je alles volgens het electrische schema juist hebt aangesloten, en anders terug naar de verkoper gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Een alarm op je scooter? Ja toch. Maar iemand die verstand heeft van een alarm, ik krijg hem niet op de knipperlichten, hij piept wel gewoon als je hem aanraakt. Licht er aan welk alarm je hebt, gewoon de handleiding lezen die er bij zit, en er zeker van zijn dat je alles volgens het electrische schema juist hebt aangesloten, en anders terug naar de verkoper gaan Zat alleen een aansluit schema bij, maar hij is op sommige plekker erg apart, ik heb hem daarnaast bij easyparts.nl gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij Je kan je scooter e.d bij de RDW laten schouwen. Er zit er 1 in Gouda, hier is het adres: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij Je kan je scooter e.d bij de RDW laten schouwen. Er zit er 1 in Gouda, hier is het adres: Klik Tegenwoordig moet je je scooter/brommer al laten keuren, daarin moet je snelheid normaal zijn, je lichten goed werken, je remmen en je lampen goed in orde zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Patserige scooters met allemaal toeters en bellen zijn voor mensen die iets te comperseren hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.