Jump to content

Scooters

Recommended Posts

Geplaatst:
mijn mattie gaat volgende week een ongeschoude schakelbrommer (honda mt5) kopen. en hij woont in gouda. maar waar kan hij hem laten schouwen het liefst dichtbij

Je kan je scooter e.d bij de RDW laten schouwen. Er zit er 1 in Gouda, hier is het adres: Klik

Tegenwoordig moet je je scooter/brommer al laten keuren, daarin moet je snelheid normaal zijn, je lichten goed werken, je remmen en je lampen goed in orde zijn! :)

Maar hij vraagt toch alleen waar je kan schouwen ? En dat wist ik trouwens niet, ik dacht dat je scooter alleen geschouwd hoefde te worden.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Schouwen is gewoon kijken of het Framenummer en het bloknummer kloppen. Keuren is uitgebreide keuring van alles wat erop zit.

@ Daan 007.5693: Dat soort opmerkingen zijn voor mensen die jaloers zijn op de welvaart van andere mensen die WEL een scooter kunnen nemen ^_^

Geplaatst:
Schouwen is toch hetzelfde als keuren. Ik heb hier totaal geen verstand van

Bij schouwen kijken ze of alles erop zit wat erop moet zitten, de snelheid, licht, en of er geen gestolen onderdelen aanzitten en of het frame goed is.

Althans, dit lijkt me te kloppen, keuren is al gedaan voordat ze legaal in Nederland mochten komen rijden, dus in begin van productie.

Geplaatst:
Schouwen is gewoon kijken of het Framenummer en het bloknummer kloppen. Keuren is uitgebreide keuring van alles wat erop zit.

@ Daan 007.5693: Dat soort opmerkingen zijn voor mensen die jaloers zijn op de welvaart van andere mensen die WEL een scooter kunnen nemen ^_^

Nee hoor. Absoluut niet. Ik heb er best geld voor, maar ik wil er geen geld insteken. Waarom zou ik een dure scooter halen om meer gerespecteert te worden door me 'matties' en heul cool op school gaan staan? Ik weet natuurlijk niet of het voor jou zo geldt, maar de mensen bij mij op school hebben zo'n ding alleen om tof te doen.

Geplaatst:

Nee hoor. Absoluut niet. Ik heb er best geld voor, maar ik wil er geen geld insteken. Waarom zou ik een dure scooter halen om meer gerespecteert te worden door me 'matties' en heul cool op school gaan staan? Ik weet natuurlijk niet of het voor jou zo geldt, maar de mensen bij mij op school hebben zo'n ding alleen om tof te doen.

Ik had het hok vooral omdat ik vrij lange afstanden af moest leggen. Tuurlijk heb ik ook wel wat uitgegeven aan de optische styling en het opvoeren. Want ja wie rijdt er nou op een standaard scooter :7 . Maar ik deed het absoluut niet om stoer te doen voor mijn vrienden ofzo. Ben vaak zat gewoon op de fiets naar ze toegegaan als we ergens gingen hangen

Geplaatst: (bewerkt)

Dus al me mattie volgende week zij scooter heeft. zonder kenteken of papieren kan hij hem zo bij RDW brengen. en als alles in orde is krijgt hij een kenteken. en kan hij er legaal op rijden

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:
Dus al me mattie volgende week zij scooter heeft. zonder kenteken of papieren kan hij hem zo bij RDW brengen. en als alles in orde is krijgt hij een kenteken. en kan hij er legaal op rijden

Ja, dat klopt, maar dit gebeurt niet direct, hij zal hem wel een paar werkdagen kwijt zijn, maar daarvoor moet je even informeren bij je plaatselijke RDW.

Geplaatst:

P1030018.jpg

Derbi Senda Sm X-treme

Dit is mijn brommert, 2de handsgekocht en ik ben der tevreden over.

Best snel 75+ met standaard uitlaat (wel ontgrensd) en voor de rest is ie ook standaard

Geplaatst:

Ik krijg misschien een SM50 DRD edition :D

drd%20racing%20sm%2050.jpg

Of een custom scooter (eigen merk van een dealer, echt wel mooi ding maar ik heb geen plaatje). In ieder geval: Wordt leuk :)

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie derbi hier boven _O_

Dit is me roxje

ff gelede afgepakt door die pliesies :7

Heb em pas weer trug.

Bewerkt: door bjorn13
Geplaatst:

TGB hawk 303

303%20HAWK.jpg

maarja goed heb nu rijbewijs moet em aleen nog verkopen.. maar hou niet van verkopen ''zucht''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...