Jump to content

Is het het kopen waard?


Baffie

Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?  

88 leden hebben gestemd

  1. 1. Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?

    • Ja, zeker leuk ouderwets spel
      32
    • Ja, denk van wel
      15
    • Misschien
      17
    • Nee, veel te druk met Vice City en SA
      13
    • Nee, wat heb je aan die oude troep.
      18


Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cenzy

    7

  • Baffie

    5

  • Svenie

    5

  • Mazzeltje

    2

  • 2 weken later...

Die 5 euro heb ik er net zo goed voor over als dat je em gratis download, als je em op CD hebt staan is het altijd makkelijker, en je hoeft em niet telkens opnieuw te downloaden als je je PC opnieuw installeerd, en daar komt ook nog eens bij dat je de originele hebt. Wel leuk als aandenken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Écht is San Andreas beter dan GTA1, ik geloof er niks van, in GTA1 heb je San Andreas als stad en ook nog eens Vice City en Liberty City erbij. Iedereen weet wel dat SA beter is. Ik ga hem denk ik ook nog een keer kopen als hij samen met GTA2 en GTALonden te koop is bij de intertoys voor €5,- Die grens wordt denk ik nog wel een keer gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik niet echt, als je pas fan wordt in deze tijd, alleen van GTA3 en later, hoef je nog niet persé de oudere ook in huis te hebben als je vantevoren al weet dat je ze nooit ga spelen! Ik ben zelf alleen fan van Vice City, die andere GTA's scheelt me niks, al hád ik ze in huis deed ik er tóch nooit wat mee dan ze een keer perongeluk weggooien :lol: Ik ben gewoon een échte GTAfan van alleen VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik niet echt, als je pas fan wordt in deze tijd, alleen van GTA3 en later, hoef je nog niet persé de oudere ook in huis te hebben als je vantevoren al weet dat je ze nooit ga spelen! Ik ben zelf alleen fan van Vice City, die andere GTA's scheelt me niks, al hád ik ze in huis deed ik er tóch nooit wat mee dan ze een keer perongeluk weggooien :lol: Ik ben gewoon een échte GTAfan van alleen VC.

Oh god, heb je koorts? Sorry hoor, maar zei je nou 'perongeluk weggooien?'

Nee, ik ben een echte GTAspeler vanaf het begin. Noumoet ik wel bekenen dat ik persoonlijk Vice City wel het leukste vond, ook leuker dan SA.

Maar jij heb dus alleen Vice City?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, GTA 1 zou ik echt nooit meer willen kopen.

Het is gewoon veels te oud nu.

Vroeger was het nog wel leuk om GTA 1 te spelen, maar nu??

Nu is er SA , Vice City en voor sommige nog GTA 3.

Maar de GTA'S in 2D vindt ik zelf niks meer aan.

Dus als ik GTA 1 kan kopen doe ik het niet, ook niet voor €0,50.

En ook niet voor een herdenking. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff... GTA 1 is gewoon tof man... Lekker rondrijden in vierkante "dingeses" geen idee hebben van met wat je speelt, en er na een jaar achter komen dat die blokkies die je kan stelen eingelijk auto's zijn :) Hmmmmmmmmm... Heerlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff... GTA 1 is gewoon tof man... Lekker rondrijden in vierkante "dingeses" geen idee hebben van met wat je speelt, en er na een jaar achter komen dat die blokkies die je kan stelen eingelijk auto's zijn :) Hmmmmmmmmm... Heerlijk!

Ik vindt GTA 1 ook helemaal niet fijn spelen.

Omdat je van boven kijkt heb je geen overzicht op de weg.

Dus als je een beetje hard rijdt zie je niet wanneer je de bocht moet nemen.

En dan knal je tegen een muur.

Of heel vaak tegen een andere auto.

GTA 1 speelt gewoon echt niet fijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...