Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

Eigenlijk is dit onderwerp al oud en nu iedereen Sa beter kent zijn de meningen waarschijnlijk anders.

SA vind ik persoonlijk ook érg leuk, maar VC is al zolang, en zal altijd mijn favoriete GTA blijven. Ik stemde dus voor VC!

Vice City 4 Life :dans: !

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

Ik vind dat VC niet beter is dan SA omdat: je en VC niet zo veel dingen kunt doen.

VC heeft wel een lekker kleurtje enz... Maar dat maakt VC niet beter.

In SA is er een lekker sfeertje en kun je veel doen.

In SA kun je ook nog foto's maken :7 en heb je leuke missies en voertuigen.

Dus voor mij is VC niet zo leuk als SA.Integendeel zelfs,Ikzelf vind SA veel leuker VC. ^_^

:cya:

Corneria

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA VC leuker als GTA SA. Vice City heeft een betere sfeer, verhaallijn en locatie. San Andreas daarentegen heeft een grotere locatie en is veel uitgebreider. Maar ik speel GTA SA eigenlijk alleen nog maar voor het Myth Hunten. In Vice City speel ik nog de verhaallijn en ga ik voor de 100%, terwijl de verhaallijn van SA mij nooit heeft aangetrokken. Ik heb dus op Ja gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide games zijn super leuk, alleen is VC wel wat outdated. Je zou eigenlijk wel beter Vice City Stories kunnen vergelijken met SA, want dat zou wel wat beter zijn, en VCS is de complete versie van Vice City :D

SA heeft de mogelijkheden, VC de sfeer + stad .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mja.....is het de leeftijd of....

ik vind bijv de muziek....ondergaande zon etc echt briljant in VC....alles klopt in de game.

Ik speel veel games, maar heb nog nooit een bug of fout in VC erg gevonden, terwijl er genoeg inzitten.

Vice City is voor mij een herbeleving van de Miami Vice wat ik altijd keek!!!!

San andreas....ik weet het niet...een "afro american" die eens eventjes de boel op gaat lossen terwijl hij terug komt in zn geboorte stad...

zn ma is dood...terwijl hij niet eens bij de funeral was.....dat alleen al erg weak.

Verder...ik heb al moeite mn eigen vrouw te onderhouden, laat staan dat ik er 21833721647 in de game moet gaan onderhouden...no thnx!!

De map is TE groot......ff dit heen en weer karren...prima, maar niet n 20 minuten scheuren met een verkeer dat een slechte AI heeft.

Verder.....ik vind de radio stations zeer slecht.....de 'blur motion' (als in Nfsu1 en 2) is ook irri.

Als je ff iets harder rijd dan normaal krijg je me toch wazige beelden.....néh, niet goed voor mij :puh:

net als de sportschool, kleding...haar etc etc.

Het gaat me te ver. Ik weet niet...San andreas, ik heb deze orgineel, speel hem zelden puur uit verveling, meer ok niet.

VC...misschien triest van mij, maar ik ga er redelijk in op, puur omdat de omgeving en het verhaal zo sterk zijn.

Edit corneria...in VC kun je ook foto's maken, dus das geen goede reden.

Vice city mag dan wel niet zo groot, sterk of uitmuntend zijn......ik heb geen enkele game ZO vaak gespeeld als deze......

Ik stem mee met VICE.....VC 4 life....ookal klinkt dat erg SA-achtig :puh:

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@gtavcsky; in VC kun je echt geen fotos maken hoor, alleen in 1 missie en deze worden niet opgeslagen.

Motion blur?! GTA SA heeft dit helemaal niet, dit was ene outtake van eht spel.

Ik vind gta sa by far de betere, betere graphics, betere storyline, meer functies, de sfeer is ook beter en overal is de sfeer verschillend, vc had dit niet daar had je over 1 hele stad vrijwel dezelfde sfeer.

De storyline is goed, de map is uitgebreid en mooi onderverdeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is goed aan San andreas? alleen dat je meer kunt...de sfeer zuigt,de player zuigt, de vehicles zuigen...Vice city is tenminste cool, goeie player, beter sfeer en de pcj600 is 10000x beter om mee te stunten dan een noob nrg500

btw ik heb vc -lc, SAiVC, lcsa etc

Bewerkt: door FIGHTER
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind GTA VC leuker als GTA SA. Vice City heeft een betere sfeer, verhaallijn en locatie. San Andreas daarentegen heeft een grotere locatie en is veel uitgebreider. Maar ik speel GTA SA eigenlijk alleen nog maar voor het Myth Hunten. In Vice City speel ik nog de verhaallijn en ga ik voor de 100%, terwijl de verhaallijn van SA mij nooit heeft aangetrokken. Ik heb dus op Ja gestemd.

Bij Vice City ga ik gerust met een kop koffie zitten rondrijden, lekker radio luisteren (Vooral VRock).

Geweldige storyline dit spel nodigt uit om voor de 100% te gaan. De sfeer ion het spel is echt heel tof, alhoewel de sfeer van III me ook aanspreekt, midden in een drukke stad, etc...

In Vice city is alles goed in verhouding gezet, weinig fucties, maar het sluit op elkaar aan en dat maakt Vice city de beste Gta tot nu toe _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...