Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Kijk goed naar 't filmpje das echt wel een snelheidstrein :eten:

De typische NewYork ( Liberty City ) Taxi's zijn dr ook weer ! :dans:

http://img68.imageshack.us/my.php?image=treinel7.png

Als jullie nou verder keken dan jullie neus lang was hadden jullie al eerder in dit topic en tevens ook in het filmpje gezien dat het om een kabelbaan gaat.

Wat jullie aanwijzen is zo'n steunbalk van een kabelbaan. Als je in de HD versie van de trailer kijkt zie je alles zeer duidelijk.

Hier nogmaals het screen voor de luie mensen

post-1-1175213424.jpg

en nogmaals de link naar Wikipedia van de betreffende echte kabelbaan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Roosevelt_Island_Tramway

Hier ook nog eens een foto van hoe het er in het echt uitziet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Queensb...ge_at_Night.jpg

Nice work man.

De Queensborough Bridge heeft inderdaad wel een kabelbaan..

Dus ze hebben de QB Bridge en BK bridge gewoon samengegooid..

Zoals ChiTheDesigner al zei is het opvallend dat ze netzo als in vorige GTA's dingen (dit geval bruggen en omgeving) samenvoegen.

Hier nog een aangepast plaatje waarop het bovenstaande feit nog eens goed zichtbaar is.

yupyc2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een kaartje van New York met alle look-a-likes die in de trailer te zien zijn. Voel je vrij om er meer toe te voegen.

post-536-1175259788.jpg

  1. Vrijheidsbeeld
  2. Trinity Church
  3. Brooklyn Bridge
  4. Manhattan Bridge
  5. Empire State Building
  6. Flat Iron Building
  7. Times Square
  8. MetLife Building (GetaLife Building)
  9. Chrysler Building
  10. Queensboro Bridge met kabelbaan
  11. Veel verder naar het zuiden, op Coney Island - Achtbaan "The Cyclone" (The Screamer)

Alhoewel de gebouwen in de trailer dichter op elkaar staan, geeft dit alvast een ruwe indruk van de grootte van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijheidsbeeld was een geschenk van Frankrijk en was toch in 1776 gebouwd :)

aah kan ook :puh:

maar dan is LC toch een random city met NY als voorbeels en heeft IV weer een random city die meer op NY lijkt dan LC =D

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet is dit een stukje uit de intro-trailer van de game, waarin we uitleg krijgen over het reilen en zeilen van de hoofdpersoon waarna we al snel een vliegtuigje boeken naar ik noem een dwarsstraat: Londen..

Ergens hoop ik op zoiets, want ik heb een hekel aan amerikanen.. zie het liever in Londen, Istanbull of Rome gebeuren allemaal

>>> Door Joriz: Graag alleen trailer onderzoek en niet speculeren! Doe dat maar in een ander topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een kaartje van New York met alle look-a-likes die in de trailer te zien zijn. Voel je vrij om er meer toe te voegen.

post-536-1175259788.jpg

  1. Trinity Church

Alhoewel de gebouwen in de trailer dichter op elkaar staan, geeft dit alvast een ruwe indruk van de grootte van het spel.

Mooie lijst Lantyz!

Alleen vraag ik me af of het wel de Trinity Church is. Als ik op google zoek kom ik alleen maar een Trinity Church tegen in Boston die er op lijkt, maar niet in New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kaartje heb ik gemaakt met de beelden uit de trailer. Er staan de belangrijkste gebouwen op.

gta4mapv1sp9.jpg

En hier de legenda.

legendav1nb3.jpg

Zoals je kan zien zijn de meeste plaatsen die je in de trailer kan zien dicht bij elkaar.

@White Gold hieronder: bedankt voor het melden, de kaart is aangepast.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kaartje heb ik gemaakt met de beelden uit de trailer.

Zoals je kan zien zijn de meeste plaatsen die je in de trailer kan zien dicht bij elkaar.

Kleine correctie. Je hebt 2 8'en en geen 9.

Voor de rest zeer mooi gedaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat R* nog maar een klijn beetje heeft laten zien want zols mensen al zeisen er zijn geen in-game stukje laten zien het kan nog alle kanten op behalve dan de stad enzo maar als R* nou is snel komt met info is iedereen weer een weekje rustig :eten:

maar het zijn egt fette graphics hé ?! alles is zo gedeailleerd :bonk:

OP NAAR NOVEMBER :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie trailer.

Ik heb een screen gemaakt die mij bekend voorkomt uit San Fierro. Namelijk bij de 'docks'. Dit is bijna hetzelfde als bij SA en ik geloof dat die kraan die erachter staat en overige gebouwen ook overeen komen. Mischien toch nog LC en SA in een? (VC niet dan)

1280x7200001yh8.jpg

Oysters_021a.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden jullie dit niet een beetje als een soort afgekeken werkje kunnen zien van True Crime New York City, alleen dan mooier, beter en veel en veel cooler. True Crime: New York City heeft ook zo'n stad gemaakt met alles goed gedetailleerd, maar als ik kijk naar die graphics vergeet ik Activision's True Crime.

Na San Andreas te hebben gespeeld vind ik het echt tijd voor een goeie game op één van de next-gen-consoles, om GTA IV te kunnen krijgen moet je de eerste dag van verkoop er misschien wel zijn om hem fatsoenlijk te kunnen kopen. Deze is zo uitverkocht. Ik heb het filmpje al tien keer gezien en toch blijft het me verbazen hoe mooi die graphics zijn, de RAGE-engine rocks echt wel. Op naar november!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...