Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

kkmpedaqamkwd-untitled.png

jerkov uit gta 2

facele6.jpg

en de nieuwe persoon in het filmpje.

Toeval?

Ik denk dat dit kan gaan kloppen !!

Wellicht ben je Jerkov die net in Amerika is aangekomen en dan gaat beginnen aan een nieuw leven ! :bier:

Jerkov is de gangleider van Russian Mafia in het Industrial District van GTA2. Hij is een Communistische oorlogsveteraan uit de Sovjetunie. Hij is 41 jaar, geboren en getogen in Siberië. Hij heeft daar ook in het leger gezeten, maar is er in 1989 oneervol ontslagen, na verschillende keren tevergeefs in het cachot gegooid te zijn. Hierna heeft Jerkov als huurling gevochten in Tsjechië en Servië.

Jerkov is ernstig verslaafd aan zware drugs, zoals heroïne. Hij wordt vaak gesignaleerd bij wapenhandelaren en in gebieden van rivaliserende gangs, waarschijnlijk om geweld uit te lokken. Zelf is hij gewapend met een S-Uzi Machinegun en verscheidene keukenmessen.

Hij wordt ook wel "Soldier", "Junkie" en "Smiler" genoemd. Even als alle andere gangleiders van GTA2 legt ook hij het loodje nadat hij denkt Claude Speed om te moeten brengen.

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Jerkov"

Hij is in 2013 gestorven. Wat inhoud dat GTA IV iedergeval voor 2013 afspeelt. Als het Jerkov ind. is.

@ Hieronder: Ewoud is met een D en niet met een halfgare T.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ik wil wel geen jerkov hij wordt toch vermoord in 2013 dus waarom moeten we dan met hem spelen ???

EDIT : ewout was me voor

Vic Vance ging ook dood en in Gta VCS kunnen we ook met hem spelen dus warom niet ? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij zegt: Ik vermoorde mensen.. Misschien wil hij(jerkov) gaan verhuizen naar LC om daar een bteer leven te gaan leiden, maar lukt dit niet!

PS: Heeft iemand een render van het GTAIV teken?

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij zegt: Ik vermoorde mensen.. Misschien wil hij(jerkov) gaan verhuizen naar LC om daar een bteer leven te gaan leiden, maar lukt dit niet!

PS: Heeft iemand een render van het GTAIV teken?

Rivel

Ik denk niet dat Jerkov het wordt.Waarom:Omdat hij een keer in Gta2 speelt en een best kleine bijrol heeft.Dus ik denk van niet,maar met dat gedeuns met Vic Vance ikan het toch kloppenmaar ik denk van niet

Link to comment
Delen op andere websites

Zo de opkomst in dit topic is wel erg expliciet te noemen, daarvoor onze dank. :sigaar: Ik wou even melden dat ik de hoofdpost heb aangepast, en ik was ongeveer tot pagina 11 en vanavond maak ik de rest af in hoeverre dat bij te houden is. Ook wilde ik nog even wat globale dingen afspreken met de posters in dit topic.

Post enkel als het gaat om het onderzoek of een relevante vraag "als het maar over de Trailer gaat" en als het maar aansluit op het doel van dit topic. Verder kunnen wij gewoon gezellig met elkaar er over praten, want daarvoor is dit topic en wij maken elkaar slimmer zoals ik al zei in de begin post. Zul je jezelf hier niet aan houden? Dan zul je een waarschuwing krijgen van een plaatselijk moderator doormiddel van een Moderator regel of PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de benodigde hardware om deze game te spelen, denk ik dat het nog te vroeg is daar goede speculaties over te doen. Ik las in een eerdere post 'een 128 mb videokaart', nou, ikzelf denk dat die gta IV niet trekt. Ik denk dat je om hem te kunnen spelen toch al snel in de nvidea 6000/7000 serie zit. Over de details ben ik vrij verbaasd, ikzelf denk bij R* aan bad graphics, maar goede gameplay. Na het zien van deze trailer ben ik toch tot de conclusie gekomen dat R* wel degelijk grafische kwaliteit kan leveren, al is dit niet van het állerhoogste niveau. De models mogen dan niet super highpoly zijn (achtbaan), maar de belichting en derlijke zaken zijn erg verbeterd ten opzichte van de vorige GTA engine. Ik hoop nog steeds dat GTA IV modbaar wordt, al heb ik er geen twijfels over dat dat toch wel zal gaan lukken. Ik ben erg benieuwd naar meer beeldmateriaal, en dan vooral beelden over de 'combat' en de physics. Ik zou wel graag willen weten of je nog steeds de gta-feeling krijgt bij het spelen van deze game, en natuurlijk ook of de physics zijn verbeterd :) (hopelijk :D). Ik ben verder benieuwd naar de hoofdpersoon (gta II character??), en over zijn relatie met NY.

Ik hoop dat er binnenkort meer informatie vrijkomt over GTA IV, alhoewel ik vrees voor een lange, doodse stilte :sigaar:.

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, ik zie dat je in je hoofdpost hebt gezet dat er een hoge snelheidstrein is. Maar totzover heb ik in het spel nog geen hoge snelheids trein gezien. Kan je er iets wat meer info over geven? Want mijn arendsoog heeft het nog niet opgevat.

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, ik zie dat je in je hoofdpost hebt gezet dat er een hoge snelheidstrein is. Maar totzover heb ik in het spel nog geen hoge snelheids trein gezien. Kan je er iets wat meer info over geven? Want mijn arendsoog heeft het nog niet opgevat.

Dit blijkt (uit de trailer) niet zo. Mensen zagen een kabel van de brug aan voor een trein....

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alles wat in dit topic wordt geblaat is waar. Dat kan ook niet aan de hand van een filmpje want niet alles is even goed te zien. Maar als je goed leest en kijkt zie je dat ik al 2 keer heb gepost dat het om een kabelbaan en kabelbaan steunpilaarding gaat.

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=642337

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, ik zie dat je in je hoofdpost hebt gezet dat er een hoge snelheidstrein is. Maar totzover heb ik in het spel nog geen hoge snelheids trein gezien. Kan je er iets wat meer info over geven? Want mijn arendsoog heeft het nog niet opgevat.
Volgens mij kan je aan de vorm van de trein op het beeld met de kabelbaan zien dat het om een hoge snelheids trein gaat. Ik kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen, maar de treinen met zo een neus. En dat kun je op de onderstaande afbeelding wel redelijk goed zien, tevens heeft Puma een vergrote versie gemaakt die er naast staat.

post-55555-1175247151.gif

21.jpg

© Rockstar Games - Ingezoomt door Puma.

@ Joriz: De dingen die kloppen staan in de hoofdpost en het lijkt mij geen slecht plan om een regel in te voeren dat men daar eerst moet kijken voordat ze hier een nieuwe post aan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...