Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Summerbase, ik zie dat je in je hoofdpost hebt gezet dat er een hoge snelheidstrein is. Maar totzover heb ik in het spel nog geen hoge snelheids trein gezien. Kan je er iets wat meer info over geven? Want mijn arendsoog heeft het nog niet opgevat.
Volgens mij kan je aan de vorm van de trein op het beeld met de kabelbaan zien dat het om een hoge snelheids trein gaat. Ik kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen, maar de treinen met zo een neus. En dat kun je op de onderstaande afbeelding wel redelijk goed zien, tevens heeft Puma een vergrote versie gemaakt die er naast staat.

post-55555-1175247151.gif

21.jpg

© Rockstar Games - Ingezoomt door Puma.

@ Joriz: De dingen die kloppen staan in de hoofdpost en het lijkt mij geen slecht plan om een regel in te voeren dat men daar eerst moet kijken voordat ze hier een nieuwe post aan maken.

Nou summer base , De neus lijkt mij veels te lang om een trein te zijn.

eerlijk gezegd weet ik ook niet wat het anders kan zijn maar een trein lijkt me niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Jullie kijken alleen naar dit ene frame. Als je eerder en later kijkt zie je het in een geheel in de HD versie. Hier is het vooral duidelijk te zien.

Voor de snelheid maar even een screen gemaakt die het nog eens duidelijk instrueert.

post-1-1175270744.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, ik zie dat je in je hoofdpost hebt gezet dat er een hoge snelheidstrein is. Maar totzover heb ik in het spel nog geen hoge snelheids trein gezien. Kan je er iets wat meer info over geven? Want mijn arendsoog heeft het nog niet opgevat.
Volgens mij kan je aan de vorm van de trein op het beeld met de kabelbaan zien dat het om een hoge snelheids trein gaat. Ik kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen, maar de treinen met zo een neus. En dat kun je op de onderstaande afbeelding wel redelijk goed zien, tevens heeft Puma een vergrote versie gemaakt die er naast staat.

post-55555-1175247151.gif

21.jpg

© Rockstar Games - Ingezoomt door Puma.

@ Joriz: De dingen die kloppen staan in de hoofdpost en het lijkt mij geen slecht plan om een regel in te voeren dat men daar eerst moet kijken voordat ze hier een nieuwe post aan maken.

Maar SummerBase, als dat een trein zou zijn zou hij toch bewegen? Hij staat hier echt stil... En het ziet er niet uit alsof hij bij een station staat. Ook ziet waar de rails zou moeten zijn er veel te dun uit. En in het echt is daar ook geen hoge snelheidslijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Als we ervanuit gaan dat de hoofdpersoon die Jerkov is, dan zal het verhaal zich dus afspelen tussen 2001 en 2013. Ik denk dat het in het zich in 2007 afspeelt, want bij GTA III werd het ook afgespeeld in het jaar dat het uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

En nu even om de trein discussie af te maken: Net voordat het donker wordt een plaatje gemaakt, waarop je ziet dat de trein altweer puntig wordt. Dus Het is denk ik een elekctriciteitsmast. Want hij is te kort om een trein te zijn.

Screen:

kabelhx8.png

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel vreemd want als je naar dat vrijheidsbeeld kijkt heeft ze een beker in haar hand dan is ze meschien wel ee dronkenlap. Dan denk ik ook dat er toch wat anders op dat boek zal staan als in de realiteit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je wel Claude Speed bent want in het begin van de trailer wilt hij rust en hij geeft al veel mensen vermoord .

IN gta 2 moet je ook veel mensen vermoorden dus dat kan toch ook claude speed zijn .

Dus in Liberty City zoekt hij rust

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vette trailer gasten :eten: echt vet!

Nu nog wat ingame filmpjes en dan is het helemaal compleet :klap:

Haha, op het schip staat ook Platypus (wat een soort eend is :schater::bonk:)

Ja de eerste Easter Egg is alweer gevonden :eten::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Chrisvm: "Het is wel vreemd want als je naar dat vrijheidsbeeld kijkt heeft ze een beker in haar hand dan is ze meschien wel ee dronkenlap. Dan denk ik ook dat er toch wat anders op dat boek zal staan als in de realiteit"

Zeg, valt het jullie op dat het vrijheidsbeeld niet helemaal klopt? Volgens mij houdt ze geen fakkel, maar een beker vast, waarschijnlijk met een alcoholische drank ofzo, R* kennende.

Ik mis in ieder geval het vuur gedeelte van de fakkel...

Dat van het vreiheidsbeeld zei ik hier ook al...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je wel Claude Speed bent want in het begin van de trailer wilt hij rust en hij geeft al veel mensen vermoord .

IN gta 2 moet je ook veel mensen vermoorden dus dat kan toch ook claude speed zijn .

Dus in Liberty City zoekt hij rust

Je kan zo zien (en horen) dat je Claude niet bent, de hoofdrolspeler heeft een Russisch accent dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...