Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Nog wat gevonden.Bij dat stukje met Fery Terminal zie je een vogel vliegen.Die lijkt net echt dus misschien kan je ze wel afschieten (Wat heel grof zal zijn) :duh:

Kon ook al in de oude GTa's hoor ^_^

Maar toen waren ze veel lelijker :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

post-1-1175271836_thumb.jpg

Net voordat hij helemaal is uigefade is in de HD versie nog duidelijk te zien na het invoegen van extra contast dat links ook een kabelbaan steunpilaar is.

Tevens komt deze kabelbaan in het echt in New York voor en ook nog is voor in films als Spiderman. Neem aan dat hij er in zit en dat deze het ook is.

Op de voorpagina vermeld je btw dat er een normale trein in het spel zit. Echter zijn dit geen normale treinen maar bovengrondse metro (in Duits bekend onder speciale benaming s-bahn).

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat gevonden.Bij dat stukje met Fery Terminal zie je een vogel vliegen.Die lijkt net echt dus misschien kan je ze wel afschieten (Wat heel grof zal zijn) :duh:

Dat kon in SA ook al. :duh:

In San Andreas zie je ze vliegen maar kan je ze niet afschieten zo ver ik weet ;)

>>> Door Joriz: Graag ontopic blijven. Wat wel in niet in GTASA kan doe je maar in de gtasa sectie<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Chrisvm: "Het is wel vreemd want als je naar dat vrijheidsbeeld kijkt heeft ze een beker in haar hand dan is ze meschien wel ee dronkenlap. Dan denk ik ook dat er toch wat anders op dat boek zal staan als in de realiteit"
Zeg, valt het jullie op dat het vrijheidsbeeld niet helemaal klopt? Volgens mij houdt ze geen fakkel, maar een beker vast, waarschijnlijk met een alcoholische drank ofzo, R* kennende.

Ik mis in ieder geval het vuur gedeelte van de fakkel...

Dat van het vreiheidsbeeld zei ik hier ook al...

ik denk dat het inderdaad een blikje bier is

Bewerkt: door Teun SA
Link to comment
Delen op andere websites

Chrisvm: "Het is wel vreemd want als je naar dat vrijheidsbeeld kijkt heeft ze een beker in haar hand dan is ze meschien wel ee dronkenlap. Dan denk ik ook dat er toch wat anders op dat boek zal staan als in de realiteit"
Zeg, valt het jullie op dat het vrijheidsbeeld niet helemaal klopt? Volgens mij houdt ze geen fakkel, maar een beker vast, waarschijnlijk met een alcoholische drank ofzo, R* kennende.

Ik mis in ieder geval het vuur gedeelte van de fakkel...

Dat van het vreiheidsbeeld zei ik hier ook al...

ik denk dat het inderdaad een blikje bier is

Dan is de tweede EE gevonden (en dat allemaal in de eerste trailer)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je wel Claude Speed bent want in het begin van de trailer wilt hij rust en hij geeft al veel mensen vermoord .

IN gta 2 moet je ook veel mensen vermoorden dus dat kan toch ook claude speed zijn .

Dus in Liberty City zoekt hij rust

Je kan zo zien (en horen) dat je Claude niet bent, de hoofdrolspeler heeft een Russisch accent dus..

Wat wil je zeggen ???

Claude speed hebben we nooit horen praten in gta2

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat deze trailer op niets trekt we hebben alleen maar de stad gezien en de hoofd personage meer nie geen actie. moesten we daarop wachten in vice city en san andreas was da veel anders ik had meer verwacht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Chrisvm: "Het is wel vreemd want als je naar dat vrijheidsbeeld kijkt heeft ze een beker in haar hand dan is ze meschien wel ee dronkenlap. Dan denk ik ook dat er toch wat anders op dat boek zal staan als in de realiteit"
Zeg, valt het jullie op dat het vrijheidsbeeld niet helemaal klopt? Volgens mij houdt ze geen fakkel, maar een beker vast, waarschijnlijk met een alcoholische drank ofzo, R* kennende.

Ik mis in ieder geval het vuur gedeelte van de fakkel...

Dat van het vreiheidsbeeld zei ik hier ook al...

ik denk dat het inderdaad een blikje bier is

Dan is de tweede EE gevonden (en dat allemaal in de eerste trailer)

Hoezo 2e? Platypus (de naam van het schip) is een soort vogelbekdier en het gebouw van MetLife heet hier GetaLife. Natuurlijk kun je die laatste ook zien als persiflage maar in principe geeft deze trailer al 3 easter eggs. Ik kan nou helemaal niet wachten tot ie uitkomt :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Burger shot keert terug. Zie een reclamebord

Goed gevonden De derde EE alweer het schiet eccht op.Ik kan niet wachten tot de volgende trailer

Niet alles wat terug keert is een EE, je moet EE niet al te ruim op vatten. paaseieren zijn namelijk niet zo maar op te rapen

Link to comment
Delen op andere websites

Alles wat langskwam op het LED-display heb ik vertraagd en opgeschreven. De nummers staan voor de regels.

1. Take 2 + 69% PAS - 2% DEV + 3% PER - 2 % Some Shares H

2. ... Have gone down African Markets continue to PER

3. ... Cheese Crisis 11 12 GHT + 3% OPJ - 2% ERE + 1% KLY - 2% TYU + 3%

4. ... To preform Energy Prices up following long decline Dutch

5. ... ING Long Deciline Dutch Mar...

Op de laatste regels staat waarschijnlijk 'Markets', de percentages zijn waarschijnlijk de beursen (of rockstar heeft het een diepere betekenis gegeven). Het gaat vooral over de economie. Uit de tekst kun je afleiden dat er een 'Kaas-crisis' heerst en dat de energyprijzen omhoog zijn gegaan. Speculeren maar weer...

Edit Dit was dus al bekend :puh:klik.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...